Sirkkelin pyöritys henkilöautolla.

Arnetanine

Myö sitä sahattiin puita aikonnaan Anglialla. Auton perse ilimmaan ja toiseen takapyörään siivapyörä kinni. Hihna sirkkelliin ja Anglia tulille. Kyllä ei motti halakoja kauan haissu. Sitä haipakkatahan voi säännöstellä tarpeen mukkaan. Neloselle ei tarvinnu laittaa, kyllä pyöri kakkosellakkii riittävästi.

10

304

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Takapyörä pyörii tuplanopeudella jos toinen pyörä on maassa, ei todellakaan tarvitse nelospykälää päällä. Eikä toimikaan jos ei lukita toista pyörää.

• RyynäsTopi

Myöpä oltiin kerra menossa kolille kupla volkkarilla. Oli siihen aikaan niin jyrkkä se kolin mäki että volkkarin kone prkle keitti keskellä mäkeä. Piti sitten kävellä loppumatka. Kyllä v...tti!

• Sic! Harvinainen Kupla jos keitti kun on ilmajäähdytteinen. Saattoi leikata kiinni, joka on eri asia.

• Ryynäs.Topi
        rotestimökinpoika kirjoitti:

Sic! Harvinainen Kupla jos keitti kun on ilmajäähdytteinen. Saattoi leikata kiinni, joka on eri asia.

Näinpähän se toki on, hyvin totta tonkaisit. Tuota juttua vaan eräs paikallinen kuuluisuus muisti kertoa aikoinaan kaikille kuuntelemaan halukkaille. Ukko ei itse ymmärtänyt autoista mitään ja tokko lie koskaan kolilla käynytkään, mutta niin se vaan joka tarinassa se kupla keitti sinne kolin mäkeen. Tuskin ukko itse edes tajusi viistoja hymyjä ja käteen naureskelua, mutta koskaan kukaan ei häntä asiasta oikaissut koska muodostui viihteeksi kuunnella topia uusintana. Vitsinä olikin mennä kuulemaan kertooko topi taas kupla volkkari juttunsa, eikä ollut sen miehen ainoa väljähkö tarina... Mutta rauha hänen sielulleen ja kevyet mullat.

• Aekajätti

Minäpä sahasin Jamahan kevytmoottorpyörällä lastulevyä, kovalevyvä, vaneria y.m.s. pöytäsirkkelillä. Suora ketjuveto nääs. Päevä sahhaelttiin ja illalla pilujahttiin tukka hulmuten. Oli muuten Pielisjärven kaunein nainen takapaksilla kyyvissä silloin, tällöin. Nyt ei ou ennee.

• Saarearne

Mullapa oli tonnikuussatanen Kuplavolokkari. Big 1,6. Suomeen tuotu14 kpl. Kiänty selälleen tuolla yöllisellä taipaleella kilvanajossa Saabin kaa. Kyllä vitutti. Nyt ei kovin paljo ennee. Aika paranttaa.

• ilmansaastetta.kerraksee

Puunpilkontahan tietysti saastuttaa maailmaa, mutta katsokaas miten lentoliikenne saastuttaa, eli jokainen keltainen lentokoneen kuvake on ilmassa oleva lentokone, ja kun kuvaketta klikkaat näet minne kone on matkalla!
      https://www.flightradar24.com/48.49,4.52/5

• Penjam

Ruuhkahan siellä alkaa olla jo paikkapaikoin tuolla taivaallakin. Se on kyllä varsinainen tuholainentuo lentoliikenne. Mutta sehän ei lopu ennenkun pakosta ja se tulee vielä eteen, voi tulla jo lähivuosina. Loppuu se jonninjoutava lomalentorällääminen, kun ei ole mitään tarvista niin silti pitää päästä lentämään sinne rättipäitten rannoille rahojansa viemään.

• En ole ennen kuulutkaan tuollaisista konsteista, aika hauskoja.

• nikkarointia

60-luvulla oli mossen perillä menekkiä,kun niistä rakennettiin heinäseipäälle reijäntekokoneita traktorin nostolaitteeseen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      45
      10332
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      81
      6873
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      44
      5024
    4. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      61
      4577
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      72
      4326
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      33
      3913
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      47
      2898
    8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36