Minulla on vankilafetissi

vangiksi

Olen hetero mies mutta minulla on silti vankilafetissi. Haluaisin saada vankeustuomion ja joutua vankilaan. Ajatus kiihottaa minua.

24

1198

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noin-toteutat

      Tee pari räjähdepaukkua ja mene kaupungille riehumaan.

      • vangiksi

        En halua toteuttaa, minulla on muutakin tekemistä enkä halua tehdä mitään pahaa. Mutta ajatus on kiihottava.


      • Anonyymi

        On täällä sekopää porukkaa👀😂🤣


    • Fantasioistasi

      fantasioita on monenlaisia, fantasiointisi vankeudestasi vankilassa ei tosin ole fetismiin liittyvää

    • Ajatus homoudesta? Miesten kanssa vankilassa.

    • kalterirakkautta

      En ole ketjun aloittaja mutta vankila fantasia on mullakin mielessä. Sillä miksi olen siinä joutunut vankilaan ei kuulu fantasiaan. Jossain vanhemmissa leffoissa on vangeilla raitapuvut ja pyöreä naurettavan näköinen lakki. Niitä oli puuvillaisia ja vanhoista armeijan ruskeista sarkapuvuista raidoilla värjättyjä. Oikein vanha selli jossa ikkunassa kalterit. Naisia ei lähelläkään. Sellissä kaksin toisen miehen kanssa. Päivällä kun sellin ovi on kiinni ja vartijoita ei lähellä otan housut pois nousen sängyn reunalle, samalla kuulun kuinka poikaystyvä antaa housujensa pudota alas ja tunnen rasvatun kullin pakaroideni välissä...

    • Fbkgo

      Minullakin on sama fetissi. Joutua lukituksi selliin ja saada uniformu päälle.

    • Ex.Venkula

      Mä en ainakaan saanut mitään kiksejä vankilassaolostani.

      • Siis-tosi-kehnoo

        Etkös saanut edes kyrpää perseesees?


      • Ex.Venkula
        Siis-tosi-kehnoo kirjoitti:

        Etkös saanut edes kyrpää perseesees?

        En. En kyllä pyytänytkään.


      • Anonyymi

        Eikö siellä saakaan piiskaa? En taida haluta koko paikkaan.


    • Sitärataa

      Onhan tuollainen ajatus joskus mielessä pyörinyt. Olisi jännää joutua lukituksi jonkun riskin karjun kanssa samaan koppiin, mutta taitaisi mennä liian jännäksi, jos kaveri rupeaisi kovin väkivaltaiseksi. Ei se tietenkään kohdalleen sattuisi: minä jos toivoisin painimatsia, niin mnua heiteltäisiin pitkin seiniä. Jos toivoisin isällistä piiskausta, niin saisinkin silmät umpeen ja perseen verille.

    • m24klaakso

      Olisihan tuo tosi kiihottavaa. En kyllä haluaisi oikeaan vankilaan joutua, mutta vankila roolileikki olisi mahtavaa.

    • Ama-nda

      Ehkä teidän pitäisi kokea jokin Etelä-Amerikkalainen vankila? Mukaan kuvioihin tulisi silloin myös kidutus! Alastomuutta ja nöyryytystä, sähköä!! Jos oma käsittely ei saa tunnustusta aikaan, ne tuovat vaimon tai naisystävän eteesi, ja käsittelevät häntä siinä edessäsi!!!
      Todellisuus on karua.

    • Minä haluaisin joutua tuo vankilakellari,olla kahlittu karkea ketju ja seisoa alasti joku kiven vasta ja saada piiskaa!En tietysti pitkä aika,vaan puoli päivä!

    • Anonyymi

      Haluaisin joutua pieneen selliin, vapaudenmenetys ajatuksena kiihottaa. M36v

    • Anonyymi

      Minuakin kyllä kiinnostaisi päästä vankilaan. Mutta ei mitenkään seksuaalisessa mielessä. Siellä saa ruokaa joka päivä.

    • Anonyymi

      ei kyl kiihota ne pamput pätkääkää kivilinnassa asunnut montakertaa

    • Anonyymi

      Vankiloissa missä vastakkaista sukupuolta ei tapaa, on itsetyydytys ollut kautta aikain hyvin yleistä. Niin myös yhdessä runkuttelu ja anaaliyhdynnät. Heikoin joutuu usein koko vankilan "yhteiseksi tytöksi" jota koko lössi vuoron perään panee perseeseen. Useimmiten ensikertalainen joutuu tämän paineen uhriksi.
      Näin luultiin käyvän myös Tukki-Taunolle, joka savotalla viinapullosta aiheutuneen riidan päätteeksi puukotti toisen savottamiehen hengiltä ja sai elinkautisen Kakolassa.
      Heti alkuun tuli vankilan kovin korsto ja otti Taunoa housuista kiinni mutta sekunnissa kääntyi Tauno ympäri ja veti korstoa turpiin. Korsto karjaisi:
      -Housut alas niin paan sinua perseeseen tytteli!
      Siitä Tauno ei tykännyt vaan otti korstoa kurkusta kiinni ja löi samalla tämän pään monta kertaa kiviseinään ennen kuin neljä vartijaa saivat Taunon irti miehestä.
      -Perkeleen kytät, pois heti! Minä tapan tuon eläimen, ettekö te saatanat tajua että se on perseilijä!
      - Paras Taunon vaan tottua talon tavoille, vastasi vartija.
      - Ettäkö täällä perseillään? Ei takuulla perseillä niin kauan kuin minä Tukki-Tauno täällä majalien seuraavat 15 vuotta! Tapan teidät kaikki enkä välitä vaikka kuolemaan minut tuomitsette, minun savotoilla kun ei perseillä!

      Eikä sen jälkeen olla Kakolassa perseiltykään, muissa vankiloissa kyllä.

    • Anonyymi

      Tosi helppoo. Otat rautatangon tai putken pätkän ja koetat lyödä jonkun liikkeen ikkunan palasiksi. Sitte vielä oikeudessa haistattelet tuomarille.
      Fetissisi on noin lähellä toteutumista!

    • Anonyymi

      Sain vähän tuntumaa sellissä olemiseen ku jouduin putkaan. Oli se aika vittumaista odotella pois pääsyä mut sit tuli mieleen että mulla on tää vankilafetissi ja runkkasin mällit putkasellissä ja pyyhin mällit patjaan. Käteen vedon aikana kiimassa kiihotti ajatus, etten tiennyt milloin pääsen vapauteen :D M39v

      • Anonyymi

        Mun fetississä joudun pidätetyksi ja poliisit vievät minut putkaan odottamaan Lasse nimistä poliisia töihin. Hän kuulemma piiskaa minut niin kuin muutkin häiriköt.

        Muutaman tunnin odoteltuani kuulen ääniä, siellä selvästi joku saa piiskaa. Kohta sellini ovi aukeaa ja sisään astuu kaksimetrinen lihaksikas mies satiini farkuissa ja teepaidassa. Niinhän siinä käy, että saan tuoretta koivupiiskaa paljaalle pyllylle vaikka kuinka selostan ja pullikoin. Piiskaus ei lopu ennen kuin minä pyydän anteeksi ja tunnustan, että jos vielä häiriköin humalassa niin Lasse piiskaa vieläkin lujemmin minut. Joudun kädestä pitäen kiittämään Lassea saamastani kurituksesta.

        Poistuessani kuulin kuinka miehet alkoivat keskustelun minun piiskaamisesta.


    • Anonyymi

      Kun nuorukaisena luin kirjan Keskiyön pikajuna, kuinka siinä mm.Turkkilaisen vankilan ns.hullujen osastolla miehet käyttivät toisia miehiä brutaalisti hyväkseen, alkoi minua miehet kovin kiinnostamaan.

    • Anonyymi

      Olisihan se jännää, jos saisi sellaisen sellikaverin, joka haluaisi piiskata minut. Sellikaveri pystyisi myös toteuttamaan kurituksen isä-poika tyyliin.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      139
      4051
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      121
      1581
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1402
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      70
      1396
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1254
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1131
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      47
      1128
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1086
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1071
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      60
      1028
    Aihe