Aina jos ei halua huolehtia siittämästään lapsesta. Kyselykin suomessa osoitti että miehet pitää aborttioikeutta yhtä tärkeänä kuin naiset. Niin mies välttyy turhilta ongelmilta.
Mies kannattaa aborttia
25
408
Vastaukset
- Kaskassss
Suomalaiset alkavat olla vastuuttomia reppanoita. Ei osata lapsia tehdä eikä hoitaa. Kokonaishedelmällisyys on kohta 1,41, vaikka koskaan ei ole ollut näin hyvä ja turvattu tilanne lasten tekoon.
- turhayleistää
Jotkut miehet siitä vouhkatusta marginaalisesta n. 1000 henkilön sakista.. Eiköhän sen sijaan norm.aalit sydämen.sivistyneet miehet pyri enemmistön naisten tavoin mieluummin suojelemaan lapsiaan kuin kä.rky näiden henk.eä.
- Jäätelökesää
Yleistämään jos aletaan, niin yleensä mies haluaa abortin, mutta nainen ei.
- taassitätarinaa
Jäätelökesää kirjoitti:
Yleistämään jos aletaan, niin yleensä mies haluaa abortin, mutta nainen ei.
No no nyt tuli aikas hupipuhetta. Kun naiselle sanoo avioehto niin sehän se menee ja tekee abortin. Kun ei ihan heti pääse jaolle. Raha se on kaupallisen naisen rakkaus.
taassitätarinaa kirjoitti:
No no nyt tuli aikas hupipuhetta. Kun naiselle sanoo avioehto niin sehän se menee ja tekee abortin. Kun ei ihan heti pääse jaolle. Raha se on kaupallisen naisen rakkaus.
Avioehto ei kylläkään vaikuta lasten perintöoikeuteen.
Minä kannatan naisen oikeutta aborttiin JA huolehdin lapsestani. Ei mitään risririitaa.
- nurinkurista
Siis miten niin "huolehdit", siitäkö että lapsi päätyy haut.aan vai? (Ja hätär.ynccyä taas odotettavissa ;-))
nurinkurista kirjoitti:
Siis miten niin "huolehdit", siitäkö että lapsi päätyy haut.aan vai? (Ja hätär.ynccyä taas odotettavissa ;-))
»Siis miten niin "huolehdit", siitäkö että lapsi päätyy haut.aan vai?»
Mitä fantasioita mietit. Mun lapsi on ihan elävä lyttö josta huolehdin.
Toki hänkin ajallaan päätyy hautaan tai jonnekin. Se on sen ajan murhe.- sokkolappusetsilmille
JustJust kirjoitti:
Olenko joskus väittänyt noin?
Olen isä ja ylpeä ihanasta tyttärestäni.Ethän sinä halua muistaa,. mitä tänne jatkuvasti olet viestitolkulla ja vuosikaudet ulo.stanu.
»
Tänään 10.40
sokkolappusetsilmille kommentoi vastaustasi keskustelussa Mies kannattaa aborttia
Ethän sinä halua muistaa,. mitä tänne jatkuvasti olet viestitolkulla ja vuosikaudet ulo.stanu.
»
Sinä muistat olemattomia. Et edelleenkään pysty osoittamaan ainoataan kertaa jolloin olisin valehdellut.
Tuo jankkauksesi (vai pitäisikö kirjoittaa "jancc.aukses.i" jotta ymmärtäisit) on aika epätoivoista kun et pysty osoittamaan mitään. Jos olisin valehdellut "tuhansia kertoja" ja vielä päivittäin, ja kun "suosijoiden" tekstejä ei väittämäsi mukaan poisteta, niin on melko omituista ettei mitään löydy.
Vai kertoiko se vain siitä että valehtelet?- oijoitulikotaashätäXD
"Et edelleenkään pysty osoittamaan ainoataan kertaa jolloin olisin valehdellut."
Jokainen voi niitä "olemattomia" täältä lukea. Jutuistasi 99,9% on joko asiattomia (ei mitään asiaa), herjaamista tai valheita. Aika epätoivoista janc.ata enää itse todistamias vastaan. Omituista kun et itse "mitään" niistä tuhansista viesteistäs kykene löytämään. Vai kertoiko se vain siitä että valehtelet tässäkin? oijoitulikotaashätäXD kirjoitti:
"Et edelleenkään pysty osoittamaan ainoataan kertaa jolloin olisin valehdellut."
Jokainen voi niitä "olemattomia" täältä lukea. Jutuistasi 99,9% on joko asiattomia (ei mitään asiaa), herjaamista tai valheita. Aika epätoivoista janc.ata enää itse todistamias vastaan. Omituista kun et itse "mitään" niistä tuhansista viesteistäs kykene löytämään. Vai kertoiko se vain siitä että valehtelet tässäkin?Etkä edellenkään osoittanut yhtäkään kertaa, jolloin olisin valehdellut.
- sokkolappusetpois
JustJust kirjoitti:
Etkä edellenkään osoittanut yhtäkään kertaa, jolloin olisin valehdellut.
Edelleenkin kaikki pysytyy niitä satojen viestien valh.eitas lukemaan mielin määrin tältä palstalta, vaikka itse et niitä kykene näkemään etkä myöntämään.
sokkolappusetpois kirjoitti:
Edelleenkin kaikki pysytyy niitä satojen viestien valh.eitas lukemaan mielin määrin tältä palstalta, vaikka itse et niitä kykene näkemään etkä myöntämään.
Etkä edelleenkään pysty osoittamaan ainoatakakaan.
Tuuli vain heiluttaa huulia.- huudatyhjyyteenvaan
JustJust kirjoitti:
Etkä edelleenkään pysty osoittamaan ainoatakakaan.
Tuuli vain heiluttaa huulia.Etkä edelleen saa olemattomiks kaikkia satoja tuhansia jokaisen luettavissa olevia valh.eitas. Et vaikka kuinka änkk.äät, intät ja itku.potkuraiv.ari-jankk.aat.
huudatyhjyyteenvaan kirjoitti:
Etkä edelleen saa olemattomiks kaikkia satoja tuhansia jokaisen luettavissa olevia valh.eitas. Et vaikka kuinka änkk.äät, intät ja itku.potkuraiv.ari-jankk.aat.
Olematonta ei pysty todistamaan olemattomaksi.
- olevaOn
JustJust kirjoitti:
Olematonta ei pysty todistamaan olemattomaksi.
osotettu kaikkien näkemänä olevaksi vaikka kuinka monet kerrat, eikä muutu enää koskaan ikinä-olemattomaks. Kuten kaikki sadat tuhannet valh.ejorinas tällä palstalla.
- ap.puhuu.hevonpaskaa
Mies kannattaa aborttia aina kun nainen kusettaa ehkäisyn suhteen ja hankkiutuu "vahingossa" raskaaksi.
- Kukaolet
Aloittaja, kuka olet? Mikset kerro? Sinähän varmasti seisot sanojesi takana kuin mies (tai nainen). Onko sinulla jotain hävettävää tai piiloteltavaa? Mikset kerro?
- alkioeiooihminen
Hah, itelläni on kolme lasta ja huolehdin niistä oikein hyvin, silti kannatan jokaisen oikeutta aborttiin, onhan kyse ihmisoikeudesta! Ette te naiset ole mitään tahdottomia synnytyskoneita, älkää uskoko uskovaisten väitteitä.
- sakinvalheetjatkuu
Joko kerrot sitten MIKÄ kumma se kahden ihmisen aikaansaama alkio mahtaa olla lajiltaan jollei ihminen? (joo, ei pidätetä hengitystä tätä odotellessa..:-D)
Mistä lähtien toisten ihmisen tärkiemmän ihmisoikeuden rii.sto on ollu ihmisoikeus?
Me normaalit, lapsia suojelevat naiset ei olla mitään m . . . a kon.eita. sakinvalheetjatkuu kirjoitti:
Joko kerrot sitten MIKÄ kumma se kahden ihmisen aikaansaama alkio mahtaa olla lajiltaan jollei ihminen? (joo, ei pidätetä hengitystä tätä odotellessa..:-D)
Mistä lähtien toisten ihmisen tärkiemmän ihmisoikeuden rii.sto on ollu ihmisoikeus?
Me normaalit, lapsia suojelevat naiset ei olla mitään m . . . a kon.eita.Onhan ihmisen alkio ihmisen alkio, mutta ei se ole ihminen sen enempää männynsiemenkään olisi puu. Huomaatko eron?
»Me normaalit, lapsia suojelevat naiset ei olla mitään m . . . a kon.eita.»
Tällä kertaa en edes ymmärtänyt mitä yritit sanoa.- yksilöidenikäero
JustJust kirjoitti:
Onhan ihmisen alkio ihmisen alkio, mutta ei se ole ihminen sen enempää männynsiemenkään olisi puu. Huomaatko eron?
»Me normaalit, lapsia suojelevat naiset ei olla mitään m . . . a kon.eita.»
Tällä kertaa en edes ymmärtänyt mitä yritit sanoa.Tottakai on todella tökeröö vertailla kasveja eläinkunnan olentoihin, mutta sitähän s i n ä juuri jostain syystä aina teet. Männyn siemen on se sama mänty-yksilö joka voi jonain päivänä olla kehittyny puuvaiheeseen.
"en edes ymmärtänyt mitä yritit sanoa. "
Ei yllätä ettet halua ymmärtää mikä m-sana täällä on aina hyshys sensuroitava piiloon vastustajien viesteistä. yksilöidenikäero kirjoitti:
Tottakai on todella tökeröö vertailla kasveja eläinkunnan olentoihin, mutta sitähän s i n ä juuri jostain syystä aina teet. Männyn siemen on se sama mänty-yksilö joka voi jonain päivänä olla kehittyny puuvaiheeseen.
"en edes ymmärtänyt mitä yritit sanoa. "
Ei yllätä ettet halua ymmärtää mikä m-sana täällä on aina hyshys sensuroitava piiloon vastustajien viesteistä.Miksi se muka on tökeröä, kun kuitenkin puhutaan perusbiologiasta?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611179- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että327659- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564