Olen todennäköisesti Loimaalla joulun aikaan ainakin aatosta tapaninpäivään. Olisi kiva käydä porukalla jonain päivänä syömässä ravintolassa mutta onko Loimaalla yleensä joulun aikaan ruokaravintolat auki vai pitäisikö lähteä kauemmas eli Forssaan, Turkuun tms. (vai mihin muualle?)? Ei kiinnosta pizzeriat/kebab-ravintolat joita Loimaalla taitaa olla useampi ja ne varmaan onkin auki.
Loimaan ravintolat joulun aikaan
16
809
Vastaukset
- Tervetuloa_meille
Prismasta löytyy ihan kiva lounaspaikka ja hese vierekkäin.
- Joulupuuro
Hei haloo, hese ja Rico Deli, et oo tosissas !!!! Loimaan Prisma ei ole todellakaan sellainen paikka minne veisin porukat syömään. Ruoka on aika ala-arvoista ja muutenkin jotenkin työmaaruokalan oloinen paikka. Kannattaa lähteä vähän kauemmaksi esim. Forssassa Vispilä on tasokas ravintola ja ruoka aina hyvää.
- nnnn
Niin siis nyt kysyttiin sopivaa RAVINTOLAA. Kannattaa lähteä Turkuun tai Forssaan, molemmista löytyy hyviä ravintoloita ja matkan varrellekin osuu muutama.
- Niiiiih
Oikeasti, prisman kura ei ole ravintola, vaan baari. Vrt. Sisäfile vs nakit ja muusi
- bonapp
Lankossa on ihan jees lista, ja Sekeltäkin saa kunnon sapuskaa. Ei ole tarvetta lähteä ainakaan ruuan takia mihinkään muualle.
Nuo Forssaan ja Turkuun -urputtajat ovat sitä sakkia, jotka tykkäävät paskoa omaan pesäänsä. Saavat siitä varmaankin jotain sairasta nautintoa.- Mikässiellä
Turussa ravintolat ovat jo ihan toisessa luokassa, eikä siinä mitään, kysynnän ja tarjonnan laki. Forssassa en ole hyvätasoiseen törmännyt???
- Pätäkkää
Jos on riittävästi rahaa, Forssassa on Vispilä. Ei siihen ravintolaan törmätä, sinne tiedetään mennä.
- gurghali
Mikässiellä kirjoitti:
Turussa ravintolat ovat jo ihan toisessa luokassa, eikä siinä mitään, kysynnän ja tarjonnan laki. Forssassa en ole hyvätasoiseen törmännyt???
Nepalilainen Forssa kaikki kehuneet kun ovat käyneet.
- Pahvimukista
Loimaalla on vielä cittarissa joku kahvio, josta saa kivasti myös suolaista ja pikkulämmintä.
- Kauhajakattila
Vispilä tai Lanko, siinä ne taitaa olla paremmasta päästä. Prisman ja Cittarin tasoiset tarjottavat onnistuu kyllä ihan kotikokiltakin. Vois olla ihan kivaakin porukalla väsätä sitä ruokaa.
- lilovits
aukeehan loimaalle ensi kuussa ravintola loimiranta
- aldente
Suosittelen Loimirantaa, oli positiivinen yllätys. Ruoka oli hyvää ja miljöö kiva, eikä tullut kovin kalliiksikaan.
- Mattikatikainen_
Eikö se oo lounaspaikka ja varattavissa tilaisuuksiin? Eli tuskin jouluna auki?
- lajijasuris
Oliko oikeasti hyvää? Eikö tätä pyöritä sama kuin Evirassakin ja siellä ei ollut kovin maittavaa valitettavasti ainakaan niinä kertoina milloin itse olen käynyt . Kyllä sen kympin silloin tällöin maksaa jos saa rahalle vastinetta. Myönnän kyllä, että olen vähän nirso (on myös sellaisia mitä ei kannata syödä), mutta odotan myös ammatti-ihmisiltä tiettyä tasoa. Makuasioista ei tietty voi kiistellä, mutta kun on raakaa, haaleaa, laihaa yms.
Kakut kyllä on tosi näyttävän näköisiä ja varmaan hyviäkin. Itse en ole ostanut, mutta voi olla että silti on tullut syötyä. - lajijasuris
lajijasuris kirjoitti:
Oliko oikeasti hyvää? Eikö tätä pyöritä sama kuin Evirassakin ja siellä ei ollut kovin maittavaa valitettavasti ainakaan niinä kertoina milloin itse olen käynyt . Kyllä sen kympin silloin tällöin maksaa jos saa rahalle vastinetta. Myönnän kyllä, että olen vähän nirso (on myös sellaisia mitä ei kannata syödä), mutta odotan myös ammatti-ihmisiltä tiettyä tasoa. Makuasioista ei tietty voi kiistellä, mutta kun on raakaa, haaleaa, laihaa yms.
Kakut kyllä on tosi näyttävän näköisiä ja varmaan hyviäkin. Itse en ole ostanut, mutta voi olla että silti on tullut syötyä.Olin tänään ekaa kertaa ja joululounaalla. Oli hyvää! Pieni miinus, että kinkussa oli joku kova pala, ehkä luunsiru, mutta niitä nyt välillä on. Ihan toista kuin Eviran arkilounaat, ainakin niinä muutamana kertana mitä olen ollut. Varmaan tulee toisinaan arkenakin poikettua.
- Karita_S
Ei ole Vispilä tai Lanko tai Seurahuoneen pihvilinna tms. auki joulun aikaan. No, ehtiihän sitä sitten muulloin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078