Hyvät Telian markkinointipäättäjät. Olisi vihdoin aika kirkastaa yrityskuvaanne.
Olette taas alkaneet lähettää sähköpostiini mainoksia. Olen viimeisen viiden vuoden aikana varmaan viisi kertaa kieltänyt kaiken markkinoinnin tekstiviesteillä ja sähköposteilla teiltä ja ostamiltanne edeltäjiltänne. Ja aina hetken ajan kuluttua "unohdatte" tuon kiellon.
Kutsun toimintaanne markkinointihäiriköinniksi. Se on ärsyttävää ja vie aikaani. En halua yhtään suoramainosta teiltä.
Jos mainoksia alkaa jälleen tipahtaa myös tekstiviesteihin, vaihdan yhtiötä heti.
Telian häiriköinti jatkuu
3
188
Vastaukset
- RRRpRza
"Olette taas alkaneet lähettää sähköpostiini mainoksia."
Ongelma on se ett'ei avaaja itse tajua edes sen vertaa, että näillä palstoilla on kyse pörssiyrityksistä sijoituskohteista, ei suinkaan asiakkaiden nillityspalstatasta. Silti hän lähettelee sijoituspaltalle henkilökohtaisia nillityksiään.
Mistä ihmeestä teitä avaajan kaltaisia näin yksinkertaista asiaa tajuamattomia oikein aina näille sijoituspalstoille sikiää?
Tuolla 'mobiililaiteiden vieressä' on ihan erikseen palsta operaattoreista, joissa voi purkaa tuskaansa jos sen haluaa kuvittella tilannettaan korjaavan.
"Jos mainoksia alkaa jälleen tipahtaa myös tekstiviesteihin, vaihdan yhtiötä heti."
Kouluta aivojasi ja vaihda palstaa heti.- Koulutettu
Eikö tällainen asiakaspiittaamattomuus vaikuta pörssiyhtiön maineeseen?
- HGf54X
"Eikö tällainen asiakaspiittaamattomuus vaikuta pörssiyhtiön maineeseen? "
Ei, jos mainetta ei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 785236
- 1183608
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj403466- 513064
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262778Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72309- 242101
- 1992000
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4191638Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91578