Olen 65v mies Pirkanmaalla ja nyt vanhemmiten alkanut kiinnostaa kokeilla seksiä miesten kesken. Ajatuksissani olisi toinen seniori-ikäinen jonka kanssa saada kokemusta m m seksistä, ehkä pukeutuakin naisten asuihin ja saada munaa suuhun ja peppuunkin. Onkohan yleistä että tällaiset halut ilmenee vasta näin myöhemmällä iällä?
Vanhemmiten kiinnostunut
22
1058
Vastaukset
- Kovanaiso
En ole kyl seniori ikäinen mut voisin runkata ja imeä sun kullia.ottaa sulta lastin suuhun.tekisit saman mulle.millainen kalu seniorilta löytyy
- haluja
Kalu n. 16/5. Minkä ikäinen Oot?
- Kovanaiso
haluja kirjoitti:
Kalu n. 16/5. Minkä ikäinen Oot?
45 ikää.sulla mukavan paksu.laukeetko nopeasti
- bim45
Melko yleistä että varttuneena alkaa mies kiinnostaa, selkä yhteiset hetket imujenhyväilyjen saunomisen merkeissä.
- Senior
Moi!
Oon 56 ukm ja ihan samat halut heränneet, olis kiva tavata ja kokeilla jos vaikka olis kuinka kivaa paikkaa ei mulla ole ko, hommiin mut voitais tavata vaikka autossa ekan kerran. Tai jos sulla paikka niin sekin käy.- feikkaaja.tekee.oharit
sepi800 kirjoitti:
Missäpäin Senior on?
Näissä ryhmissä majailee yksi feikkaaja, joten varmistakaa palstan ulkopuolella treffinne ennenkuin käytte kokemassa treffeillä oharit. Eli siis sopika ajankohta ja paikka muualla kuin palstalla esimerkiksi k i k tai spostin kautta.
- Kovanaiso
Onko seniorit kiimassa.mulla kalu kovana ja pian lentää.
- Nahaton
Minua taas kiinnostanut aina vanhempi mies (itse53) mutta mikä on,kun maakunnista tuntuu löytyvän, H:gistä ei... ja varsinkaan,jos kaipailisi vähän 'ronskinpuoleista' ja määrätietoista miestä,niin NOUP...
Vatsaakin saisi olla,eikäsuht kokematon mtn jättikyrpääkään tarvitsisi...- Leikelty
Vaatii taitoa nahattomalle
- Nahaton
Leikelty kirjoitti:
Vaatii taitoa nahattomalle
Taitoa...? Kun itse aika kokematon ja nahaton,vaikkakin nahkaakin
on ; )
Haluaisin yhden hyvän vanhemman mieskaverin... - Nahaton
Nahaton kirjoitti:
Taitoa...? Kun itse aika kokematon ja nahaton,vaikkakin nahkaakin
on ; )
Haluaisin yhden hyvän vanhemman mieskaverin...Vaan ei löydy...? : (
- 64v
Minua alkanut kiihottaa katsoa yli 50v miesten masturbointia Chaturbatessa. Samalla olisi nautinto hyväillä miehan kalua suussani.
- Nahaton
Jos olet hesasta,laita
Yhteystietoja ; )
Minulla samanlaisia kokeilu haluja länsi puolen tampereen.
- Kovanaiso
Tahtoisin runkata ja imeä isoa suonikasta kullia yli kuuskymppistä
- Kovananyt
Olis kiihoittavaa kokeilla runkata toisen miehen kalua ja antaa myös runkata ja imeä omaa kulliani!
Kiinnostus herännyt myös kun ikää tullut lisää 50 halukas! Appear.in/vaarit tänäiltana 19.oo
Appear.in /vaarit tänään 20oo
- DontKnowIt
Mikä se on...?
- ukm50v
Helsingistä asiallista 60v bi ukkomiestä ? Viesteillään. Spostia: [email protected]
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä4243647Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944543180- 1301796
- 631769
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1071559- 611108
Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s261102En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä321042Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39985SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul186960