Estonialta muihin autolauttoihin pelastetut, Isabellalle ja Europalle ja Symphonylle ja oliko vielä muita Mariella? Niin että söikö ne ilmatteeks buffetissa ja oliks niillä lämpöpeitot ympärillä? Ja oliks niillä omat hytit. Ku ne tuli osa vähis vaatteis ni mikkä vaatteet ne sai laivan Tax fressta lahjotettiinko niille merkkivaatteet ja saiks ne pitää ne sairaalan pyjamat ku osahan oli ottanu muistoks omat pelastusliivinsäkin niin ihan siks kysyn.
Estonialta pelastetut
6
195
Vastaukset
- Hyvakysymys
Siis mitä oon haastatteluita lukenu niin hyvin on kohdeltu laivalla ja on saaneet ruokaa mut kukaan ei maininnu buffettia et ymmärsin et olivat syöneet eri paikassa missä muut matkustajat
- Tietooo
Ihan siis lämpöpeittoo ja kuulutettu lääkäriä ja nestettä ja ruokaa annettu ja sit annettu soittaa läheisille ja sit ovat lepäilleet hytissä ja niille on tuotu ruokaa että en usko et ne on heti ainakaan buffetille menny. Sitte just pintanaarnuja puhdisyettu ja annettu särkylääkettä ja sit sairaalaan tarkistukseen ja siellä ovat saaneet sairaalan pyjamat päälle ja sairaalan pyjamia ei saa kotiin mutta kaikki pelastusliivit ja sen sellaset ovat saaneet ottaa muistoksi sitten
- Idiootti
Mitä noi jutut kuuluu tänne?soita kansan radioon!
- Sairaalavaate
Ja sitte ei ne ollu laivalla merkkivaatteissa ja sairaalassahan oli ainaki mitä haastateltiin virolaisia konemiehiä jokka oli pelastunu niin muistaakseni toisella oli beige sairaalan pyjama ja takki ja toisella sininen ja juttelivat siinä, käytävällä seisoivat ja vastas haastattelijan kysymyksiin niin sairaalassa ainaki oli ihan tavalliset sairaalan vaatteet eikä merkkivaatteita
- Sairaalanvaatteet
Onhan ne sairaalan vaatteetkin merkkivaatteita. Mutta ei ne niitä omaks saanu.
- tuo.ahneus.on.sairaus
Aloittaha kuuluu Sipilän lähipiirin ja pohtii jos jotenkin hyötyisi asiasta ja voisi periä pelastuneilta maksua jos ovat saanet noilla laivoilla ilmaiseksi vaikka vesi lasillinen. Aloittaja pesunkestävä verenimijä porvari.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181746
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371469Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221388Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641292- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.471005