Olen 65v mies Pirkanmaalla ja nyt vanhemmiten alkanut kiinnostaa kokeilla seksiä miesten kesken. Ajatuksissani olisi toinen seniori-ikäinen jonka kanssa saada kokemusta m m seksistä, ehkä pukeutuakin naisten asuihin ja saada munaa suuhun ja peppuunkin. Onkohan yleistä että tällaiset halut ilmenee vasta näin myöhemmällä iällä?
Vanhemmiten kiinnostunut
22
1153
Vastaukset
- KovanaisoEn ole kyl seniori ikäinen mut voisin runkata ja imeä sun kullia.ottaa sulta lastin suuhun.tekisit saman mulle.millainen kalu seniorilta löytyy - halujaKalu n. 16/5. Minkä ikäinen Oot? 
- Kovanaisohaluja kirjoitti:Kalu n. 16/5. Minkä ikäinen Oot? 45 ikää.sulla mukavan paksu.laukeetko nopeasti 

- bim45Melko yleistä että varttuneena alkaa mies kiinnostaa, selkä yhteiset hetket imujenhyväilyjen saunomisen merkeissä. 
- SeniorMoi! 
 Oon 56 ukm ja ihan samat halut heränneet, olis kiva tavata ja kokeilla jos vaikka olis kuinka kivaa paikkaa ei mulla ole ko, hommiin mut voitais tavata vaikka autossa ekan kerran. Tai jos sulla paikka niin sekin käy.- feikkaaja.tekee.oharitsepi800 kirjoitti:Missäpäin Senior on? Näissä ryhmissä majailee yksi feikkaaja, joten varmistakaa palstan ulkopuolella treffinne ennenkuin käytte kokemassa treffeillä oharit. Eli siis sopika ajankohta ja paikka muualla kuin palstalla esimerkiksi k i k tai spostin kautta. 

- KovanaisoOnko seniorit kiimassa.mulla kalu kovana ja pian lentää. 
- NahatonMinua taas kiinnostanut aina vanhempi mies (itse53) mutta mikä on,kun maakunnista tuntuu löytyvän, H:gistä ei... ja varsinkaan,jos kaipailisi vähän 'ronskinpuoleista' ja määrätietoista miestä,niin NOUP... 
 Vatsaakin saisi olla,eikäsuht kokematon mtn jättikyrpääkään tarvitsisi...- LeikeltyVaatii taitoa nahattomalle 
- NahatonLeikelty kirjoitti:Vaatii taitoa nahattomalle Taitoa...? Kun itse aika kokematon ja nahaton,vaikkakin nahkaakin 
 on ; )
 Haluaisin yhden hyvän vanhemman mieskaverin...
- NahatonNahaton kirjoitti:Taitoa...? Kun itse aika kokematon ja nahaton,vaikkakin nahkaakin 
 on ; )
 Haluaisin yhden hyvän vanhemman mieskaverin...Vaan ei löydy...? : ( 

- 64vMinua alkanut kiihottaa katsoa yli 50v miesten masturbointia Chaturbatessa. Samalla olisi nautinto hyväillä miehan kalua suussani. - NahatonJos olet hesasta,laita 
 Yhteystietoja ; )

- Minulla samanlaisia kokeilu haluja länsi puolen tampereen. 
- KovanaisoTahtoisin runkata ja imeä isoa suonikasta kullia yli kuuskymppistä 
- KovananytOlis kiihoittavaa kokeilla runkata toisen miehen kalua ja antaa myös runkata ja imeä omaa kulliani! 
 Kiinnostus herännyt myös kun ikää tullut lisää 50 halukas!
- Appear.in/vaarit tänäiltana 19.oo 
- Appear.in /vaarit tänään 20oo - DontKnowItMikä se on...? 

- ukm50vHelsingistä asiallista 60v bi ukkomiestä ? Viesteillään. Spostia: [email protected] 
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset475027
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut243713
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693483
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012838
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral912729
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302670
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa181851
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161656
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2021488
- 1521341