Löytyy varmaan minulta, haluan nuolla ja sormettaa naista todellakin vain sitä. Hirveä intohimo nuolemiseen ja kaikkea muuta siihen liittyvää kohtaan. Satakunnan alueella naista joka kaipais herkkua itselleen? Kirjoittele.... Sposti toimii
Suuseksin himo, suomen suurin.
13
542
Vastaukset
Nainen ole rohkea, kirjoittele niin tutustutaan. Ei kait kukaan tuntemattomalle reisiä noin vaan avaa, enkä sitä haluakaan, olis vaan ihana löytää se joka tykkäisi saada hyviä hetkiä itselleen. Sillä itse nautin kun nainen nauttii......
Nainen, vieläkin olis sinulle hyvää tarjolla. Sposti toimii...
Päivitetään tätäkin, ei ole paljon naisia kuulunut..... Ilm. Feikkejä tai ei uskalla kirjoitella?
- Lipsnamm
Wau,, Sinulla on sama fantasia ,kuin minulla ja sama ongelma.Että ei sitä noin vaan löydä herkästi ampuvaa naista joka kastelis kunnolla..Iskurikin on niin ja näin.
Ei hyvä..Mutt kiinnostais kimpat n,n,m,m./n,n,m
Vaikk hetero oonkin,,mutt tarpeensa kullakin. Ei hemmetti oo sama fantasia, en etsi ampuvaa naista... Siinä voi tulla kipeetä kun ampumaan ruvetaan, ja kyllä mä jätän myös miehet ja kimpat väliin joten se samasta fantasiasta.
Mutta yksi kiva nainen, jos houkuttaa nautinto kirjouttele ja tutustumaan.... Mukavaan mieheen.- Kiimapipari
Haluisin,anna numero.soitan heti
- Kiimapipari
kuka haluis suuseksiä ja naintia.ilmottaudu,annan
- Einaituta
Muuten oisin antanu numeron, mutta en haluu miestä.
- Ei.toiminut
Eipä toiminut osoite Niccini at Suomi24.fi.
Eikä tietenkään kannata edes yrittää nimimerkkiä, koska se on musana.
- 8124432
Vieläkö haluat nuolla?
Kyllä...... Ja mulle voi laittaa nimimerkin at Suomi24.fi niin meiliä ja jatketaan siellä tarkemmin.
- Anonyymi
Vieläkö kiinnostaisi nuolla?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .472966Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472851Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242639Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3391703- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193917Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101772Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26770- 44739