Ostin uuden tietokoneen. Laitoin virran päälle ja heti ensimmäisenä se haluaa tunnistaa kasvoni. En ole antanut koneeseen valokuvaani tai henkilötietojani, joten tunnistus ei voi toimia. En myös ole ostanut kameraa eli sekin vähän vaikeuttaa toimintaa. Millä kuvatunnistus ohitetaan ja siirrytään normaaliin kirjautumiseen?
Windows 10 vaatii naamaa
SileisYrpä
8
304
Vastaukset
- 32223
Asetukset
- SileisYrpä
Tyhmä vastaus. Millä menet asetuksiin, jos käynnistyminen jämähtää sisäänkirjautumiseen?
- samoin-uefi
BIOS kuulu asetuksiin...
- Kullimaatori
Saitko toimiin, kun mulla Prossu kyrvähti asennuksen aikana ja kovo korrutoitu ekassa käynistyyksessä
- BIOS-tarkista
Koneen (UEFI) BIOSssa saattaa myös olla jotain asiaan liittyvää.
- SileisYrpä
Tällä ratkesi. Kiitos!
- sörsse
eikös sulla ole naamaa antaa windowsille
- Paskamuutenkin
Tarjoo sille persettä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1516543
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k263908- 453066
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1323034- 512806
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262176Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2711968Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511908- 361803
- 291746