Hyvät Telian markkinointipäättäjät. Olisi vihdoin aika kirkastaa yrityskuvaanne.
Olette taas alkaneet lähettää sähköpostiini mainoksia. Olen viimeisen viiden vuoden aikana varmaan viisi kertaa kieltänyt kaiken markkinoinnin tekstiviesteillä ja sähköposteilla teiltä ja ostamiltanne edeltäjiltänne. Ja aina hetken ajan kuluttua "unohdatte" tuon kiellon.
Kutsun toimintaanne markkinointihäiriköinniksi. Se on ärsyttävää ja vie aikaani. En halua yhtään suoramainosta teiltä.
Jos mainoksia alkaa jälleen tipahtaa myös tekstiviesteihin, vaihdan yhtiötä heti.
Telian häiriköinti jatkuu
3
205
Vastaukset
- RRRpRza
"Olette taas alkaneet lähettää sähköpostiini mainoksia."
Ongelma on se ett'ei avaaja itse tajua edes sen vertaa, että näillä palstoilla on kyse pörssiyrityksistä sijoituskohteista, ei suinkaan asiakkaiden nillityspalstatasta. Silti hän lähettelee sijoituspaltalle henkilökohtaisia nillityksiään.
Mistä ihmeestä teitä avaajan kaltaisia näin yksinkertaista asiaa tajuamattomia oikein aina näille sijoituspalstoille sikiää?
Tuolla 'mobiililaiteiden vieressä' on ihan erikseen palsta operaattoreista, joissa voi purkaa tuskaansa jos sen haluaa kuvittella tilannettaan korjaavan.
"Jos mainoksia alkaa jälleen tipahtaa myös tekstiviesteihin, vaihdan yhtiötä heti."
Kouluta aivojasi ja vaihda palstaa heti.- Koulutettu
Eikö tällainen asiakaspiittaamattomuus vaikuta pörssiyhtiön maineeseen?
- HGf54X
"Eikö tällainen asiakaspiittaamattomuus vaikuta pörssiyhtiön maineeseen? "
Ei, jos mainetta ei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713879- 1013495
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah783328Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362638- 1241585
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361506Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181096Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181016