Seison vaan talon kulmalla ja katselen kun ihmiset kävelevät talosta sisälle ja ulos ja silti naapuri tuli aukomaan että häiritsee? Miten se nyt voisi häiritä jos katselen vaan ja aina välillä jos ohi menee vetävän näköinen nainen niin vähän laitan kättä housuihin.
En kyllä tajua naapurin järjenjuoksua, mikä lienee tiukkapipo.
Naapuri tulee valittamaan vaikken tee mitään.
4
187
Vastaukset
- Kukakummamissä
Siinäpä hieroskelet munia. Kyllä niitä katsoa saa, ei ne säry mutta koskea ei saa.
- Nylkyttäjä
Minäkin tykkään nylkyttää kulmalla, ihan normaalia toimintaa kerrostaloissa.
- NakkiHandussa
Mulla on sama juttu. Verkkarin taskussa alkaa nykivä liike, naama punottaa ja silmät pullistuu päästä, puuskutuksen lisäksi. Yks mummo soitti kerran ampulanssin kun kyttäsin naapurin punapäärouvaa tossa pihalla.
- Puskaerakko
No huh huh kun näitä kommentteja lukee, ihme porukkaa täällä, itse jos näen kuuman naisen en todellakaan ensimmäisenä laita kättä housuihin. Ensin pitää etsiä sopiva puska jossa voi olla mukavati kytisellä ja rynkyttää kuumille ohikulkijoille puskan suojasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741