TÄÄLTÄ TULEE NINA!

Nina-Rokkaaja

Tulen takaisin!

Oi maamme suomi synnyin maa
soi sana kultainen
Ei laaksoa ei kukkulaa
ei vettä rantaa rakkaampaa
kuin kotimaa tää pohjoinen
maa kallis isien.

Rokataan läskit!

11

761

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skorp.

      Onnee sullekki näille palstoille. x) Sorge, mut mä lopetan, en enää tuun puolustaan sua, pärjäät kyllä yksin soturi. x)

    • vaan!

      Hävettää olla neitsyt tollasen häirikön vuoksi. Mahtaa sulla olla kiva elämä, kun täällä vietät aikasi.

      • Nina-Rokkaaja

        Ei minua tarvitse kenenkään puolustaa.Voitte kaikki painua helvettiin.Rokkaaja on erilainen kuin se soturi.Olen voittaja ja tulen nakkaamaan teidät kaikki pois.Uskokaa se!

        Rokkaan kaikki taisteluni yksin.Astu areenalle,pelkuri!


      • Uhoo vaan pissis
        Nina-Rokkaaja kirjoitti:

        Ei minua tarvitse kenenkään puolustaa.Voitte kaikki painua helvettiin.Rokkaaja on erilainen kuin se soturi.Olen voittaja ja tulen nakkaamaan teidät kaikki pois.Uskokaa se!

        Rokkaan kaikki taisteluni yksin.Astu areenalle,pelkuri!

        Mulla on sentään elämä ja sä voit ulista rauhassa netissä, eihän täällä kukaan edes oikeesti tunne toisiaan ja voit "leikkiä" mitä haluat...


      • Piikikäs
        Nina-Rokkaaja kirjoitti:

        Ei minua tarvitse kenenkään puolustaa.Voitte kaikki painua helvettiin.Rokkaaja on erilainen kuin se soturi.Olen voittaja ja tulen nakkaamaan teidät kaikki pois.Uskokaa se!

        Rokkaan kaikki taisteluni yksin.Astu areenalle,pelkuri!

        Sinä et tiedä rokkaamisesta mitään. Jatka vaan peilin edessä tanssahteluasi Britney Spearsin tahtiin. Se on enemmän tyyliäsi. Pyydäppä vaikka pepun lipittäjäsi Skrp mukaan, voitte järkätä fantsun koreografian kimpassa ja esittää sen vaikka koulun kevätjuhlassa.


      • Skorp.n
        Piikikäs kirjoitti:

        Sinä et tiedä rokkaamisesta mitään. Jatka vaan peilin edessä tanssahteluasi Britney Spearsin tahtiin. Se on enemmän tyyliäsi. Pyydäppä vaikka pepun lipittäjäsi Skrp mukaan, voitte järkätä fantsun koreografian kimpassa ja esittää sen vaikka koulun kevätjuhlassa.

        Pepun lipittäjäksi mua haukut? No sun pitäs palkata pepun lipittäjä, jos sellaista haluaisit, joutuisit varmaan maksaan miljoonia! Hah! Enkä oo pepun lipittäjä.. Yöh..


    • Neitsyen lapsonen

      Ei tota biisiä voi rokata. Tere tulemast tänne taas, rakas naljailijamme..!!

    • Ihan näin uteliasuudesta kysyn mikä on aurinko, nouseva ja kuu merkkisi?

      • ........

        Nina on moneen kertaan sanonut olevansa aurinko neitsyt ja nousevalta merkiltään skorpioni. Huomaa kyllä...


      • muualla

        Nina on tuolla Yhteiskunta-osastolla ja tietenkin siellä missä on "säpinää". tämä osasto on häneltä "kick off"


      • ..Bull..
        muualla kirjoitti:

        Nina on tuolla Yhteiskunta-osastolla ja tietenkin siellä missä on "säpinää". tämä osasto on häneltä "kick off"

        Nina. Olet heikko.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe