Paholaisen leikkimökki on paskoin "kauhuleffa" (siis on synti sanoa sitä sellaseksi), jonka oon nähnyt. Juoni pähkinänkuoressa: perhe muuttaa uuteen taloon jonka pihassa on leikkimökki. Kaks kakrua mieltyy tohon hökkeliin oikeen kunnolla ja piirtelee leffan lopussa hämypentagrammeja ("paholaisen merkkejä" *nauran käsikirjottajille päin naamaa*). Viimeistään siinä vaiheessa repesi kun seinästä ilmestyi omituinen örkkimörkki ja puskat talon pihalla innostu hyökkäilemään... :D Kyllä jenkit osaa!
huvittavaa räpellystä!
3
364
Vastaukset
Kyllä Uinu,Uinu lemmikkini 2 ja The Untold on varmasti huonompia.Vaikka en ole "kehumaasi" tekelettä nähnytkään.Noita ei voi suositella kenellekään!!Älkää vaan katsoko!!
- tyttönen vain
Juu, me lainattiin se ja sammutettiin valot ja käperryttiin peton alle... ja odotettiin... ja revettiin nauramaan =) Kaikki kolme rivissä tuijotti monttu auki telkkaria mielessä vain yksi kysymys: Miten tällaista sontaa edes saatettu tehdä??
- tavallinen tallaaja
Kammottava trilleri Manaajan ja Poltergeistin hengessä!
Lynn Graham muuttaa rankan avioeron jälkeen USA:sta takaisin Australiaan kolmen lapsensa kanssa. Vanhan talon ostaminen tuntuu järkevältä, mutta Lynn ei tiedä että halpa hintalappu kätkee taakseen epämiellyttävän murhasarjan ja satanistisia rituaaleja. Lapset ryhtyvät innoissaan raivaamaan umpeenkasvanutta puutarhaa ja löytävät ilokseen vanhan leikkimökin. Pahaa-aavistamattomat lapset viihtyvät leikkimökissä, mutta mökissä piilevät pahuuden voimat alkavat tunkeutua lasten viattomiin mieliin hitaasti, mutta varmasti. Mökki kätkee portin helvettiin… ja helvetti on pääsemässä irti....
Miten ihmisiä harhautetaankaan elokuvan myymiseksi =)
Kammottava trilleri Manaajan ja Poltergeistin hengessä!
Ja pyh, sanon minä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen
Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o2874513Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit3272547Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen
Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin1282508Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.
Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.1692395Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no1972270Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...
...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a4941257Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus
Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii3941167Huumeliika mellastaa Suomussalmella
Varastanut S-marketissa, jopa kolme kertaa päivässä. Päätekijä pitänyt kuumeorjanaan naistaan useita vuosia. Mies potki121121Ihana sinä (m)
Oispa kiva nähdä sua. Uskomatonta, miten paljon sä pyörit mun ajatuksissa. Oonkohan mä sun mielessä? Haluaisitko nähdä v38953- 92928