Jasmin ja Jarmo = ero?

TotuusVaiTehtävä

Onko totta mitä Oulussa juorutaan? Näin olisi kuulemma käynyt, että Hekla jo silittelee lakanoita vinttikopperon sänkyyn. Elämä palaa taloon. Ei enää mitään Netflix-hömpötyksiä jne vaan pyllytuuletusta, skype-yhteyksiä Australiaan ja raakamehun valmistamista syömäkelvottomista omenoista hengenvaarallisella mehulingolla.

49

3022

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suuresti._..naurattaa

      Meneekö aloittajan koko ilta itseään rikkaampia ja terveempiä julkkiksia miettiessä? Mietitkö koskaan töiden etsimistä?

      • TotuusVaiTehtävä

        Miksi miettisin niin rahvaanomaisia asioita? Jätän sellaisen miettimisen sinulle. Sinä senkin köyhä suomi24trolli en elätä sinua!


      • MHYYYYY
        TotuusVaiTehtävä kirjoitti:

        Miksi miettisin niin rahvaanomaisia asioita? Jätän sellaisen miettimisen sinulle. Sinä senkin köyhä suomi24trolli en elätä sinua!

        Sen verra rahvaanomaisia näyt kuitenkin miettivän, ettet henkilön nimeä osaa oikein kirjoittaa, joko syynä on kouluja käymättoömyys tai yleinen tyhmyys? Saat itse valita.


      • MielisairasVintiltä

        Menee.


      • mielipuolikas

        jep menee ja se on ihanaa


      • MielipuoliMyllytullista

        En mieti. Oliko muuta kysyttävää?


    • Pollokustaa

      Kuulin saman juorun tämän neitokaisen työpaikalta. Onko totta, en tiedä.

      • se.elämä

        "Pollokustaa", tämähäm on julkkisjuoru pairhainta laatua?Ja kaikki uskoo, tai ainakin ne kaksi jätettyä?


    • MielipuoliVintiltä

      Toivottavasti Jasmin ottaa minut seuraavaksi miehekseen. Mutta kuullaan myöhemmin lisää. Hei hei.

      • sffsfgg

        Hei hei!


    • MielipuoliVintiltä

      Onko totta?

      • joomhhyy

        Ei, eikä ikinä, tosin en tiedä mistä kyse, mutta ei ikinä


      • makkipytty

        On on kyl on totta toi juttu


    • mielumminluostariin

      Olen ennenkin kysynyt, saamatta vastausta: Miksi joku haluaisi Jasmin Mäntylän riesakseen? Kenelle on ollut jotain iloa, tai hyötyä, paria yötä pitempään Jassusta? Ei kettukaan syö samaa myrkkyä kahta kertaa!

    • sitäihmettelee

      moni muukin, että miksi oululainen sossumurjun asukki itkee 24/7/365 pv jasson perään???? Itkenyt katkerana jo vuosia. Ihmetellään kovasti, että mikä siinä jassossa oli/on niin ihanaa, että yksi tollo on mennyr pois tolaltaan loppuelämäkseen.

    • kerroTotuus

      Missä Jarmo on????

    • Yhyhhyyyy

      Koska toista vuotta sitten kuvattu hassunhauska perheohjelma näytetään? Milloin alkaa foodien ruokaohjelman kuvaukset? Foodie näyttäis siirtyneen valmisruokien ja einesten syömiseen, joten uusia RESPSUJA ei ole kokeilussa. Taisi ne itse väkerretyt kuivuuttaan halkeilevat kuivakakut ja hampaita katkovat peltileivät masentaa foodieta liikaa? Viimeisin iltapalakuvakin instassa on kuin oksennus lautasella. YÄK!

    • erotaiei

      Me naiset lehdessä kerrottiin, että ensihuuma/"kuherruskuukausi" kestää noin vuoden.
      Kirkon paripsykologi totesi taas toisaalla, että parhaimmillaan se kestää vain kolme vuotta.
      Sitten toisessa alkaa ärsyttää nekin piirteet joihin ensin ihastui.

      • näinSemeneejooo

        Jarmoa ärsytti lapsellinen Jassu alusta asti, nyt ärsyttää roikkurinnatkin, joihin aluksi ihastui! MOT


      • tosionn

        Höpö höpö!Terve ja rakastava parisuhde kestää vuosikymmeniä.


      • erotaiei
        tosionn kirjoitti:

        Höpö höpö!Terve ja rakastava parisuhde kestää vuosikymmeniä.

        Nyt oli kyse ensihuumasta. Se ei kestä ikuisuuksia, vaikka avioliitto kestäisikin vuosikymmeniä.


    • voimitenonnellisilta

      näyttivät muutama päivä sitten kaupungilla. Kateeksi ihan kävi.

      • 3838373

        Heheheee! Vähäiset on sulla noi kateuden aiheet. Enpä usko et oot pariskuntaa nähny, Jassuhan on paennut parisuhdettaan puhelinmyyntiin.


    • Lounari

      Yksi eron merkki toki on se, että tekee ruokaa vain itselleen....

      • Xcxcxxxxx

        Omalta kohdaltani voin sanoa etten vaan pystyisi tollasta limasta mössöö syömään, ehkä Jamppakin on sanonut kiitos ei. Miten kenenkään vatsa voi moisesta kiittää? Luultavasti noi pakastevihanneksetkin vielä raakoja.


      • olikotarpeeksi
        Xcxcxxxxx kirjoitti:

        Omalta kohdaltani voin sanoa etten vaan pystyisi tollasta limasta mössöö syömään, ehkä Jamppakin on sanonut kiitos ei. Miten kenenkään vatsa voi moisesta kiittää? Luultavasti noi pakastevihanneksetkin vielä raakoja.

        Laskitko montako katkarapua on annoksessa?


      • OksettaaJo
        olikotarpeeksi kirjoitti:

        Laskitko montako katkarapua on annoksessa?

        On niin limasta mössöö ettei pysty, ei kykene laskeen, hahahahaaa! Yrjöt lentää jo pelkästä kuvan näkemisestä!


    • jassokerroheti

      Missä on Jambo-papsu?

    • heheeheh

      Ei ole enää Jambo-papsua. Vanha kuvio on toistunut....

    • kerroTotuus

      Jassu, kerro rehellisenä, luotettavana ja aitona ihmisenä nyt meille, miksi Jarmo on viimeeksi näkynyt kuvissasi heinäkuussa?? Hänhän on se ainut ja oikea, jota olet aina etsinyt!? Kumpi häpeää kumpaa??

      • MielipuoliVintiltä

        Tätä tietoa moni kaipaisi. Esimerkiksi huomenna olen menossa Tuiran asuntojen näytöille vain siksi että pääsen ihastelemaan kungfu-papparaista, tuota adonista jota juopot vanhemmat naiset lähentelevät räkälöissä.


    • Hhgg

      Jospa Jarmo ei halua poseerata tyttöystävänsä instakuvissa. Ehkäpä syy ei ole sen kummempi.

      • suulestinaulattaa

        Mikäköhän syy moiseen? Aluksi imettiin naamaa jopa Hymyn kannessa. Olen itse äitini vintillä 40 vuotta pian asunut ja olen ajatellut pokaavani jonkun vanhuksen paikallisesta räkälästä ja sitten alkaisin tienaamaan myymällä meistä haastatteluita juorulehdille.


      • jassuainaeka
        suulestinaulattaa kirjoitti:

        Mikäköhän syy moiseen? Aluksi imettiin naamaa jopa Hymyn kannessa. Olen itse äitini vintillä 40 vuotta pian asunut ja olen ajatellut pokaavani jonkun vanhuksen paikallisesta räkälästä ja sitten alkaisin tienaamaan myymällä meistä haastatteluita juorulehdille.

        Jarmo ei enää jaksa roikottaa päätään Jassun olkapäällä.


      • Dbdbdbdbdb

        Sehän on päivän selvää ettei halua naamaansa enää ikinä Jassun kanssa samaan kuvaan ja saa katua loppuelämänsä niitä muutamaakin kuvaa. Sellanen häpeä.


      • nonewer
        Dbdbdbdbdb kirjoitti:

        Sehän on päivän selvää ettei halua naamaansa enää ikinä Jassun kanssa samaan kuvaan ja saa katua loppuelämänsä niitä muutamaakin kuvaa. Sellanen häpeä.

        Tämä on sinun suurin toiveesi? Eihän se ex- miehesikään mainitse sinua missään...


      • Mäntylä.yäk
        nonewer kirjoitti:

        Tämä on sinun suurin toiveesi? Eihän se ex- miehesikään mainitse sinua missään...

        Vedit sitten taas herneet nokkaas, hahahaaa! On se Jassu sulle vaan niin herkkä kohta.


      • ihannormaaliaettei

        Suurin osa meistä miehistä ei välitä olla missään parisuhdekuvissa, etenkään julkisesti.


      • MielipuoliVintiltä

        Sama syy kuin Richardilla, ei halunnut poseerata mutt meidän celebrity model kuvasi kahta viinilasia vinkiksi. Samoin kuvasi jotain kulkukissaa. Kuvissa oli asetettu seppele itselle päähän. Nyt sama toistui, seppele päässä, kuvaa jäniksiä ja kahta lasia baaritiskillä. Ero on tosiasia ja hyvä niin, on aika palata vintille ja antaa Jarmon jatkaa elämää.


    • heheeheh

      Jarmo ei enää uskalla poseerata kuvissa Jassun kanssa, lopputili uhkaa...

      • Anonyymi

        Rakkaat Kiimingin sukulaisetki katos kuvista, vaikka alkuun oltiin harva se viikonloppu istumassa yhdessä iltaa tai syömässä mätää silakkaa.


    • Anonyymi

      Koska Jassu on taas pääkannessa tai lähee ausseihin?

    Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1900
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1509
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1288
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1275
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1200
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      1009
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      962
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      925
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      109
      881
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      47
      733
    Aihe