Seison vaan talon kulmalla ja katselen kun ihmiset kävelevät talosta sisälle ja ulos ja silti naapuri tuli aukomaan että häiritsee? Miten se nyt voisi häiritä jos katselen vaan ja aina välillä jos ohi menee vetävän näköinen nainen niin vähän laitan kättä housuihin.
En kyllä tajua naapurin järjenjuoksua, mikä lienee tiukkapipo.
Naapuri tulee valittamaan vaikken tee mitään.
4
206
Vastaukset 4
- Kukakummamissä
Siinäpä hieroskelet munia. Kyllä niitä katsoa saa, ei ne säry mutta koskea ei saa.
- Nylkyttäjä
Minäkin tykkään nylkyttää kulmalla, ihan normaalia toimintaa kerrostaloissa.
- NakkiHandussa
Mulla on sama juttu. Verkkarin taskussa alkaa nykivä liike, naama punottaa ja silmät pullistuu päästä, puuskutuksen lisäksi. Yks mummo soitti kerran ampulanssin kun kyttäsin naapurin punapäärouvaa tossa pihalla.
- Puskaerakko
No huh huh kun näitä kommentteja lukee, ihme porukkaa täällä, itse jos näen kuuman naisen en todellakaan ensimmäisenä laita kättä housuihin. Ensin pitää etsiä sopiva puska jossa voi olla mukavati kytisellä ja rynkyttää kuumille ohikulkijoille puskan suojasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j811223- 42824
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga72719Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden236708Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35591- 46565
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️77560- 37512
- 23498
- 26482