Sain kesällä Valdoxan 25 mg lääkettä masennukseen ja voimakkaaseen ahdistukseen. Olen niin ahdistunut, että oksentelen välillä. Ei tuntunut auttavan. Nyt nostettiin annos 50 mg. Olen parina iltana ottanut tuota isompaa annosta. Milloin pitäisi olon helpottua? Minulla on myös Diapam 5mg pahimpiin ahdistustilanteisiin, mutta sekään ei auta kuin hetken.Mikä olisi hyvä lääke jatkuvaan ahdistuksen tunteeseen. Olen saanut lääkkeet terveyskeskuksen Mt-toimistolta. Mietin nyt yksityislääkäörille menoa. Saisiko sieltä parempaa apua? Olen jo yli 60-vuotias.
Valdoxan ahdistukseen
ahdistaa
0
87
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026993
- 594622
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384228- 713239
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271696- 171670
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341449
- 1431237