Kursk upposi, ja toinen, jo käytöstä poistettu ydinsukellusvene Kuolan telakalla upposi myöhemmin. Kuznetsov jouduttiin hinaamaan pois Välimereltä. Superpanssarivaunu Armata meni epäkuntoon kesken Voiton päivän sotilasparaatin. Nyt upottivat telakan. Normipäiviä Venäjällä.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005882455.html
Normi päivä Venäjällä tarjoaa kovan vastuksen!
12
281
Vastaukset
- brorpå
Mielenkuohussaan kipristelevälle aloittajalle voi vain vastata; Entä sitten? Eiks jeh?
- laadulla.on.tekijänsä
Tekevälle sattuu, niinhän sitä sanotaan. Se vaan, että toisille tekeville sattuu kummasti enemmän kuin toisille.
- Nooako
Savuttaja hörppäsi merivettä, kun patarautanen dokka sukelti.
- Öylättäjä
Sinne upposi 50metrin syvyyteen Ruotsista 80-luvulla ostettu, vaan mistä saavat tilalle, ei mistään.
- brorpå
Kyllä Venäjällä ihan ruostumatontakin rautaa riittää aloittajan kaltaisten uhittelua torjumaan, joten siitä vaan koittamaan alias MitäsTiltutTähän että kuinka käypi. -Ei taida roh-
keus siulla sittenkään riittää muuhun kuin peräkamarissasi kiekumiseen ja se näyttää, oh,-ai-
ka nololta touhuamiselta. Eiks jeh? - Hutoihommia
Upposi kun joku sammutti valot tai veti pohjatapin irti.
- djakarta
Ja ns. lännessäkö ei koskaan mitään satu ja tapahdu? Mitä nyt kaksi avaruussukkulaa meni päreiksi ilmassa mutta ei kai se mitään.
- Anonyymi
Kestipä pitkään ennenkuin Mutku löysi paikan!
- Anonyymi
Armata on vasta kehitysvaiheessa. On tyhmää tuoda kehitysversio ajelemaan paraatiin, olisi tuotu lavetilla. Kun sattuu jotain niin pöljäkkeet siitä riehaantuvat kun eivät tajua.
- Anonyymi
Niinpä. Venäläinen tankki liikkuu parhaiten juuri lavetilla...
Intiakin sanoi irti häivehävittäjän rakentamisen. Maa perusteli päätöstään sillä, että hävittäjä ei täyttänyt sille asetettuja vaatimuksia häiveominaisuuksien, taisteluavioniikan, tutkien tai sensorien osalta. Erinomainen kone muuten.
https://www.verkkouutiset.fi/venajalle-kallis-takaisku-superhavittajan-kehitystyo-lopetettiin/- Anonyymi
Natokiimaiset ovat nyt tosi kiimaisia kun Ukraina on saanut pataansa Kurskin alueella. Länsilehdistö kirjoittaa Ukrainan hylänneen parasta uudenaikaista kalustoaan paetessaan venäläisiä. Nyt Natokiimaiset muistelevat kaikkea viimeisten 90 vuoden aikana lievittääkseen tuskaansa. Menkää örvelöt pamputtamaan tuskaanne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023539
- 623197
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342694- 812479
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 962096
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501742Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221720- 121706