Olen 55v taksimies,ensimmäiset pikkujoulut olivat jo viikonlopulla.
Aamuyöstä klo 04 kyytiini tuli reilu 60v mies,hoikka ja jonkinverran päihtynyt.
Matka suuntautui reilun parinkymmenen kilometrin päähän.
Alkumatkasta mies kyseli suoraan olinko koskaan pelannut miestenkesken seksi hommia.
No olenhan sitä kokeillut joskus kauansitten..
samalla huomasin miten mies puristeli etuosaa housuistaan..
Haittaako sua jos mä runkkaan tässä.No jos et sotke autoa niin siitä vaan..
Mies otti taskustaan talouspaperia asetti selkänojan lepoasentoon.
Kaivoi puolikovan kalunsa esille,pikasinmäyksellä siisti puhdas terve kalu.
Hän aloitti vedellä esinahkaa ees taas.Olisi mukavaa jos toinen jelppaisi tässä sanoi hän.
katsellen minua.Uskallatko kokeilla kaluani kokeile nyt, kurotin kaluun se tuntui tosi napakalle.
Mies kysyi voisinko tulla perillepäästyämme sisälle.
Haluan ottaa imut sulta loppuun asti.
Ja kylläpä hän imuttikin loppuun asti hyvin.
Maistoin minäkin munaa se oli mahtavaa..
kokemus tämäkin
4
1777
Vastaukset
Hyvä kertomus. Tuntuu kivalta puristella toisen munaa. Olen tehnyt sitä koulussa.
- relluw
Minäkin pääsin munan makuun Savossa.
yölläpä klo 02 jälkeen. Sain todennettua himoni..
Olen trans kuski tuli kuin puskista - retu60
10pv marraskuu pikku joulut,taksilla kotoon..
Kuski ehkä 58 -- 60 v. Minä 55v um. pyysin että saattaisi kotiin sisälle asti..
Suostuipa hän, Näyttelin humalaikkoa, mutta sain hyvän palvelun pyynnöstäni auttoi riisuuntumaan.
Takki naulakkoon , paita pois.
Sitten makuuhuoneeseen, pyysin riisumaan puvun housutkin.
Kyllä nekin hän auttoi pois.
Siinä samalla lähtivät pikku housuni alas, ja puolittain erektioossa oleva kaluni ponnahti esiin.
Oo Hops sanoi safööri kuis nyt noin...
Otin kalustani kiinni aloin tehdä ees taas liikettä esinahalle..
No tuo varmaan auttaa,sanoi hän.Joo mut sä voisit auttaa.
Tee sinä mulle näin..
Ota suuhun jos uskallat imuta minua.
Minäkin tahdon imuttaa sinua.
Ja niin me teimmekin - tis94s
sellanen se sitten
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.172186Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain1891778Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162071729Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1011399Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno431274Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu531091Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas1651085- 891004
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.147918Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks14871