Kertokaas kuinka monella vouti ...

KuplaAsunnot

on tulossa kylään ennen joulua kun on jäänyt lyhennykset maksamatta? Jäi muuten sanomatta että olen itse velaton......

12

353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PaskaJäiKäsiin

      Ilmeisesti vouti ei mene kenellekkään kylään? Jännä juttu kun kävin äsken ulosottosivustolla niin aikas monen kämppä ja mökki tuolla näkyy olevan....eli haaveet jatkuu jotta saisi oman murjun myytyä jotta paska kaatuisi jollekkin muulle kuin itselle?

    • kärsii

      voiko joku olla maksamatta uuden omakotitalon 450 euron lyhennystä /kk jotta saisi maksuhäiriön?
      meilläpäin yksiön vuokra on jo 600euroa...ja milläs se sitten maksetaan ja 6 kertaa pienempikin
      tyhmästä päästä...

    • Ei kovin monella. Veikkaisin, että puhutaan luokkaa kymmenestä taloudesta tässä maassa.

      Velattomuus olisi muuten tyhmää, kun pankki suorastaan maksaaa minulle siitä että velkaa on.

      • NickNailer

        Tuo on muuten ihan totta. Otin lainaa vaikken sitä tarvitsekaan. Otin kiinteäkorkoista ja oletan inflaation kiihtyvän. Lasken inflaation maksavan huomattavan osan lainasta.


    • tässäkirjeitä

      Vouti tulee meille kylään kirjeen muodossa kaksi kertaa kuukaudessa.

      Varmaan ennen joulua muistaa kirjeellä taas,syy miksi niitä kirjeitä tulee meille on se,että vellaiselta tulee suorite keskimäärin kaksikertaa kuukaudessa voutin kautta ja vouti laittaa parina dosentit eli kuitit perijälle.

      Tälläistä asumista täältä jossa vouti muistaa meitä kaksi kertaa kuukaudessa,kirjeitä tulee siis paljon vuosien varrella,on siinä monella repimistä tässä.

    • Onseperhana

      Miten tuon kestää? Eikö ne vanhene koskaan

      • tässäkirjeitä

        Eihän ne ihan heti vanhene jos yksityiselle velkaa.Eli minä saan kirjeitä voutilta jossa velkainen maksaa minulle ja saan voutilta aina kuitauksen kun vellallisen tili tyhjentyy kuukausittain.


    • Näin.Täällä

      Pankki lähestyi lisävakuuskirjeellä, mutta mistäs minä sellaisia löydän. Taitaa mennä läävä vasaran alle. Onneksi ei ole ollut varaa hankkia huonekaluja, joten ulosottomies ei saa mukaansa kuin vanhan hetekan ja pinon laskuja.

      • Tarkoitat, että pankki haluaisi lisävakuuskirjeitä? Ne ovatkin todella harvinaisia... Hmm... Vaikea paikka.

        Ehkä netistä löytäisi kuvia joistain 90-luvun lisävakuuskirjeistä? Niistä voisi sitten soveltaa uusia versioita. Paljonko pankki oli valmis maksamaan näistä lisävakuuskirjeistä? Voisin itsekin tehdä muutaman.


    • Loordi-OK

      Loordilla ei velkaa ja nyt 2 viikon tulot 11.478 eur, Loordille maksetaan 2 kertaa kuukaudessa korvaus Loordin työstä. Velan lyhennyksiä ei ole, ei vuokraa, eikä edes vastiketta omassa talossa omalla tontilla. Ei muuta kuin sauna lämpiämään ja paljuun, jossa tunnelmavalaistus himmeillä LED:eillä. Huom. salakatselu Loordin pihalle on kielletty kun kavereiden kanssa olemme paljussa.

    • Tylsä2.95

      Hola!,
      Ei tule vouti koputtelemaan sisäänpääsyä kylään koska olen jo yli 23 vuoden ajan maksanut jokaisen asuntolainaerän viimeistään eräpäivänä, niin teen vielä vajaat 10v.kunnes olen velaton.

      Ja ei ole myöskään aikuisiällä mennyt yksikään lasku perintään saati sitten ulosottoon, kaikki olen maksanut, 99% eräpäivään mennessä ja sen 1% maksumuistutuspäivään mennessä.

      t:Tylsä, mutta velallinen, pankin torppari

      • Minulla on mennyt yksi lasku ulosottoon elämäni aikana. Sähköpostiin tulleet laskut ja muistutukset olivat päätyneet jonnekin bittiavaruuteen...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8895
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2643
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2380
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1237
    Aihe