Tämän kaiken. Voidaanko me vielä nähdä ihan oikeasti?
Olen miettinyt loppuun saakka
46
1090
Vastaukset
- JuhaT
Harvemmin on niin tarkka näkemys asioista, että voisi "nähdä oikeasti".
Ja vielä harvemmin 2 ihmistä voi nähdä oikeasti. Aina jonkin verran on näkemyseroja.- terveisinropotti
Olisi ilmeisesti pitänyt lisätä aloitukseen että "kerro myös vastatessasi miksi tämä osuu juuri sinuun".
- terveisinropotti
terveisinropotti kirjoitti:
Olisi ilmeisesti pitänyt lisätä aloitukseen että "kerro myös vastatessasi miksi tämä osuu juuri sinuun".
Lähinnä tämän koko aloituksen pointti on se etten aio haroa enää yhtään vastaan... mutta en myöskään tee minkäänlaista aloitetta hänen suuntaansa koska olen jo tehnyt niitä ihan tarpeeksi monta.
- voi
Minusta voidaan, toivottavasti nähdään? Haluatko sinä?
- terveisinropotti
Mikä oli se tunniste tässä mistä päättelit että tämä olisi sinulle?
- voi
Mikä oli se tunniste tässä mistä päättelit että tämä olisi sinulle?
Ei olla nähty pitkään aikaan? Ei voi päätelläkkään, kuin ehkä? Pitkään ollaan kohtaamisia puitu välillämme (olettaen)? Näillä päättelin, josko nyt olisi jo aika? Aina kirjoitan ajatellen mutuna, et hän olisi kenelle kirjoitan, mut todennäköisyys on pieni? Silti sinnikkäästi elän toivossa, josko?
- terveisinropotti
voi kirjoitti:
Ei olla nähty pitkään aikaan? Ei voi päätelläkkään, kuin ehkä? Pitkään ollaan kohtaamisia puitu välillämme (olettaen)? Näillä päättelin, josko nyt olisi jo aika? Aina kirjoitan ajatellen mutuna, et hän olisi kenelle kirjoitan, mut todennäköisyys on pieni? Silti sinnikkäästi elän toivossa, josko?
Olet pihalla. Mene ulos ja etsi sieltä seuraa itsellesi.
- Sipilä
Olet pihalla. Mene ulos ja etsi sieltä seuraa itsellesi.
Minulla ainakin riittää seuraa, osa pitänyt jo kivittää pihalle.
- PunkanMaaKari
Sipilä kirjoitti:
Minulla ainakin riittää seuraa, osa pitänyt jo kivittää pihalle.
Mihin marssitahtiin seurojes jäsen-määrä kasvaa? Jalka kerrallaan? ;)
- BeceI
Ei voi, vaan
- PohjanPaula
Oletko sä sokeutumassa?
Semmostahan se on "Täydellisten rikosten" suunnittelijoilla, ku hommat kuseeki vaan omiin nilkkoihin. Näköjää. ;)- Paulatonpohja
Miten tuo ensimmäinen lause pitäs ymmärtää.
- PyykitNarulla
Paulatonpohja kirjoitti:
Miten tuo ensimmäinen lause pitäs ymmärtää.
Siten ku siin lukeeki.
Sun mottoshan oli "Eta No Lla koko Kansalle".
- näkemisiin
Voidaan.
- terveisinropotti
Mikä oli se tunniste mistä päättelit että tämä on sinulle tarkoitettu?
- TehtäänTästäTotta
Upeaa, ajattelinkin että olet meistä kahdesta se "aivot". Ilman muuta nähdään, ihan oikeasti .<
- terveisinropotti
Mikä oli se tunniste mistä päättelit tämän olevan sinulle?
- palopostijulkisivusilta
Kyllä. Voisi unohtaa tämän
- ArkunNaula
Niin joo ne on ne loppuun saakka kelailut vähän semmoisia
- terveisinropotti
Koomisia vastauksia kerännyt tämä mutta oikea henkilö ei sano mitään... varmaan lähtenyt jo muualle.
- tämäodotusjoriittää
Olen tässä P.
Varmasti ja odotan sitä että näemme <3
Osuiko nyt?
- ssss
Voidaan tavata.
- Muutaeitarvita
Oliks toi oikea? No olkoon sitten....
- ehkäolikin
Muutaeitarvita kirjoitti:
Ehdota vaan tapaamista.
- terveisinropotti
Muutaeitarvita kirjoitti:
Pohdin tässä siitä lähtien kun tuo vastaus tuli että onko se oikea vai ei.
- EräsSss
Pohdin tässä siitä lähtien kun tuo vastaus tuli että onko se oikea vai ei.
No Anna ihmeessä lisävinkkiä naisesta!
- terveisinropotti
EräsSss kirjoitti:
No Anna ihmeessä lisävinkkiä naisesta!
Miksi tänne pitäisi antaa vinkkejä..? Oikea kuitenkin osaa varmasti aavistaa ja jos haluaa vielä niin osaa sen myös ilmaista.... ei tähän muuta tarvita.
- musta_hamsteri
Miksi tänne pitäisi antaa vinkkejä..? Oikea kuitenkin osaa varmasti aavistaa ja jos haluaa vielä niin osaa sen myös ilmaista.... ei tähän muuta tarvita.
Sinä et ikinä kommentoi minun ketjujani, vaikka tunnistat minut täällä. Sen vuoksi en ole halunnut vastata sinulle. Mutta totta kai voimme nähdä.
- EräsSss
Ai sä luotat aavistuksiin?! 👻
Hataralla pohjalla on. - terveisinropotti
EräsSss kirjoitti:
Ai sä luotat aavistuksiin?! 👻
Hataralla pohjalla on.Eli ei sitten.
- terveisinropotti
musta_hamsteri kirjoitti:
Sinä et ikinä kommentoi minun ketjujani, vaikka tunnistat minut täällä. Sen vuoksi en ole halunnut vastata sinulle. Mutta totta kai voimme nähdä.
Sinä olet harhainen.
- EräsSss
Sinä olet harhainen.
Ja sä oot negatiivinen ja aggressiivinen. Onneksi et ole mun kaipaamani.
- terveisinropotti
EräsSss kirjoitti:
Ja sä oot negatiivinen ja aggressiivinen. Onneksi et ole mun kaipaamani.
Millä tapaa olen negatiivinen ja aggressiivinen? Tai eipä tuolla ole väliä... jos et kerran kaipaa niin en sitten minäkään kaipaa.
- Elluhalloyb
Kohtalo kuljettaa...
Ehkä polut yhdistyy...🍃🍂💫👍🌃 - siisvoitaisiin
Minusta se olisi ainakin todella mukavaa :)
- kyllä__
Voidaan, mutta sun vuoro tehdä aloite.
- terveisinropotti
Eli toisin sanoen ei koskaan. Olen tehnyt jo aika montakin aloitetta hänen suuntaansa.
- Hohhoijaaa
Ap on vellihousu joka ei itse uskalla ottaa yhteyttä oikeassa elämässä 💩
- Calendula
Tuo kakkahymiö vähän ilettää...
- mustassaN
Oispa mukava nähdä vuosien jälkeen.
Tuntuisit niin tutulta... - terveisinropotti
Hitto mitä vastauksii tää on keränny :D
- Ruutumekko
Nyt tekis munkin mieli laukasta jotain fiksua.... :D
- sinnesiis
Nähdään Louis Vittuonilla
- palstantäytettä
Sinä mitää oo miettiny, kuhan paskaa rustaat kuten ain ennenki.
- terveisinropotti
Mistä noin päättelet? Kerro kuka minä olen kun kerran niin hyvin tiedät...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603365Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472941Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242789Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541867- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971040Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26860- 45859
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104854