Jos tulee sota

Klenkku

ostan Tallinkin reittimatkan Tukholmaan.

17

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä osta reittimatkaa. Risteilyt on halvempia ja mikään ei estä silti hyppäämästä pois kyydistä määränpäässä.

      Mutta hienoa että sinulla on valmiina sotasuunnitelma. Arvostan Sinua, koska miehen on tehtävä se, mikä miehen on tehtävä!

      • elli-täti

        Kyllä naisenkin on jotakin hyödyllistä tehtävä. Ehkä leivon pari pullapitkoa miehen matkaevääksi. Itse pysyn kotona odottelemassa komeita sotapoikia.


      • Ainahan sitä sodassa tarvitaan myös kenttähu... öh, lottia!


    • hahahahahahahahaahahhh

      Miksi ihmeessä? Jos NATO hyökkää Suomeen niin kyllä se hyökkää Ruotsiinkin.

    • SinäMenetSotaan

      Jos tulee sota, sinä unohdat Tuhkolman-risteilyt ja marssit kiltisti joukkojen perustamiskeskukseen, koska satamat kyllä suljetaan visusti kriisin tullen. Sinä MENET RINTAMALLE HOITAMAAN VELVOLLISUUTESI, KUTEN MUUTKIN!!!

      • sdfgsdfgsfdhf

        Ennakointi näissä asioissa on kaiken A ja O.
        Tosiaan sitten kun tilanne on päällä, ei pääse kuin korkeitaan joen yli Ruotsiin tai poroaidan ali Norjaan.
        Mutta kun maailman tilannetta seuraa, niin pystyy asian kyllä ennakoimaan aika tarkasti.
        Historiaa kannattaa tuntea, niin ymmärtää kyllä oikean hetken poistua maasta.


      • Henki.pois

        Tämä huutaja ammutaan ensimmäisten joukossa


      • SinäMenetSotaan
        sdfgsdfgsfdhf kirjoitti:

        Ennakointi näissä asioissa on kaiken A ja O.
        Tosiaan sitten kun tilanne on päällä, ei pääse kuin korkeitaan joen yli Ruotsiin tai poroaidan ali Norjaan.
        Mutta kun maailman tilannetta seuraa, niin pystyy asian kyllä ennakoimaan aika tarkasti.
        Historiaa kannattaa tuntea, niin ymmärtää kyllä oikean hetken poistua maasta.

        Ja luuletko, ettei viranomaisilla olisi vielä sinuakin parempaa kykyä lukea tilanteen kehittymistä kuin sinulla? Kannattaa muistaa, että viranomaisilla on tietoja, joita sinulla ei ole. He ovat sinua monta askelta edellä. Joten sinut kyllä toimitetaan perustamiskeskukseen tarvittaessa VAIKKA VÄKISIN, josta siirryt HOITAMAAN VELVOLLISUUTESI, AIVAN KUTEN MUUTKIN TEKEVÄT!!!


      • SinäkinLähdetSotaan
        Henki.pois kirjoitti:

        Tämä huutaja ammutaan ensimmäisten joukossa

        Netissä sinä voit uhota niin paljon kuin huvittaa, mutta kriisin tullen sinäkin MARSSIT NÖYRÄSTI PALVELUSTASI SUORITTAMAAN!!!


      • Henki.pois
        SinäkinLähdetSotaan kirjoitti:

        Netissä sinä voit uhota niin paljon kuin huvittaa, mutta kriisin tullen sinäkin MARSSIT NÖYRÄSTI PALVELUSTASI SUORITTAMAAN!!!

        Ethän itse uhoa turhia?


      • sdfgsdfgfds
        SinäMenetSotaan kirjoitti:

        Ja luuletko, ettei viranomaisilla olisi vielä sinuakin parempaa kykyä lukea tilanteen kehittymistä kuin sinulla? Kannattaa muistaa, että viranomaisilla on tietoja, joita sinulla ei ole. He ovat sinua monta askelta edellä. Joten sinut kyllä toimitetaan perustamiskeskukseen tarvittaessa VAIKKA VÄKISIN, josta siirryt HOITAMAAN VELVOLLISUUTESI, AIVAN KUTEN MUUTKIN TEKEVÄT!!!

        No höpöhöpö. Mikään länsimaa ei luovuta ihmisiä sotaa käyvään maahan.


      • esimerkkejä.suomestakin
        sdfgsdfgfds kirjoitti:

        No höpöhöpö. Mikään länsimaa ei luovuta ihmisiä sotaa käyvään maahan.

        Ellei sen maan hallinnassa ole joku rajak kii -persupuolue.


      • SinäMenetRintamalle
        sdfgsdfgfds kirjoitti:

        No höpöhöpö. Mikään länsimaa ei luovuta ihmisiä sotaa käyvään maahan.

        Ensinnäkään, sinä et tästä maasta poistu MINNEKÄÄN siinä vaiheessa kun kriisi lähestyy. Viranomaiset ovat tukkineet poistumistiet ennen kuin sinä tajuatkaan tilanteen vakavuuden. Toisekseen, kyllä sinut ulkomailtakin tarvittaessa haetaan. Tiedotusvälineissä oli taannoin juttua, kuinka velvollisuuttaan pakenevat karkurit kyllä noudetaan palvelustaan suorittamaan mistä maailmankolkasta tahansa. Eli kyllä, sinä MENET! rintamalle siinä missä muutkin.


      • fgfgfggfgfgf

        Ei, vaan ap. on Irakin evakkoja. Hänellä on täysi oikeus jättää perheensä ja painua Irakiin oleskelemaan täydellä ylläpidolla


      • Minä menen etunenässä ja pojat tulevat jälkijoukoissa kun annamme Oolannin poikien kanssa sellaisen JYTKYn Britanian joukoille että Oolannin rannat ne raikuu ja västingin muurit ne kaikuu ja NATO ja Stoltenbergit saa tyytyä raiskaamaan ruotsalaispoikia.


      • gllllhlhll
        kissamies57 kirjoitti:

        Minä menen etunenässä ja pojat tulevat jälkijoukoissa kun annamme Oolannin poikien kanssa sellaisen JYTKYn Britanian joukoille että Oolannin rannat ne raikuu ja västingin muurit ne kaikuu ja NATO ja Stoltenbergit saa tyytyä raiskaamaan ruotsalaispoikia.

        Iltalääkkeet taas ottamatta? Vai olisiko parempi että menisit ihan suljetulle hetkeksi lepäämään`??


    • Ritolat

      Pakoon vaan sotaa, ja lujaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe