Löytyy varmaan minulta, haluan nuolla ja sormettaa naista todellakin vain sitä. Hirveä intohimo nuolemiseen ja kaikkea muuta siihen liittyvää kohtaan. Satakunnan alueella naista joka kaipais herkkua itselleen? Kirjoittele.... Sposti toimii
Suuseksin himo, suomen suurin.
13
558
Vastaukset
Nainen ole rohkea, kirjoittele niin tutustutaan. Ei kait kukaan tuntemattomalle reisiä noin vaan avaa, enkä sitä haluakaan, olis vaan ihana löytää se joka tykkäisi saada hyviä hetkiä itselleen. Sillä itse nautin kun nainen nauttii......
Nainen, vieläkin olis sinulle hyvää tarjolla. Sposti toimii...
Päivitetään tätäkin, ei ole paljon naisia kuulunut..... Ilm. Feikkejä tai ei uskalla kirjoitella?
- Lipsnamm
Wau,, Sinulla on sama fantasia ,kuin minulla ja sama ongelma.Että ei sitä noin vaan löydä herkästi ampuvaa naista joka kastelis kunnolla..Iskurikin on niin ja näin.
Ei hyvä..Mutt kiinnostais kimpat n,n,m,m./n,n,m
Vaikk hetero oonkin,,mutt tarpeensa kullakin. Ei hemmetti oo sama fantasia, en etsi ampuvaa naista... Siinä voi tulla kipeetä kun ampumaan ruvetaan, ja kyllä mä jätän myös miehet ja kimpat väliin joten se samasta fantasiasta.
Mutta yksi kiva nainen, jos houkuttaa nautinto kirjouttele ja tutustumaan.... Mukavaan mieheen.- Kiimapipari
Haluisin,anna numero.soitan heti
- Kiimapipari
kuka haluis suuseksiä ja naintia.ilmottaudu,annan
- Einaituta
Muuten oisin antanu numeron, mutta en haluu miestä.
- Ei.toiminut
Eipä toiminut osoite Niccini at Suomi24.fi.
Eikä tietenkään kannata edes yrittää nimimerkkiä, koska se on musana.
- 8124432
Vieläkö haluat nuolla?
Kyllä...... Ja mulle voi laittaa nimimerkin at Suomi24.fi niin meiliä ja jatketaan siellä tarkemmin.
- Anonyymi
Vieläkö kiinnostaisi nuolla?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu6553420Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu1002708Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211711Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771602Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔471530- 801520
Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101510Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3581458- 281349
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901243