Oikeesti oon tosi kyllästynyt mun tilanteeseen.
En voi olla yhtään rennosti normaalissa sosiaalisissa tilanteissa. 3-4 henkilön porukassa voin olla kuitenkin paljon rennommin kuin kahdenkeskisissä tilanteissa. Ne tilanteet ahdistaa ihan hirveästi ja mun aivot vaan jotenkin jäätyy enkä saa sanottua mitään. Ja tämä on siis ihan myös lähimpien ystävien kanssa (kuinka läheiseksi voi sanoa ystävää jonka kanssa ei voi edes kahdenkesken puhua normaalisti). Isommissa porukoissa oon monesti se läpän heittäjä, mutta kun tulee kahdenkeskinen tilanne niin aivot vaan tilttaantuu eikä todellakaan läppä lennä tai mikään muukaan keskustelu.
Haluaisin niin paljon tutustua uusiin ihmisiin ja saada lisää kavereita mutta vaikka olen jo vuoden tuntenut jonkun melkein samanlaisen ihmisen kuin itse olen niin silti ahdistaa se kahdestaan oleminen, miksi???
Haluaisin kuulla onko kellään tämmöistä samaa, tai vielä parempi jos on joskus ollut ja nyt olisi päässyt siitä kokonaan eroon.
-N20
ps. anteeksi jos viesti on hieman sekavasti kirjoitettu
Kahdenkeskiset tilanteet ahdistaa
2
379
Vastaukset
- MuutkinJännittää
Oletko niin tottunut läpän heittäjä ja isoissa porukoissa yleensä oleva, että et sitten kahdenkesken uskalla olla yhtään vakavampi ja syvällisempi? Ei aina tarvitse olla hauska läpän heittäjä. Jos keskustelua ei synny niin sitten ei vain näe mitään tarpeeksi arvokasta syytä sen aloittamiselle. Yleensä ottaen turhanpäiväinenkin keskustelu on parempi kuin ei mitään, mutta ei missään nimessä pidä täyttää jokaista rakoa turhanpäiväisellä jaarittelulla! Se vain saa ihmiset väsyneeksi ja ärtyiseksi. Hyvillä kavereilla voi olla hiljaisiakin hetkiä kahdenkeskenkin, eikä ystävyys mene siitä rikki... Ehkä tästä ei ollut mitään apua, mutta tulipa kommentoitua ainakin ajatuksella viestiisi... Kannattaa myöskin unohtaa että pääsisi kokonaan eroon sellaisista tunteista, koska sitten ei varmasti pääse. Jos ajattelet että ei haittaa vaikka vähän jännittääkin niin sitten se neutraloituu. Ei haittaa.
- rwrw
Hiljaiset hetket on joo vaikeita vaikka ei niissä periaatteessa mitään pahaa ole. Introvertit kuten itsekin koen että jotain juttua pitää olla ettei vaan tuijoteta toisia silmiin. Jännä ilmiö tuo että 3-4 hengen seurassa koet rentoutuvasti kun yleensä isompi ihmismäärä alkaa ahdistamaan ainakin minua. Harjoittele näitä tilanteita edes vähä kerrallaan. Iän mukana helpottanee myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279