Tulen takaisin!
Oi maamme suomi synnyin maa
soi sana kultainen
Ei laaksoa ei kukkulaa
ei vettä rantaa rakkaampaa
kuin kotimaa tää pohjoinen
maa kallis isien.
Rokataan läskit!
TÄÄLTÄ TULEE NINA!
11
734
Vastaukset
- skorp.
Onnee sullekki näille palstoille. x) Sorge, mut mä lopetan, en enää tuun puolustaan sua, pärjäät kyllä yksin soturi. x)
- vaan!
Hävettää olla neitsyt tollasen häirikön vuoksi. Mahtaa sulla olla kiva elämä, kun täällä vietät aikasi.
- Nina-Rokkaaja
Ei minua tarvitse kenenkään puolustaa.Voitte kaikki painua helvettiin.Rokkaaja on erilainen kuin se soturi.Olen voittaja ja tulen nakkaamaan teidät kaikki pois.Uskokaa se!
Rokkaan kaikki taisteluni yksin.Astu areenalle,pelkuri! - Uhoo vaan pissis
Nina-Rokkaaja kirjoitti:
Ei minua tarvitse kenenkään puolustaa.Voitte kaikki painua helvettiin.Rokkaaja on erilainen kuin se soturi.Olen voittaja ja tulen nakkaamaan teidät kaikki pois.Uskokaa se!
Rokkaan kaikki taisteluni yksin.Astu areenalle,pelkuri!Mulla on sentään elämä ja sä voit ulista rauhassa netissä, eihän täällä kukaan edes oikeesti tunne toisiaan ja voit "leikkiä" mitä haluat...
- Piikikäs
Nina-Rokkaaja kirjoitti:
Rokkaan kaikki taisteluni yksin.Astu areenalle,pelkuri!Sinä et tiedä rokkaamisesta mitään. Jatka vaan peilin edessä tanssahteluasi Britney Spearsin tahtiin. Se on enemmän tyyliäsi. Pyydäppä vaikka pepun lipittäjäsi Skrp mukaan, voitte järkätä fantsun koreografian kimpassa ja esittää sen vaikka koulun kevätjuhlassa.
- Skorp.n
Piikikäs kirjoitti:
Sinä et tiedä rokkaamisesta mitään. Jatka vaan peilin edessä tanssahteluasi Britney Spearsin tahtiin. Se on enemmän tyyliäsi. Pyydäppä vaikka pepun lipittäjäsi Skrp mukaan, voitte järkätä fantsun koreografian kimpassa ja esittää sen vaikka koulun kevätjuhlassa.
Pepun lipittäjäksi mua haukut? No sun pitäs palkata pepun lipittäjä, jos sellaista haluaisit, joutuisit varmaan maksaan miljoonia! Hah! Enkä oo pepun lipittäjä.. Yöh..
- Neitsyen lapsonen
Ei tota biisiä voi rokata. Tere tulemast tänne taas, rakas naljailijamme..!!
Ihan näin uteliasuudesta kysyn mikä on aurinko, nouseva ja kuu merkkisi?
- ........
Nina on moneen kertaan sanonut olevansa aurinko neitsyt ja nousevalta merkiltään skorpioni. Huomaa kyllä...
- muualla
Nina on tuolla Yhteiskunta-osastolla ja tietenkin siellä missä on "säpinää". tämä osasto on häneltä "kick off"
- ..Bull..
muualla kirjoitti:
Nina on tuolla Yhteiskunta-osastolla ja tietenkin siellä missä on "säpinää". tämä osasto on häneltä "kick off"
Nina. Olet heikko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871704- 851212
- 1101113
- 67896
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33653