TANSSII TÄHTIEN KANSSA

pelleilyä

Tanssiin tähtien kanssa juontaja Vappu sanoi: MENEE MUNILLE! Onko tämä sopivaa kielen käyttöä? Miksi kansa äänesti Poutaa,siksikö että pelleily saa jatkua?

17

777

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marskeittiöön

      Miksi Vapun edes pitää olla tuossakin ohjelmassa. Menisi johonkin kokkausohjelmaan vatkaamaan vaikka niitä munia.

    • ennustelija

      Miksi joku yleensä katsoo ,kyseistä ohjelmaa.
      Hupaisaa on että, kaikki ovat tähtiä, nämä
      perseenkeikuttelijat.Säämies on tähti,he, he, he

    • tähtösiä

      Onko tämä ohjelma ihan Suomessa kehitelty vaan tuleeko tämäkin idea ulkomailta ? Kerran aiemmin esitettiin sellaista kuin Dancing On Ice ja suomalaistähtöset olivat tässäkin kisailemassa.

      • ulkomailta_kopsattu

        Ei Tanssii tähtien kanssa ole Suomessa kehitetty formaatti vaan ihan ulkomailta kopsattu.


    • tähtösiä

      No siltäpä se vähän näyttääkin kuten niin moni muu viihdeohjelma nykyään. Mainostulot tietenki tässäkin vaikuttimena?

    • r2d2mee2

      Olipa Ansku kiusaantunut Tuure Boeliuksen lähentelystä putoamistuomion aikana. Näkyi selvästi naamasta että lääppiminen meni yli.

    • Reide

      Jotenkin vaikuttaa siltä, että Tuure olisi homoseksuaali, maneerit ovat sellaiset. Ovatko muut huomanneet?

      • Krilli

        Tuon jo näkisi se Sokea Reettakin. Tosi tyttömäinen tyyppi, Ansku näyttää edemmän mieheltä ja oli selvästi kiusaantunut Tuuren kiehnäämisestä.


      • Krilli kirjoitti:

        Tuon jo näkisi se Sokea Reettakin. Tosi tyttömäinen tyyppi, Ansku näyttää edemmän mieheltä ja oli selvästi kiusaantunut Tuuren kiehnäämisestä.

        Tyypillinen ladyboy.


    • miehetkärjessä

      Nyt kun katsoin Tuuren viimeisimmän tanssin TV ruudulta, täytyy todeta että kehitystä on tapahtunut. On tullut varmuutta ja miehekkyyttä, latinotanssit sopivat hänelle erinomaisesti, taipuisuutta ja taitoa. Pisteiden mukaan jotain ehkä oli liikaa tai puuttui ammattilaisten tarkoin kriteerein. Tuure esiintyy niin voimakkaasti, että katsojalta jää virheet huomaamatta.
      Taidollisesti Edisin kuuluisi päästä finaaliin, mutta kolmen muun järjestys on täysin auki.
      Kun Hannes ei ehkä ole vahvimmillaan latinoissa, se voi pudottaa hänet tuloksissa alaspäin.
      Kolme parasta ovat miehiä, mielestäni.

      • eloveena-akka

        Tuure miehekäs buaahaa buaahaaaaaa.


    • siinäjärjestys

      Edis ja Katri ehdottomasti ykkösiä, Tuure ja Ansku kakkosia ja Kiia ja Hannes kolmosia.

    • ValkoVenäjälinja

      Ilta Sanomissa on taas fanaattinen linja kommenttien julkaisussa koskien eilistä Ttk lähetystä.
      Kommentit, joissa perustellaan positiivisesti asioita eikä haukuta ketään sensuroidaan. Kommentit joissa esim kisaajan kropan rakennetta ja ulkonäköä haukutaan julkaistaan.
      Todella ala-arvoista, että mode/lehti saa ilmeisesti valita kommentit henkilökohtaisten/omien mieltymystensä mukaan.
      En soisi että ketään haukutaan, mutta jos Hannesta saa pilkata, sama linja muillekin kisaajille.
      Jokainen kisan seuraaja tietää kuka on taitavin ja monipuolisin oppilas.

    • 9833622552cx

      Lukekaa P.P. Wikipedia. En tiennyt.

    • kii9jjqhnk

      Tuure on ihan lapsi vielä. En ymmärrä miksi mukaan on otettu lapsi, alaikäinen aikuisten kilpailuun mukaan.
      Jaahah, suomi jäi kisassa toiseksi, suomalaisethan on tottuneet häviämään kaikessa.
      Hannes oli mielestäni kyllä paras ja oli ainakin umpi Suomalainen.

    • tanssiikukaosaa

      Ylivoimaisesti paras pari voitti. Hannes on tuommoinen kankea, perisuomalainen nallekarhu tavis, ihan symppis, siksi pääsi toiseksi.

    • Eikö-totta

      Vapulla ja Väyrysellä on yksi yhteinen piirre: Kumpikin katsoo menestyneitä kieroon...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      35
      1886
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      819
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      681
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      671
    6. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      619
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      590
    8. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      502
    9. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      454
    10. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      449
    Aihe