Mistä olette löytäneet vankkarakenteisen kiipeilytelineen isoille kissoille? Nukkumatasot on mitoiltaan niin pieniä, ettei meidän jätit mahdu kunnolla nukkumaan niissä.
Ainoat kriteerit, että on vankkarakenteinen ja LAAJAT tasot oleilua varten.
ISOJEN kissojen omistajille kysymys
7
229
Vastaukset
- Ominkäsin
Eikö suvussasi ole kellään metsää?
Haapa puusta voi tehdä haluamansa kiipeilypuun.Ensin etsii sopivan rungon,jossa haaroja.Sahaat sopivaksi,jotta huoneeseen mahtuu.Annat rungon kuivua.Sitten teet telineen alaosaan,jotta pysyy kunnolla pystyssä.Laitat köyttä runkoon,jotta voi terotella kynsiään ja kiivetä.Oksanhaaraan tasoja ja roikkuvilla leluilla koristelet Jos tilaa on,tee kaksi ja välille poikittain myös kiipeilyrunko.Itsetehty,luonnonpuinen,on vahva ja kaunis.Kannattaa kiinnittää seinään,tai kattoon,että on tukeva ja turvallinen.Vastaava käy myös pihatarhoihin.Vain mielikuvitus on rajana. - Marsmellow
Mulla kaks Ragdollia. ulkomailta netistä tilasin.
- tehtaanpilli
siis?netistäkö saa.MAU.olin elämässäni tyhmä,mut kissat olen treffailemalla ihmisten kans "saanu kissat.en ole muuta ku ruokarahaa jotain vaihdossa antanut.SIKSI.EI pidä maksaa TEHTAILIJOIILE PENNIÄKÄÄN.
- miesteki
Mitähän tekemistä tällä on kiipeilytelineen kanssa, ei yhtään mitään.
Meillä mies teki isokokoiselle kissallemme tukevan puun - sekavakirjoituksesi
Oletpas sekava,selvinpäinkö muka?
- kissavei
Tämä tehtaanpilli / sekavakirjoituksesi / mikäikinä on varmaan sama hönöpipa, joka häiriköi tällä palstalla muitakin keskusteluja. Kuka täällä muuten on valvojana, kun ko. tyyppiä ei millään saada sensuroitua, vaikka etusivulla on kovat uhkaukset jäljittämisestä ja poliisista? Toivottavasti ei pilli itse.
- Vahvatassu
Zooplussasta voi tilata netin kautta kiipeilytelineen, löytyy myös isoille kissoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171093124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?123648Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2392460Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja252368Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin31700- 1941255
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491224- 721180
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo591059Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?771009