Suuseksin himo, suomen suurin.

Löytyy varmaan minulta, haluan nuolla ja sormettaa naista todellakin vain sitä. Hirveä intohimo nuolemiseen ja kaikkea muuta siihen liittyvää kohtaan. Satakunnan alueella naista joka kaipais herkkua itselleen? Kirjoittele.... Sposti toimii

13

531

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen ole rohkea, kirjoittele niin tutustutaan. Ei kait kukaan tuntemattomalle reisiä noin vaan avaa, enkä sitä haluakaan, olis vaan ihana löytää se joka tykkäisi saada hyviä hetkiä itselleen. Sillä itse nautin kun nainen nauttii......

    • Nainen, vieläkin olis sinulle hyvää tarjolla. Sposti toimii...

    • Päivitetään tätäkin, ei ole paljon naisia kuulunut..... Ilm. Feikkejä tai ei uskalla kirjoitella?

    • Lipsnamm

      Wau,, Sinulla on sama fantasia ,kuin minulla ja sama ongelma.Että ei sitä noin vaan löydä herkästi ampuvaa naista joka kastelis kunnolla..Iskurikin on niin ja näin.
      Ei hyvä..Mutt kiinnostais kimpat n,n,m,m./n,n,m
      Vaikk hetero oonkin,,mutt tarpeensa kullakin.

    • Ei hemmetti oo sama fantasia, en etsi ampuvaa naista... Siinä voi tulla kipeetä kun ampumaan ruvetaan, ja kyllä mä jätän myös miehet ja kimpat väliin joten se samasta fantasiasta.
      Mutta yksi kiva nainen, jos houkuttaa nautinto kirjouttele ja tutustumaan.... Mukavaan mieheen.

    • Kiimapipari

      Haluisin,anna numero.soitan heti

      • Kiimapipari

        kuka haluis suuseksiä ja naintia.ilmottaudu,annan


      • Einaituta

        Muuten oisin antanu numeron, mutta en haluu miestä.


      • Ei.toiminut

        Eipä toiminut osoite Niccini at Suomi24.fi.

        Eikä tietenkään kannata edes yrittää nimimerkkiä, koska se on musana.


    • 8124432

      Vieläkö haluat nuolla?

      • Kyllä...... Ja mulle voi laittaa nimimerkin at Suomi24.fi niin meiliä ja jatketaan siellä tarkemmin.


    • Anonyymi

      Vieläkö kiinnostaisi nuolla?

      • Kyllä kiinnostaa mikäli oot nainen ja hki suunnilta


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollanen supernainen oot...

      Kunnon pakkaus, ja sitten asut jonkun idiootin kanssa jossain korvessa. Oliko sulla siinä joku ajatuskin kun siihen ru
      Ikävä
      116
      1572
    2. Kaipaan keskustelua kanssasi nainen

      Siinä oli niin hyvä olla.
      Ikävä
      59
      1153
    3. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      47
      1000
    4. Tekisin sitä nyt

      Kanssasi jos voisin mutta pitää tehdä yksin
      Ikävä
      104
      947
    5. Sevenissä kuva "Aboriginaalista"

      Mutta eihän vaan ole Pikkuruisen salainen serkku - yhtä omituinen hymy päällä....
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      840
    6. Ihana tumma

      Kaunotar nainen, oletko täällä? Tiedät että olet kauneinta maailmassa ja niin tiedän minäkin. Mitenkäs Juhannus?
      Ikävä
      36
      838
    7. Mitäpä sitä valehtelemaan nainen

      Kyl oisin toivonut että juhannus oltas vietetty yhdessä. Ehkä jopa oltaisiin rakssteltu yöttömänä yönä. Mutta ei, vain y
      Ikävä
      30
      763
    8. En kuulu tänäkään vuonna

      juhannukseesi. Ei sellaista juhannusta taida tullakaan. Eikä joulua..
      Ikävä
      40
      741
    9. Ei me saada tätä ikinä toimimaan

      Näytin herkimmän puoleni. Suuttumukseni ja turhautumisen. Luotin, että tutustuminen ei kaatuisi siihen. Luotin, että pys
      Ikävä
      31
      722
    10. Muistat varmaan tämänkin nainen

      miten kutsuin sinua ihanaksi, enkä väärässä ollutkaan. Mulle tuli aina hauskoja juttuja mieleen, joita sitten kerroin. J
      Ikävä
      27
      676
    Aihe