DDR:n kyttäysjärjestelmä kouluihin!

12

213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älämöööööööö

Ymmärrettävästi persut älähtävät, koska harrastavat vihapuheita kaikkein eniten.

• Oikea_lukionuori

Ilmeisesti kaikkien opettajien pitäisi olla persuja? Maikat opettavat omia aineitään, eivätkä höpise. Jos persunuori ei halua oppia edes alkeellisimpia asioita, kuten yhdyssanasäännöt ("suvakki maikat") tai ruotsin alkeet, ei vika ole opettajissa.
      Tuolla asenteella ei ole ihme, että persujen kannattajat ovat kaikkien puolueiden kannattajista vähiten koulutettuja. Koulutus- ja älykkyystasot korreloivat.

• taksapusrep

Perusnuori. Vai ,että DDR.n malliin kyllä on ihme ,että persut jotka muka ovat kansalaisten asialla.Vastustavat koulukiusaamisen ehkäisy yrityksiä,siis ei saisi ilmoittaa opettajalle kiusaajasta. Kyllä tavallaan ymmärän hädän,kun persuista kyse.

• Rehti_perussuom

Koulukiusaamisen ehkäisy on selvää persuvainoa. Persukoululaisten sananvapauttakin halutaan rajoittaa.

• HgalluppiS

Rehti,, perussuom, Miten on selvää persuvainoa,eihän kaiketi kaikki koulukiusaaminen ole persu lapsosten tekosia. VaI onko sinulla fakta
        tietoa asiasta. Minua ainakin kummastuttaa se,että persut puhuvat vasikoinnista jos joku oppilas kertoisi vanhemmille. Huhtasaarikin blogissaan tamperelaiskoulusta, vaati opettajia puuttumaan koulukiusaamiseen. Mutta persut eivät ole kertoneet,miten se tapahtuu ,jos kukaan ei saisi sitä kertoa.

• Rehti_perussuom
        HgalluppiS kirjoitti:

Rehti,, perussuom, Miten on selvää persuvainoa,eihän kaiketi kaikki koulukiusaaminen ole persu lapsosten tekosia. VaI onko sinulla fakta
        tietoa asiasta. Minua ainakin kummastuttaa se,että persut puhuvat vasikoinnista jos joku oppilas kertoisi vanhemmille. Huhtasaarikin blogissaan tamperelaiskoulusta, vaati opettajia puuttumaan koulukiusaamiseen. Mutta persut eivät ole kertoneet,miten se tapahtuu ,jos kukaan ei saisi sitä kertoa.

Viittaan aloitukseen.

• Lukiolaislikka
        Rehti_perussuom kirjoitti:

Koulukiusaamisen ehkäisy on selvää persuvainoa. Persukoululaisten sananvapauttakin halutaan rajoittaa.

Mitä se koulukiusaaminen on? Meidän koulussa oppilaita kiusattiin pakottamalla heitä ruotsin tunneille. Siellä istuttiin, mutta ei me mitään opittu.
        Räplättiin kännyköitä ja läheteltiin juttuja toisillemme.

• aapeesee
        Lukiolaislikka kirjoitti:

Mitä se koulukiusaaminen on? Meidän koulussa oppilaita kiusattiin pakottamalla heitä ruotsin tunneille. Siellä istuttiin, mutta ei me mitään opittu.
        Räplättiin kännyköitä ja läheteltiin juttuja toisillemme.

Niinpä niin. Ei mikään ihme, että persujen kannattajat ovat ja pysyvät pohjasakkana koulutustasotilastoissa. Nimittäin Raamatun mukaan Jumala kostaa isien pahat teot (myös koulutuksen laiminlyönnissä) kolmanteen ja neljänteen sukupolveen.

• Lukiolaislikka
        aapeesee kirjoitti:

Niinpä niin. Ei mikään ihme, että persujen kannattajat ovat ja pysyvät pohjasakkana koulutustasotilastoissa. Nimittäin Raamatun mukaan Jumala kostaa isien pahat teot (myös koulutuksen laiminlyönnissä) kolmanteen ja neljänteen sukupolveen.

Ruotsinkielisten natsiyhteydet iskevät myös sinuun!

• DDR:ssä raportoitiin eteenpäin kaikesta puheesta, joka tulkittiin länsi myönteiseksi.
      Länsimaat ovat rehvastelleet sananvapaudella. Nyt halutaan kouluihin käyttöön DDR:stä tuttu kyttääminen. No meillä on jo pakkoruotsikin perinteenä Neuvostoliitosta. NL vaati alamaismaissa venäjän opiskelun pakollisena.

• Kouluissa pitäisi laittaa ilmoitustauluille kuva missä Hitler tulee Mannerheimin synttäreille.

• onpa.otsaa

Ei jumankauta. Persut menevät liian pitkälle aikoessaan saada koulun kyttäysjärjestelmän. Kaikki persuismia ja Hitleriä vastustavat karkotukseen, siinäkö persuloisten tavoite.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      174
      2139
    2. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      313
      1819
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1587
    4. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      82
      1268
    5. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1230
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1170
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1101
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1027
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      986
    10. Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea

Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei
      Maatila ja metsä
      24
      972
    Aihe