Pukumiehet

pukumiehet

Kiihottaako muitamiehiä pukumiehet, jos kiihottaa niin millaiset?

13

301

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mrbigbig

      Kiihottaa, hoikat pukumiehet

      • Mua kiihottaa PukuMiehet painosta riippumatta ...Ai kun löytyis jostain....


      • Mua kiihottaa PukuMiehet painosta riippumatta ...Ai kun löytyis jostain....


    • kumibondage

      Pukumies kiihoittaa koska hän on minun vastakohtani . Itse tykkään alistua

    • tyttöpoika

      Kiihoittaa kun olen tyttöjen vaatteissa ja kaipaan poikaystävää. Mutta kyllä muutenkin koska olen alistuva.

    • Mustaanahkaa

      Kyllä kun se on nahkapuku! Ja mies jo seniori-ikäinen ; )

    • lthr

      musta nahka todella kiihottavaa.... itselläkin nahkaa. nahkaseuraa hakusessa...

      • Mustaanahkaa

        Sama juttu,nahkaseura olisi paikallaan; ) mistäpäin olet, ikäsi? Mä 53/Hki
        Miten yhteys?


    • Raksapera

      Kyllä. Kun saa pakottamaan sellaisen linnunluisen pukumiehen ottamaan kunnolla suihin. Sellainen hyvin istuva puku, kallis kravatti ja pienissä jaloissa kiiltävät nauhakengät. Itse hikisissä haalareissa ja isoissa turvasaappaissa. Muutaman kerran on kohdalle sattunut. Siinä on hippiäinen saanut tuta, kuka se oikea herra on.

    • Lintupoikasi

      Minä kai olen sitten sellainen linnunluinen hippiäinen, koska minusta on mukava joutua pukumiehen pojaksi. Varsinkin jos pukumies riisuu takkinsa ja käärii hihansa ja rupeaa sitten minua alistamaan.

    • Pukujätkä

      Kyl pukumiehet on tosi kiihottavia. Tääl on yks pukumies ja se on kyl parasta touhuta puku päällä. :)

    • b-82

      Tykkään pukeutua liivipukuun, jonka pikkutakissa on satiinivuori ja liivissä on satiiniselkä soljella säädettävin nauhoin. Nautin satiinin kiillosta ja liukkaudesta.

      Toivoisin seksikumppaniksi lähinnä naista, jolla on vastaava varta vasten naisen vartalolle räätälöity liivipuku, mieluummin hameella kuin housuilla. Nauttisin naisen liivin satiiniselän kiillosta ja liukkaudesta. Tosin kiihotun miehistäkin, joilla on liivin kiiltävä satiiniselkä paljaana. Taidan olla biseksuaalinen.

      • Mäkin pidän liivin satiiniselästä ja puvuntakin vuoresta. Tykkään kanssa silkkisolmioista ja niillä on kiva runkata. Haluisitko joskus kokeilla miehen kanssa tuota?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1747
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1746
    7. 121
      1712
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe