Omistan pienen maatilkun ja ajattelin alkaa rakentaa itse Ruotsin-laivan kokoluokkaa olevaa ei merenkulkukelpoista laivaa ihan siihen omalle maalle. Ajattelin kokoluokkaa 150-190 m pitkä ja korkeutta 9-11 kantta. Moottoria ja ruoria ei tarvita. Mutta miten pohja kannattaisi tehdä, kun laiva tulee siis seisomaan ihan maassa
Ruotsin-laivan tekeminen itse
2
295
Vastaukset
- Kyllä_se_siitä_
Ensimmäiseksi ota yhteys kuntasi rakennusvalvontaan ja kysy sieltä suunnittelijoiden yhteystietoja.
- jostosissasiolet
Voi tulla halvemmaksi ostaa joku navigoinnin ja moottorin osalta huonokuntoinen 70-80 luvun ruotsinlaiva jostain itä-euroopan, turkun tai kreikan seuduilta, hinauttaa se, pilkkoa lohkoiksi jossain "joutomaa-rantakaupungissa" kuten esim. merikarvia ja kuskata lohkot sinne pellolle. Sitten kun ne lohkot on siellä yhdistelmärekoilla kuskattuna pellolle, niin matkustat liettuan maaseudulle ja palkkaat pari minibussillista hitsaustaitoisia kaiffareita puoleksi vuodeksi, perustat telttaleirin pellolle, soppatykit, baja majat, jne. junou.
jätät asentamatta moottorit, myyt ne metalliromuna että saat hiukan rahaa takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014