Autolla ajaminen sekavalla päällä

Enpidäajamisesta

Kädet tuntuvat etäisiltä ja oudoilta auton ratissa, ja tuntuu siltä kuin katsoisin vain liikkuvaa ruutua. En osaa juurikaan keskittyä tai varoa. Ajan vain eteenpäin ja joskus herään paikoista, joihin en muista ajaneeni. Miten ajoin tänne? Ajoinko normaalisti? Normaalivauhtia? Ajoinko jonkun yli?
Tuttuja reittejä on vaikeampi ajaa, jos ne yhtäkkiä tuntuvat oudoilta ja vierailta. Käännynkö oikealle? Ei. Kyllä. Hups vilkku.
Keho väsyy, ajatukset hitanee. Mitä jos en lähdekään seuraavissa valoissa, vaan jään vaan paikoilleni tuijottamaan?

Ajan huolimattomasti ja pelkään, että kohta ajan kolarin tai ojaan. En haluaisi päästää itseäni rattiin, mutta työni vaatii auton. En tiedä mitä pitäisi tehdä.

7

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eihanaa

      Minä huomasin aika nopeasti lääkekuurien jälkeen että en voi enää ajaa autoa.Väsymyskin voi yllättää milloin tahansa joten katsoin parhaammaksi että ei enää rattiin.Sanoin tästä psykiatrille,se oli hänestä jostain syystä hauskaa...

      • monikokuoleetakiaan

        Ja tuollaisia vaarallisia mielenterveyspotilaita pilleripöhnässään on liikenteessä.


    • ztgdj

      Näinpä, toivottavast ei kenenkään yli luikauteta tuolla pimeällä kelillä ja lääkkeiden vaurioittamilla aivoilla.

    • Eipilleripöhinää

      Onneksi en käytä lääkkeitä, olisin varmaan tuplasti sekaisin.

    • Ei pidä mennä rattiin
      kun alkaa ottaa pattiin
      Pelkäät että ajat kolarin tai ojaan
      Miten olet päässyt siihen nojaan?

      • t45y45h

        Niinhän freukkarit sen ilmaisivat että " Kossu on mun kuski" .


    • AhdistunutMies

      Enpä ole nyt 3 kuukauteen ajellut autolla. Perjantaina varmaan lääkkeistä sekavana auton rattiin. Tiedä vaikka pääsis hengestään ja loppuis tämä kärsimys.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      83
      1990
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      73
      1236
    3. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      18
      1189
    4. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1104
    5. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      272
      953
    6. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      946
    7. Kenen kanssa haluaisit suhteeseen?

      Laita omasi ja hänen nimensä ensimmäinen kirjain 😊
      Ikävä
      49
      894
    8. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      62
      879
    9. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      19
      839
    10. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      213
      829
    Aihe