Minkälainen paikka on asuntola Varikko, joka sijaitsee vanhan hautausmaan takana.
Olen kuullu hurjia juttua ko. asuntolasta. Esim. siellä saa narkata ja juoda vapaasti ??
Kuka tietää tästä paikasta jotakin ??
Porin Varikko
11
1340
Vastaukset
- pössytellen
Oletko kiinnostunut?
Porissa on tällaisia asuntoja kohta suurin osa. - vnh
En tiedä asuntolasta muuta kuin, että sen naapurissa "asuu" rauhallista väkeä.
Asukkaatkin yrittävät kaikin keinoin päästä muuttamaan sinne. - YksJaKaks
Mä haluun Varikkoon asumaan ja heti.
T. KannabisKalle - Nimierkki
Mitähän mahtoi näillä päättäjillä pyöriä mielessä, jotka perustivat juopoille ja narkkareille asuntolan, jossa saa rellestää vapaasti.
Kuka tai ketkä ovat tästä vastuussa ? Koko asuntola on suuri VITSI.
T. Narkkarin poka - kaikkivoittaisivat
On se kumma juttu, ettei narkkareita ja muita notkujia saa pistää pakkohoitoon.
- eiyleistys
Miksi? Eihän ne ole vaaraksi kenellekään. Mukavia pikku pöllyissa.
Vaarallisia ovat sekopäähullut, jotka ottavat siihen päälle huumepöhnän. - heitäonmoneksi
eiyleistys kirjoitti:
Miksi? Eihän ne ole vaaraksi kenellekään. Mukavia pikku pöllyissa.
Vaarallisia ovat sekopäähullut, jotka ottavat siihen päälle huumepöhnän.No sinä voit seurustella mukavien heppujesi kanssa, mieluummin ei yleisillä paikoilla.
- Sossutäti
Juu ei narkit mitään vaarallisia ole. Kilttejä heppuja on. Ei ryöstele tai muutenkaan harrasta mitään rikollista.
Tämä on totta, vaikka mediat kertoo toisin. - 28120
Pitääkö paikkansa, että Varikossa on myös huumeruiskujen ja neulojen vaihtopiste ?
Jos näin, niin johan on palvelut narkkareille.
Kuka tietää ?? - Anonyymi
saatanan idiootti, tolla äolla vittu Mengelekin olis dissannut sut!
- Anonyymi
Narikka on hyvä asuntola. Siellä saa mielin määrin käyttää huumeita sun muuta alkoa.
Niin ja jos piikit ja ruiskut loppuu, saa viereisestä talosta uusia tilalle.
Palvelut pelaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624282Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1541812Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141513Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !351278Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681063- 56914
- 78904
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.167829Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54811- 39781