ei sinun tarvitse ikävöidä. Se toinen ihminen kulkee rinnalla, eikä jätä toista kaipaamaan. Olen itse ymmärtänyt, että olen vain hukannut elämääni turhaan ikävöintiin: olen ikävöinyt ihmistä, joka ei milloinkaan minua ikävöinyt.
Kaikki aina meni ohitseni, minulla ei ollut merkitystä, eikä mitään sijaa hänen elämässään.
Jos kaivattusi välittää sinusta-
pettynyt-sinuun
9
445
Vastaukset
- Rakkautta_on
Ei ne ihmisten tilanteet mee aina samalla tavalla..
Eikä elämä ole aina niin yksinkertaista..- Rakkautta_on
Haluaisintietää kirjoitti:
Mikä on tärkeämpää kuin se rakkaus?
Rakkaus on tärkein.
Keskustelitteko tunteista kaivattusi kanssa? - Prioriteetit
Rakkautta_on kirjoitti:
Rakkaus on tärkein.
Keskustelitteko tunteista kaivattusi kanssa?On seksi hommatkin tärkeitä, älä unohda sitä.
- onnetärkeitä
Prioriteetit kirjoitti:
On seksi hommatkin tärkeitä, älä unohda sitä.
Ja niillä se on ykkösenä jotka ovat ns "lutkia". Pätee niin miehiin kuin naisiin.
Juuri tältä minusta on tänään tuntunut. "Pyytämättäkin tahtoisit jäädä..."
- saduissakerrotaan
Ole vahva ja löydät rakkautesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 744207
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans823908Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa572448Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?642286Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik371988- 491879
- 1071769
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?551653- 561652
- 611521