Kaasunaamarissa

kokokasvomaski

Löytyiskö täältä latexista ja kaasunaamareista pitävää naista?Suoja-asut,kumihanskat ja suojaimet lasketaan mukaan =)

76

2514

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Treffeiltä

      Eipä keskustelufoorumeilta.
      Kokeiles jotain treffisaittia.

    • Meillä on kyllä tämmöistä joten uskoisin, että muuallakin löytyy:)

    • KeltainenSari

      Kyllä löytyy =) Kumihansikkaat kädessä ja Keltainen Sari maski päässä.Mustasta catsuitista haaveilen...

      • Se musta catsuit olisi upea ; )


      • itse mustassa catsuitissa haaveilen seurasta kumeissa!


      • pepputappi kirjoitti:

        itse mustassa catsuitissa haaveilen seurasta kumeissa!

        Missäpäin haaveilet,N vai M?


    • Täällä on keltainen ja musta muovi haalari. On kyllä mielenkiintoista miettiä mitä voisi tapahtua, jos tätä kivaa ajatusta voisi jakaa sellaisen kanssa joka innostuu näistä varusteista:)

    • kokokasvomaski

      Uhhuh =d Kivahan se sarimaski naista ois katella....

    • IlmanSuodatinta

      Itse ostin joskus kirpparilta venäläisen kaasunaamarin,josta irroitin sen metalliosan,johon suodatin tulee kiinni,jäi jäljelle siis 'kumikärsä' jonka aukosta oli upeaa imettää😛

      • IlmanSuodatinta

        Eikö muut ole modifioinu maskeja imetykseen??


      • umpikaappilainen

        Kumisia "kaasumaskeja" on muutamat minullakin, mutta en ole niistä metallikärsää ottanut irti. Mieli tekisi kokeilla kaverin kanssa sillä tavalla varustautuneina suihin ottamista ja ehkä vielä kumiset hanskat kädessä sekä kumisaappaat jalassa. Käytännössä Rouvani kanssa välit ovat kuitenkin tärkeintä ja toiveet jäävät haaveiksi.


      • IlmanSuodatinta
        umpikaappilainen kirjoitti:

        Kumisia "kaasumaskeja" on muutamat minullakin, mutta en ole niistä metallikärsää ottanut irti. Mieli tekisi kokeilla kaverin kanssa sillä tavalla varustautuneina suihin ottamista ja ehkä vielä kumiset hanskat kädessä sekä kumisaappaat jalassa. Käytännössä Rouvani kanssa välit ovat kuitenkin tärkeintä ja toiveet jäävät haaveiksi.

        Vähän sama juttu itsellä... Mistäpäin olet? Oletko vaimos kanssa touhunnu 'tamineissa' ?
        Itse Hki,53vee


      • umpikaappilainen
        IlmanSuodatinta kirjoitti:

        Vähän sama juttu itsellä... Mistäpäin olet? Oletko vaimos kanssa touhunnu 'tamineissa' ?
        Itse Hki,53vee

        Joo, etäisyyttä Helsinkiin on sen verran, että päiväseltään siellä visiteeraus ei oikein suju ainakaan "salaa". Kyllä vaimon kanssa olen touhunnut kumisaappaat jalassa ja kumiset hanskat kädessä. On siinä oma mojovuutensa, kun kumihanskakäsin sormeilee emännyyden haarustaherkkua ja sitten vielä nuoleskelee kumihanskasormet. Mieli tekisi touhuta luottamuksellisen kumiharrastajaryhmän mukana kaikkea kivaa, mutta haaveiluksi se jää.


      • Ilmansuodatinta
        umpikaappilainen kirjoitti:

        Joo, etäisyyttä Helsinkiin on sen verran, että päiväseltään siellä visiteeraus ei oikein suju ainakaan "salaa". Kyllä vaimon kanssa olen touhunnut kumisaappaat jalassa ja kumiset hanskat kädessä. On siinä oma mojovuutensa, kun kumihanskakäsin sormeilee emännyyden haarustaherkkua ja sitten vielä nuoleskelee kumihanskasormet. Mieli tekisi touhuta luottamuksellisen kumiharrastajaryhmän mukana kaikkea kivaa, mutta haaveiluksi se jää.

        Onko vaimollasi sitten myös kumia päällä kun olette touhupuuhidsa?


    • KeltainenSari

      Tilasin sellaisen mustan catsuitin.Se voisi olla kiva sade-asun alla. =) Huppuja katselin myös,osa hiukan pelottavia.Sellainen,missä silmille,suulle ja sieraimille reijät,voisi olla kiva,naamarin alle*punastuu*

      • kokokasvomaski

        Uhhuh...Namia!


      • On kyllä kivaa luettavaa. Täällä on muovia sadeasun alla tai pvc;n asun päällä sadetakki, kun lähdemme esim kauppaan. Ja parasta, että nainen on se joka on innostunut asuista jonka huomaa muutkin, kun ollaan liikkeellä. Et rohkeasti vaan asuja kokeilemaan vaikka ja missä :)


    • Kivoja vastauksia,tähän kumisaapas taivaaseen.Olisihan se kivä kuulla,kuin moni oikeasti tykkää moisista.Mikä meitä estäisi järjestää oma miitti?

    • KeltainenSari

      En tiedä kehtaisinko/uskaltaisinko miittiin.Viime maantaina,puin catsuitin Rukan sinisen sade-asun alle.Uhhuh =) Ajoin Paloheinään ulkoilualueelle.Otin reppuuni vielä naamarin,keltaisen.Vettä tihutii ja sydän pamppaili.Kävelin syvemäälle metsään,kävelytieltä.Olin jossain kallion lähellä ja laitoin naamarin päähäni,vilkuilin,ettei kukaan näkisi.Sade valui pitkin asuani.Tykkäsin *punastuu*

    • Olihan hyvä teko:) Jopa pääsisi matkaan olisi kiva katsella miltä näytät. Siinä se silmä lepäisi ja hymy olisi kasvoilla. Tuo aiheuttaa kivaa mielikuvitusta, kun mietin minkälainen asu ja mitä siellä alla on. Kiva tuo punastuminen:)

      • Why

        Taidat olla varsinainen sade/kumi/nahka-asumaalari,jos asuista pitävän naisen löysit? ,miksi vonkailet sareja...? Ei ole sähköposteja aikoihin tullut...
        Et uskalla kahville lähteä....?

        T.Jpg...


      • KeltainenSari

        Tämä on minulle niin uutta.Tykkäsin tilanteesta.Kotiin päästyäni,tuntui vielä paremmalle.*punastuu*Luin myös sadehaalarin kommentteja hanskoista....Viihdyin *punastuu*


    • Kyllä hymy tulee täällä. On tuo punastus kiva asia. Ainakin itse innostun, kun tuolta tuntuu. Aika nöyryyttävän kiva fiilis:) Keltaisessa muovi haalarissa, mustan kiiltävät kumikäsineet ja kumisaappaat saa kyllä sellaisen olon, että tuntuu. Eikä sellaisena kylläkään voi olla julkisesti.

    • Tuli ulkoilua muovisessa asussa ja sen päällä oli huomiota herättämätöntä samalla seudulla kuin KeltainenSari. Kyllä olikin aikamoinen juttu, kun tunsi mitä on päällä . Vaikka ei kukaan nähnyt todellisuutta. Nyt tiedän miksi punastuu:)

    • KeltainenSari

      Nyt taidan laittaa kissapuvun päälle ja sen päälle löysähköt farkut ja mustan poolopaidan ja lähteä malmille baariin... uskaltaisikohan...
      *punastuu* taas,entäs baarissa...

      • KeltainenSari

        Hienosti napattu nimimerkki.Tuo ei ole minun kirjoittama.T:Alkuperäinen KeltainenSari


    • Kävitkö baarissa? Täällä olin eilen mustassa haalarissa, mutta siitä ei paljon näkynyt sivullisille. Olihan kiva syödä ravintolassa, kun pieni erilainen rutina lähti asusta minkä vain itse tiesi mistä on kyse:)

    • KeltainenSari

      Muutama sadepäivä ollut.Uskaltauduin taas pimeällä metsään.Kivaa oli *hymy* Catsuit sadeasun alle,geishakuulat sisään*punastuu*Naamari päähän,uh.Tykkäsin taas.Kiva oli makoilla sammaleella,sade ropisi naamarille ja asuille.Tunsin olevani niin suojassa.

    • Kokemus sen kuin karttuu. Tuo oli kunnon matka siellä. Keltainen muovi haalari punaisen paksun ja liukkaan untuvatakin sekä housujen alla laittoi mielikuvituksen tunteen kanssa aikamoiselle matkalle:) ja mikä ettei voisi olla naamari päällä. Sitä odotellessa....

    • maskimies

      Kiihottuu jo ketjua lukiessa.
      Kertokaa lisää, kivaa luettavaa.
      Mun ehdoton suosikki on kans keltainen sari naamari!

    • KokonaanKumissa

      Saisi taas sataa niin pääsisi ulkoilemaan varustuksessa. Viimeksi päällä oli Rukan keltaiset sadehousut ja sadetakki, jaloissa mustat hunterit ja käsissä keltaiset kumihanskat. Sadeasun alla tietysti musta latex catsuit ja kaasunaamari. Olisi varmaan herättäny ihmetystä jos joku olisi sateisessa metsässä tullut vastaan...

    • On tosi kiva varustus kirjoittajalla:) Tuon jakaminen on kyllä kivaa ja halua on keksiä jotain joten... Täällä on ollut musta sadeasu. Muovinen ja sen päällä on ollut paksu sekä liukas untuva takki. Aivan keltaisena, kun samanlaiset toppahousut. Sisätiloissa ollut vielä harmaa kaasunaamari ja punaiset kumisaappaat. Musta pvc huppu odottaa pvc sadeasun kanssa käyttöä. Raudat ovat mukana taskussa, jos sattuisi tapaamaan jonkun kenen kanssa voisi leikkiä tai olla vaan asuissa.

    • KokonaanKumissa

      Musta sadeasu punaisten kumisaappaiden ja pvc hupun kanssa kuulostaa vastustamattomalta. Märkien sadeasujen kahina ja kiihtyvä hengitys kaasunaamareissa... Kädet käsiraudoissa puun ympärillä.. Kotiin kävely sotketussa sadeasussa...

    • Kyllä on sellainen teksti, että olisi kiva kokeilla tuota. Suorastaan vastustamatonta. Ja voisi sitä laittaa vastaan, jos ajatukset kohtaa toisen nauttivan kanssa. Metsäretken jälkeen tuodaan kotiin taluttamalla käsiraudoissa. Suihkuun sidottuna musta asu alkaa kiiltämään eikä voi mitään, kun jännitys kiihtyy....

      • KokonaanKumissa

        Kaksi sadeasuilijaa suihkussa kuulostaa kyllä hyvältä... Mikä olisikaan parempaa kuin olla päästä varpaisiin kumissa ja muovissa, ja pitää hauskaa.


    • sadehaalari

      Aivan. Tämä, kun toteutuisi jossain vaiheessa. Täällä ollaan muovi haalarissa;)

    • KeltainenSari

      Laitoin juuri catsuitin päälle.Hupun ja kaasunaamarin.Sen suodattimenkin uskalsin kiinnittää,vaikea hengittää,mutta tykkään.Naamari kuullostaa ihanalle.Uhhuh.Hanskat käteen vielä ja peiton alle haaveilemaan.....Outoa kun ei haista mitään...Tunnen olevani turvassa...

      • KokonaanKumissa

        Sadevaatteet vielä päälle....


      • On sellainen juttu tuo, että sitä pitää kokeilla. Tähän, kun joku laittaisi kiinni, että itse ei voi kuin pyytää irti pääsyä... Kotona muovisena ja ulkona paksua sekä liukasta päällä:)


      • kokokasvomaski

        Ajattele.jos oisit siellä peiton alla,sellainen palomiesten käyttämä maski päässä ja happi tulisi pullosta.Ja se hengityksen ääni.Nam.....


    • NahatonHki

      Palstan täydeltä päiväunia...
      Eipä a) varmaan ketään Hesasta,
      b) valmiita tapaamaan, c) toteuttamaan...?

      Nahkakahleet löytyy ; )

    • lomittajana

      kyllä pohjanmaalta löytyy,juurikin täydessä latex asusani ja läjä sauvoja pöydällä!ja tietty sisälläkin kaksi:) on hunterin saappaat! simon o:n latex catsuit ilman rissaa vagina ja anaali condomilla varustettuna,käsissä klorinoidut pitkät olkapäälle ylettyvät tosi tiukat hanskat,kasvoillani gp5 maski tuollasella hengitys pussilla varustettuna! tekis mieli fistata misetä todella syvään! ja saada samaa itselle orgasmiin asti! ja tietty hyvää seksiä päälle!

      • kokokasvomaski

        Vau!


      • latexfetissi

        noin pukeutunut nainen kun käskisi kontalleen, ei voisi muuta kuin totella. kelpaisi itsekin pukeutua samalla tavalla tietysti


      • Taticd

        Olisipa upeaa päästä " joutua" tuollaisen naisen ," käsittelyyn"


      • NahatonHki

        Niin pohojanmaalta... Mutta eikö Hesasta kumi/maski/nahka/pvc ym. fettareita,jotka uskaltaisi kirjoitella,ehkä jopa tavata...?


      • Anonyymi

        kuminenjannu käsittelyysi valmis


    • kumiinkontrolloidusti

      On kyllä kiva taas lukea tekstiäsi pitkästä aikaa:) Tuollaiseen käsittelyyn, kun joutuisi kytkettynä kumiin ja muoviin. Huputettuna ja vielä kaasunaamari päässä eikä voi kuin vikistä. Siinä kiinni olevana kuulen kuinka toinen saa orgasmeja tavalla tai toisella:)

      • NahatonHki

        Mistäpäin olet? N vai M? Voitaisi tutustua??


    • kumiinkontrolloidusti

      Olen mies pk-seudulta. Ei ole tullut lähiaikoina oltua minkäänlaisissa erikoisissa asuissa. Ajatuksia riittää kyllä.

      • NahatonHki

        Olisi kivaa tietää sinusta lisää ; )
        Minkä ikäinen olet,ja pk-seutukin aika laaja... Itse 53v ja itäpuolelta H:kiä


    • maskimies

      Nyt on hankittu pitkän haaveilun jälkeen keltainen sari naamari!

      Vielä pitää laittaa muutakin vermettä maskin kanssa päälle esim. sadeasua.

      Vielä kun rohkenis pimeään metsään lähteä maski päässä niin kuin ”KeltainenSari” kertoi kokemuksistaan.

      Olisi se kuin lottovoitto jos löytäisi naisen joka pitäis samoista leikeistä ja naamareista mut harvassa on niitä.

      • KokonaanKumissa

        Mitä kaikkea löytyy maskin kaveriksi?


    • kumiinkontrolloidusti

      Tuli oltua kontrollissa. Huputettuna ja sen jälkeen laitettiin liikkumattomaksi kiiltävään. Ja tässä tapauksessa nainen ei päästänyt irti helposti sadeasusta. Jouduin irroituksen jälkeen uudestaan, mutta tällä kertaa paksuun ja liukkaaseen asuun missä oli paksu huppu. Sitten olin jo aivan loppu, että laittoi aivan nöyräksi, kun pyysin irti pääsyä. Eli kyllä voi löytää sellaisen, joka voi laittaa ja leikkiä näitä juttuja, Mutta eihän tätä usein tapahdu.

      • KokonaanKumissa

        Tarina saa kyllä innostumaan monella tapaa. Olisi mukava lukea lisää tekstiä siitä miten ilta eteni


      • kumiinkontrolloidusti

        Irti pääsyn jälkeen tuli vaan oltua ja rauhoitettua oma olemus siinä meni kyllä tunnin verran ennen kuin lähdin kotiin. Nyt onkin ollut viime aikoina ollut rauhallisempaa tällä saralla. Uutta jännittävää hetkeä odotellessa voi hankkia uutta kumi asua tai kahletta mitä voisi kokeilla jonkun kanssa.


      • NahatonHki
        kumiinkontrolloidusti kirjoitti:

        Irti pääsyn jälkeen tuli vaan oltua ja rauhoitettua oma olemus siinä meni kyllä tunnin verran ennen kuin lähdin kotiin. Nyt onkin ollut viime aikoina ollut rauhallisempaa tällä saralla. Uutta jännittävää hetkeä odotellessa voi hankkia uutta kumi asua tai kahletta mitä voisi kokeilla jonkun kanssa.

        Kyllä multa kaulapanta ja nahkakahleet löytyy, jos sulla asuja ja paikka jossa 'paketoida' sinut niissä ; ) oon 53ukm.


      • NahatonHki
        NahatonHki kirjoitti:

        Kyllä multa kaulapanta ja nahkakahleet löytyy, jos sulla asuja ja paikka jossa 'paketoida' sinut niissä ; ) oon 53ukm.

        Eikö sua sitten 'pakettiin' pääsy/ joutuminen kiinnostanutkaan : (
        Löytyisikö Hesasta muita?


      • K.u.t.s.u.n.i-.-.-
        NahatonHki kirjoitti:

        Eikö sua sitten 'pakettiin' pääsy/ joutuminen kiinnostanutkaan : (
        Löytyisikö Hesasta muita?

        No kun ei laitettu osoitetta!


      • Aarnold
        K.u.t.s.u.n.i-.-.- kirjoitti:

        No kun ei laitettu osoitetta!

        Sinullehan Niuvaniemen osoitteen luulisi olevan tuttu!


    • kumiinkontrolloidusti

      Näyttää siltä, että juttua tulee, mutta liian kivaa, Ei kestä jonkun silmät ja aiheuttaa liikaa hyviä ajatuksia. Täällä riittää kumisia juttuja.

    • M30_pk-seutu

      Tykkään myös käydä metsässä pukeutuneena latex catsuittiin. Pidän sitä lenkkivaatteiden alla ja metsässä riisun muut vaatteet.
      On jännää mennä lumeen makaamaan kun on ensin hikoillut lenkillä ja tuntea kylmyys latexin läpi.
      Pepputappi pitää sopivan mielentilan yllä koko reissun ajan

      • anonyymi_h5r

        itse olen samaa tehnyt joskus. tuntuu todella hyvältä päästä ulos latexissa. ehkä ensi kerralla sitten kaasunaamari ja kumpparit mukaan


    • kumiinkontrolloidusti

      Tuo kyllä herättää monenlaisia tunteita ja tuntemuksia:)

    • kumiinkontrolloidusti

      Viikonloppuna tuli oltua mustassa pvc asussa kahlittuna. Tähän lisättiin kytkemisen jälkeen huppu missä ei ollut kuin nenän reiät. Eikä kauaa mennyt, kun irti pääsy halu tuli. Kyllä meni vikinäksi. Ei pystynyt pyytämään kunnolla irti pääsyä. Tekijä nautti tilanteesta, joten olikin tosi nöyryyttävä tilanne.

    • NahatonHki

      Tuollaista leikkimistä olisi upea päästä vaikka vaan ihan sivusta seuraamaan,toki myös osallistumaankin...?

    • kumiinkontrolloidusti

      Kiva, että innostusta löytyy:) Pitää kehitellä jotain erilaista illan rientoa. Tänään oli mustaa ja sateen pitävää sekä kumikäsineet kädessä ulkona ollessa.

      • NahatonHki

        Olisi kiva saada privampi yhteys? Kuullostaa tuo sun taminevalikoimavähintään mielenkiintoiselta ; )


    • kumiinkontrolloidusti

      Chatissa olen viikolla:)

      • Sielläkö-tavataan

        Minä taas käyn marketissa viikolla.


    • KokonaanKumissa

      Sunnuntai alkoi pukemalla kaasunaamari ja musta catsuit. Mitähän muuta sitä keksisi päivän mittaan?

    • kumiinkontrolloidusti

      Kyllä keksisi vaikka mitä kivaa. Pelkästään tuollainen seura olisi kiva juttu.

      • Anonyymi

        Täällä muovi haalarissa ja kaasu naamarissa. Kumisaappaita unohtamatta. Metsäretkelle ja narut mukana, jospa pääsisi leikkimään hyvän seuran kanssa:)


    • kaasunaamariin

      mistä olette löytänet kaasunaamareita? kiinnostaisi sellainen musta kumihupullinen

    Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe