Lidl yrittää kaataa kansallisia toimijoita

Asiapuhetta

Siis kansallisia kilpailijoita tuo Lidl vain pyrkii kaatamaan, varmaan EU:n mieleen.
Saksahan tuossa voiton käärii, ei kukaan muu, ei laajemmin Euroopan ruoan tuottajat, päinvastoin.

Älkää menkö Lidliin lyhytnäköisellä ajatuksella.
Minä lähden tästä Citymarkettiin ostamaan suomalaistuottajien tuotteita ja jaan euroni m8elellään suomalaiselle kerjulle, en miljardööri-Lidliläiselle.

Juuri te, jotka Lidlissä käytte, olette kadehtimassa aina oman maan ”kiskuri”-ketjuja, mutta jaatte euronne mieluusti ulos maasta miljardöörille Saksaan.
Onko se voitto suomelle ?

Kotimaisten ketjujen verot ja rahat kiertävät suomessa suomalaisten hyväksi, Lidlin voitot eivät, vaan ne valuvat ulos maastamme.

15

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hauptsache

      -liittyykö Lidl jotenkin O.D.E.S.S.Aan? = Organisation Der Ehemaligen SS-Angehörigen..?

    • ostan_kaatajasta

      Kaatamaan? 10% markkinaosuudella?

      Kalliiksi käynyt Lidlille Suomen kiskurihintakartellien vastustaminen.
      Taisivat seitsemän alkuvuotta olla tappiollisia
      Pitäisikin lähteä Lidliin ostamaan kananuggetteja...

      • kykkenheim

        ja minä lähden s-, ja k- markettiin ostamaan edullisia suomalaisia euroshopper tuotteita :D


      • kotiMaista_K-menu

        >s-, ja k- markettiin ostamaan edullisia suomalaisia euroshopper tuotteita

        Ekaa kertaa eläessäsi kun et tiedä eri ketjujen halpasarjojen nimiä?


      • Tyhjän_perässä

        Se onkin suoritus, kun sellaisia tuotteita ei ole missään ketjussa.


    • JokaisessaJotain

      Lidl tuo työtä Suomeen ja myy myös suomalaisia tuotteita. Käyn Lidlissä, mutta myös Cittarissa, Prismassa, K-Supermarketissa ja S-marketissa. Kaikki nuo ovat mulla kävelymatkan päässä toisistaan ja jokaisessa on omat edulliset tuotteet ja tarjoukset. Tyhmä on se joka ei omaa kukkaroaan ajattele.

    • saksanvaltauspolitiikka

      Sehän sillä on tarkoitus,
      saksalaiseen tapaan kaikki irti

      Lisää elintilaa

      yli 80 miljoonaa euroa (v2017) Suomesta saksaan - se on kaikki kierrosta pois
      valtion budjetti brysseliin


      Siksi käyn suomalaisessa kaupassa ja ostan kotimaista.

    • konkkaodottaa

      Suomea pumpataan tyhjäksi valuutasta joka lävestä

      Kun laitetaan itävallan ja suomen poliitikko rinnakkain
      HÄVETTÄÄ

      Suomipoliitikko kusee pesäänsä ja sotkee housunsa

    • hyvä_asia

      Mitäs pahaa siina on jos Suomenkin kauppoihin on saatu Lidlin ansiosta kilpailua laadusta ja hinnasta,

    • NatziStuffia

      kiitos lidl, koko aukeama pandan namuja ei fatSSerin

      • suklaa-kilohinta_4.90

        Noususta (36snt->49snt) huolimatta perussuklaat selvästi muita halvemmat.
        Suklaita paljon erilaisia. Tumma kuulemma terveellistä, sitä ostan.


    • Meil_Lidl

      Kohta Lidliin laadukkaita, mutta edullisia tuotteita ostamaan.

    • Käyn Lidlissä, siellä on muutama tuote joihin olen tykästynyt, eikä saa muista kaupoista.
      Käyn kotikaupungissa enimmäkseen S-marketissa, K-market on kallis ja aika usein alkaa olla viimeinen myyntipäivä tuotteissa.

    • S-jaK-asiakas

      Toki minäkin lidlissä käyn mutta ruuat ja muut tykötarpeet ostan S- ja K-kaupoista niitten laadullisuuden ja edullisuuden vuoksi.

    • 10pros_markkinaosuus

      Suomen Lidlin liikevaihto oli 1,45 miljardia euroa 2017 ja työllisti 4884 henkilöä. Liikevaihto nousi 3,1 prosenttia. Tilikauden tulos oli 68iljoonaa euroa.

      Liikevaihtoaan suurempi kun sai Prismat alentamaan hintojaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe