Loimaan ravintolat joulun aikaan

Jaana_H_

Olen todennäköisesti Loimaalla joulun aikaan ainakin aatosta tapaninpäivään. Olisi kiva käydä porukalla jonain päivänä syömässä ravintolassa mutta onko Loimaalla yleensä joulun aikaan ruokaravintolat auki vai pitäisikö lähteä kauemmas eli Forssaan, Turkuun tms. (vai mihin muualle?)? Ei kiinnosta pizzeriat/kebab-ravintolat joita Loimaalla taitaa olla useampi ja ne varmaan onkin auki.

16

809

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tervetuloa_meille

Prismasta löytyy ihan kiva lounaspaikka ja hese vierekkäin.

• Joulupuuro

Hei haloo, hese ja Rico Deli, et oo tosissas !!!! Loimaan Prisma ei ole todellakaan sellainen paikka minne veisin porukat syömään. Ruoka on aika ala-arvoista ja muutenkin jotenkin työmaaruokalan oloinen paikka. Kannattaa lähteä vähän kauemmaksi esim. Forssassa Vispilä on tasokas ravintola ja ruoka aina hyvää.

• nnnn

Niin siis nyt kysyttiin sopivaa RAVINTOLAA. Kannattaa lähteä Turkuun tai Forssaan, molemmista löytyy hyviä ravintoloita ja matkan varrellekin osuu muutama.

• Niiiiih

Oikeasti, prisman kura ei ole ravintola, vaan baari. Vrt. Sisäfile vs nakit ja muusi

• bonapp

Lankossa on ihan jees lista, ja Sekeltäkin saa kunnon sapuskaa. Ei ole tarvetta lähteä ainakaan ruuan takia mihinkään muualle.
      Nuo Forssaan ja Turkuun -urputtajat ovat sitä sakkia, jotka tykkäävät paskoa omaan pesäänsä. Saavat siitä varmaankin jotain sairasta nautintoa.

• Mikässiellä

Turussa ravintolat ovat jo ihan toisessa luokassa, eikä siinä mitään, kysynnän ja tarjonnan laki. Forssassa en ole hyvätasoiseen törmännyt???

• Pätäkkää

Jos on riittävästi rahaa, Forssassa on Vispilä. Ei siihen ravintolaan törmätä, sinne tiedetään mennä.

• gurghali
        Mikässiellä kirjoitti:

Turussa ravintolat ovat jo ihan toisessa luokassa, eikä siinä mitään, kysynnän ja tarjonnan laki. Forssassa en ole hyvätasoiseen törmännyt???

Nepalilainen Forssa kaikki kehuneet kun ovat käyneet.

• Pahvimukista

Loimaalla on vielä cittarissa joku kahvio, josta saa kivasti myös suolaista ja pikkulämmintä.

• Kauhajakattila

Vispilä tai Lanko, siinä ne taitaa olla paremmasta päästä. Prisman ja Cittarin tasoiset tarjottavat onnistuu kyllä ihan kotikokiltakin. Vois olla ihan kivaakin porukalla väsätä sitä ruokaa.

• lilovits

aukeehan loimaalle ensi kuussa ravintola loimiranta

• aldente

Suosittelen Loimirantaa, oli positiivinen yllätys. Ruoka oli hyvää ja miljöö kiva, eikä tullut kovin kalliiksikaan.

• Mattikatikainen_

Eikö se oo lounaspaikka ja varattavissa tilaisuuksiin? Eli tuskin jouluna auki?

• lajijasuris

Oliko oikeasti hyvää? Eikö tätä pyöritä sama kuin Evirassakin ja siellä ei ollut kovin maittavaa valitettavasti ainakaan niinä kertoina milloin itse olen käynyt . Kyllä sen kympin silloin tällöin maksaa jos saa rahalle vastinetta. Myönnän kyllä, että olen vähän nirso (on myös sellaisia mitä ei kannata syödä), mutta odotan myös ammatti-ihmisiltä tiettyä tasoa. Makuasioista ei tietty voi kiistellä, mutta kun on raakaa, haaleaa, laihaa yms.

Kakut kyllä on tosi näyttävän näköisiä ja varmaan hyviäkin. Itse en ole ostanut, mutta voi olla että silti on tullut syötyä.

• lajijasuris
        lajijasuris kirjoitti:

Oliko oikeasti hyvää? Eikö tätä pyöritä sama kuin Evirassakin ja siellä ei ollut kovin maittavaa valitettavasti ainakaan niinä kertoina milloin itse olen käynyt . Kyllä sen kympin silloin tällöin maksaa jos saa rahalle vastinetta. Myönnän kyllä, että olen vähän nirso (on myös sellaisia mitä ei kannata syödä), mutta odotan myös ammatti-ihmisiltä tiettyä tasoa. Makuasioista ei tietty voi kiistellä, mutta kun on raakaa, haaleaa, laihaa yms.

Kakut kyllä on tosi näyttävän näköisiä ja varmaan hyviäkin. Itse en ole ostanut, mutta voi olla että silti on tullut syötyä.

Olin tänään ekaa kertaa ja joululounaalla. Oli hyvää! Pieni miinus, että kinkussa oli joku kova pala, ehkä luunsiru, mutta niitä nyt välillä on. Ihan toista kuin Eviran arkilounaat, ainakin niinä muutamana kertana mitä olen ollut. Varmaan tulee toisinaan arkenakin poikettua.

• Karita_S

Ei ole Vispilä tai Lanko tai Seurahuoneen pihvilinna tms. auki joulun aikaan. No, ehtiihän sitä sitten muulloin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      59
      3166
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2964
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2862
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2668
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2548
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2530
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2301
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2188
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2082
    10. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2078
    Aihe