Huoraamalla eläkesäästöt

Huoraam.eläkesäästöt

Olen 18-vuotias, ja olen saanut kuukaudessa n. 10 000€. Eläkesäästämissuunnitelmaan on kuulunut kuukauden aikana huoraaminen. Aion jatkaa tätä (jos pysyn sinkkuna) n. 7 vuotta. Siinä ehtii kertyä n. 840 000€. Sitten loput säästöt nettotuloista työstä eläke.

10

443

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vbnmzxc

      Monia tapoja tosiaan on hankkia säästöjä eläköitymisen varalle...

    • Älä_maksa_liikaa_veroja

      Kannattaa kysyä verottajalta saako työvälineen väljentyessä tehdä myös vuotuiset poistot ja millä arvolla.

      • Vaimiten

        Vai onko luonnontuotteiden myynti verotonta kuten metsäsienetkin, marjat ja sen semmoiset....


      • Lisäpohdinta
        Vaimiten kirjoitti:

        Vai onko luonnontuotteiden myynti verotonta kuten metsäsienetkin, marjat ja sen semmoiset....

        Entäs jokamiehenoikeudet.... marjat ja sienet ja niiden hyödyntäminen kuuluvat jokamiehenoikeuksien piiriin.
        Toisaalta kyllähän marjoja ja sieniä myydän toreilla ja turuilla, joten....


    • Järkikäteen

      Et vielä tiedä, mitä elämä ilotyttönä tuo tullessaan. Kannatan koulutusta ja että ottaisit opiksi kokemasi. Rupea rikastumaan jollain muulla rehellisellä konstilla, onhan noita. Kun koulut on käyty, saat jatkuvasti käteen 2300-2600 euroa kuukaudessa. Silloin saat neljässä kuukaudessa kymppitonnin. Älä pilaa vasta alkanutta nuoren aikuisen elämää.

      • KNg5e4

        "Älä pilaa vasta alkanutta nuoren aikuisen elämää."

        Joku trolli saa hupia kirjoittelemalla tänne "huoraamisistaan", vaikka on vanhempi kuin 18-vuotias — ja sitä paitsi mies.


      • Anonyymi
        KNg5e4 kirjoitti:

        "Älä pilaa vasta alkanutta nuoren aikuisen elämää."

        Joku trolli saa hupia kirjoittelemalla tänne "huoraamisistaan", vaikka on vanhempi kuin 18-vuotias — ja sitä paitsi mies.

        Linkki?


    • Joo itsekin teen nuin.

    • Hei tarviin apua!!! Mä tarviin NOPEASTI rahaa. Oon valmis tekemään melkein mitä tahansa rahan eteen! Vinkkejä kiitos!

    • Anonyymi

      Suomi hyppäs puusta, ennenkuin synnyit. Pärjää sydämelläsi, heippa.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2089
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      201
      1773
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1685
    5. Rajalakia menee läpi ja sekosi vastustajajia

      Korpeaa hheh heh.
      Perussuomalaiset
      80
      1155
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      272
      1034
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      126
      984
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      885
    Aihe