Keskustelu GCM:stä on pelkkää persujen trollausta. Oikeasti GCM ei ole mikään sopimus eikä velvoita Suomea mihinkään.
Toisaalta persut itse on hyväksyneet sen hallintovaliokunnassa, jonka puheenjohtaja on persujen Eerola
Persut on vaan tässä(kin) lähteneet eurooppalaisten äärioikeistolaisten kelkkaan ja fiilistelevät tätä siksi.
https://keskustelu.sininentulevaisuus.fi/t/mika-on-gcm/210
GCM on pelkkä persujen trollaus
1
224
Vastaukset 1
- EliittiTutisee
Heh... Kylläpä persuilla on paljon valtaa 8-D
"Yhdysvallat, Unkari, Itävalta, Australia ja Puola ovat jo virallisesti ilmoittaneet, että eivät aio luopua itsemääräämisoikeudestaan, eivätkä näin ollen allekirjoita YK:n GCM-sopimusta. Sopimus herättää vastustusta muissakin Euroopan maissa. Useita poliitikkoja, kansalaisaktivisteja ja kansalaisoikeuksien puolustajia Saksassa, Itävallassa ja Sveitsissä on alkanut keräämään ihmisten huomiota kampanjoilleen, joiden tarkoitus on estää sopimuksen allekirjoitus."
Tanskan kansanpuolue haluaa estää hallitusta allekirjoittamasta YK:n GCM-siirtolaisuussopimusta
https://www.kansalainen.fi/tanskan-kansanpuolue-haluaa-estaa-hallitusta-allekirjoittamasta-ykn-gcm-siirtolaisuussopimusta/
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811485
- 831306
- 1041048
- 48869
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40763Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..8684Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83646Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.101594Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30576Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45557