Kuvitteletko olevasi jotain tai parempi

Tulikonarsistinenpipi

Esim kuvittelet olevasi hyvännäköinen,vaikka olet ruma eikä kukaan kiinnostu sinusta? Ego pullistuu suorassa suhteessa siihen kuinka epävarmaksi tunnemme itsemme.”

-Rafael Calbert-

15

624

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Smellingsuitsbetter

      Pölahdys herrojen valheista haisee jo Leppävirroille asti.Wartalo ,Uimahalli,Työntövoimakeskus,Justiinat.22.12 on Tyyskässä kystäkyllin ja kassia tarjolla.Hymy maireena teeskennellään ihanaa joulua ja kaikilla hyvä mieli

      • Tulikonarsistinenpipi

        Meillä on ainakin oikeasti muulloinkin kuin jouluna hyvä mieli ja sitä kystä kyllin. Miten lie olet elämäsi saattanut tuohon pisteeseen?


      • K-kaupantäti

        En kuule itsestäni kirjoittanut.En tarvitse keneltäkään mitään,en sinulta ,enkä muiltakaan.R.uokaa ja rahaa riittää..Mene sinä hyysäilemään niitä jotka ysiltä alkoon marssii.Kimakat kahvintuoksuiset pierut sinulle lähetän.


    • Näinmeillätehrään

      M7elihyvää tuottaa vain työn teko.

    • MrStondUp

      Mulla on ihan kamala naapuri !

      Luulee että meillä ei olisi stereoita ollenkaan ja yöllä paiskoo ovia miten sattuu !

      • tupakkihaisee

        Wartalo kodeissa ei ole yörauhaakaan, saati päivällä!


      • mahotontameininkiä

        58000e Lähihoitajien leasing autoihin.Kohta Varkauteen muuttavat saavat asua 2 kuukautta ilmaiseksi kaupungin verorahoilla.


      • SantasOlli
        mahotontameininkiä kirjoitti:

        58000e Lähihoitajien leasing autoihin.Kohta Varkauteen muuttavat saavat asua 2 kuukautta ilmaiseksi kaupungin verorahoilla.

        Seikka on saletti


      • kyylis
        mahotontameininkiä kirjoitti:

        58000e Lähihoitajien leasing autoihin.Kohta Varkauteen muuttavat saavat asua 2 kuukautta ilmaiseksi kaupungin verorahoilla.

        Itsehän olette päättäjät valinneet


    • Tätimoonika

      Mulla myös kamala naapuri. Kehtaa valittaa, jos kuuluu kolinaa taloista, mutta samalla itse jyskyttää lattioita kantapäillä ja kaappeja sen minkä kerkeää eikä valita, jos joku naapuri pitää bileitä, joka täynnä teini-ikäisiä, jotka möykkäävät pitkin yötä. Ihan sairas koko tyyppi, tekee tahallaan kiusaa vaan muille ihmisille, kun naama ei miellytä.

    • Rahastaviis

      Minulla tai meillä on mukavat naapurit eikä täällä kukaan biletä eikä kuulu meteliä. Täytyy siis muistaa olla kiitollinen,kun lukee millaista muilla on.

    • Luotikujalla

      Meidän naapuri tuntuu elävän vain öisin !

      Päivällä ei kuulu mitään - mutta kun aurinko laskeutuu niin alkaa tapahtumaan !

    • Urutsoi

      Vajaälyset naapurit on hauskoja, ei tarvitse televisiota, kun heitä seuraa. Hauskaa piisaa.

      • Ovisilmäkyylä

        Totta turiset...


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe