Kaalimadosta tilaaminen

18vuotias

Oon 18 vuotias jäbä ja aattelin et ois voinu tilata ainakin kaalimadosta liukkaria. Niin näkeekö ne siellä postissa mistä oon tilannu ja mitä?

9

4199

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 22vperverssi

Kyllä ne varmasti tietää mutta ei niitä kiinnosta. Tilaa vaikka smartpostiin niin ei tarvi sosialisoida.

• Poika16v

Eivät tiedä lähettäjän nimi on eri siinä paketissa itsekkin tilannut sieltä fleshlightin, liukkaria ja kortsuja ja ei ole 16v ikäkään ollut esteenä

• Mjoo

Paketti tulee Kentonecin lähettämänä ja jos et halua postissa ihmiskontaktia niin SmartPOST on aina parempi vaihtoehto. Ja paketti on ainakin omalla kohdallani ollut aina aika mitäänsanomaton ruskea pahvilaatikko

• Nettikauppaa

Pakettiautomaatit usein nykyään täysiä ja tavara menee johonkin lähipostiin niiden sijaan aika usein.

• Poika16v

Pakettiautomaattiin itsekkin tilannut ja ruskeassa pahvilaatikossa tullut ja tilillä näkyy vaan maksu mennyt postille

• Kallista

Miks tilaatte kaalimadosta?
      Nehän on Suomen kallein alan liike. Fleshlightinkin saa 20 euroa halvemmalla muualta.

Ja kyllä ne postissa tietää mikä liike se Kentonec (kaalimato) on. Tietävät että poika osti ylihintaisia seksitavaroita ja nauravat perään.

• Huippukivaa

Tee tilaus Huippukivaan.Hyvää ja halpaa liukkaria.Toimitus nopea ja lähettäjä aina eri,kukaan ei saa tietää.

• kahdenreiänritari
    • Prisliukk

Prismasta saa liukkaria edullisesti, sitten vain itsepalvelukassan kautta ulos:)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      41
      1887
    2. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      710
      1280
    3. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      99
      1021
    4. Mitä nyt haluaisit kysyä kaivatultasi?

Tässä hetkessä tai menneestä?
      Ikävä
      102
      898
    5. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      88
      894
    6. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      66
      731
    7. Taidan olla pelkuri

Kun en uskalla edes kysyä sulta 😳
      Ikävä
      32
      612
    8. Olinko yhden viestin arvoinen?

Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.
      Ikävä
      68
      518
    9. Kuka om uusi kylän mies?

Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku
      Suomussalmi
      13
      508
    10. oot mun silmissä

Vain äärettömän nolo. Anna olla jo 😂
      Ikävä
      78
      501
    Aihe