Pallopäiden hauskin piirre on se että he uskovat

SyäSammakko

aivan kaikki mitä töllöstä tulee, NASA satuilee tai Tiede- lehti valehtelee.
Näitä he eivät koskaan ikinä milloinkaan kysenalaista ja taistelevat näiden puolesta kuolemaansa saakka; haudanvakavina tietenkin pysyen.

Me flättärit sen sijaan olemme iloista ja hauskaa väkeä ja osaamme tietenkin nauraa meille syötetyille valeille.

Tiedättehän ne raketit jotka pystyvät laskeutumaan tarkasti takaisin lähtöpaikkaansa; Space X:kö on niiden nimi?
Pallopäiden mielestä ne ovat vakavia asioita eikä niissä ole mitään nauramista.
Me flättärit löydämme näistä toooosi hauskaa:
https://www.youtube.com/watch?v=cMb9vcbDFco&t=615s

41

841

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YksKaxPax

Onhan se kiva että teillä flättäteillä on hauskaa. Kyllähän jo Raamattukin tiesi että "autuaita ovat yksinkertaiset"...

• OMALÄÄKÄRISI

Psykoosi on vittumainen sairaus. Se saa ihmisen kokemaan, että hän on vainottu ja näkemään kaikkialla ja jatkuvasti valheita, petoksia, salaliittoja... Ja se tuntuu täysin todelliselta.

• LinnanKunti

Hra Lehtosesta voimme toki olla montaa mieltä mutta yksi hieno piirre hänellä on.
      Hän ei usko kaikkea mitä töllö ja NASA meille syöttävät. Hän tuskin on tilannut myöskään Tiede- lehteä.

Minulle tuli vankilaan kyseinen lehti monien muiden joukossa. Tilasin niitä koska rahaa oli tilillä monta kymmentä kiloa mutta viihdykkeet olivat vähissä.
      Kauniita maalauksia oli lehdessä.
      Oli oikein Kuustakin värikuvia. Ne minua naurattivat.

• vaikuttamisenmonetkasvot

Litteän maan informaatio kuuluu uuteen propagandasoluun jolla pyritään vaikuttamaan internetin sisältöön, Emme myöskään tiedä keitä internetin vihapuhujat todellisuudessa ovat.
      Lopputulos tulee olemaan internetin vapauden kavennus.

• KannattaakoSaarnata

Surullista on se että iso osa näistä Litan evankelistoista eivät tiedä kenen laskuun (ilmaiseksi) ja miksi toimivat, mutta toimivat silti koska kokevat asian omakseen.

Massiivisella mis-informaatiotulvalla on nimenomaan tuo arvailemasi tarkoitus, saada yleisö hyväksymään internetin vapaan kirjoitusoikeuden täydellisen rajoittamisen jotta pääsevät roskasta eroon.

Samalla tosin menee sitten tärkeitä oikeuksia...

• kosmonautti.lahtinen

Se on vähän kuin kosmonautti Lahtinen etääntymässä pelastavasta köydestä

• Ghjhhjvv

Lehtonen on henkisesti sairas idiootti joka on tuomittu rikollinen.

• No pidäpäs nyt vähän hauskaa esim. Joensuun ja Vaasan erilaisella auringonnousuajalla, ja teepä se littumaatyyliin.

• pallopää007

Entä jos teenkin sen pallomaatyyliin?

• pallopää007 kirjoitti:

Entä jos teenkin sen pallomaatyyliin?

No mitenkään muuten kuin Maan pallonmuotoisuudellahan ei mainittujen eri pituuspiireillä sijaitsevien paikkojen erilaisia auringonnousuaikoja voidakaaan selittää.

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5197
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4066
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2189
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1927
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1795
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1444
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1250
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1046
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      981
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      980
    Aihe