Miettikää Ruotsin alusmaalaiset sitä, kun vietätte taas Ruotsalaisuuden Päivää!
Vastaukset 5
- VoihanJumalauta
Ruotsalaiset ovat riistäneet ja ryöstäneet maatamme satoja vuosia.
Sen kunniaksi suomalaiset nyt liputtavat. - HerääSuomi
Koko keinotekoinen kaksikielisyys on tarkoin räätälöity ruotsin kieleen perustuva etuilujärjestelmä.
Mikään muu maa maailmassa ei omaa läheskään yhtä järjetöntä ja kohtuutonta kielisysteemiä kuin Suomi. Espoon ja Sipoon rannikoilla ruotsalaiset asuvat vahvasti linnoitetuilla asuinalueillaan ja he ovatkin meidän poliisivoimien erityissuojelussa.
Pidämme nälkäiset maahanmuuttajalaumat kaukana näistä kauniista ranta- alueista.- Ihansekaisin
Olisiko ideana näyttää ketkä ovat herroja ja ettei vaan suomalaiset englannnin opeteltua alkaisi huvikseen opetella vaikkapa venäjän kieltä. Näytetään miten ollaan rähmällään länteen päin, kun kansa opettelee vielä kieltäkin lähimpään länteen päin katsomaansa maahan.
Onko se Venäjä sitten hyökkäämässä ja milloin.? Itse muistan siitä jankutetun kurjan 50 vuotisen elämäni ajan. Ei vielä näy, mutta varuilta kannattaa kansa pitää herran otteessa ettei vaan alkaisi pelko poistua itään päin ja armeija into laskea.- maanpetturieliitti
Ruotsinmielinen eliittimme haluaa Suomen olevan aina Ruotsin kilpenä Venäjää vastaan vastoin Suomen etua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri571493- 91981
Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi44777Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40750Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus280724Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,230620- 49589
" Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?
Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied66553- 43543
Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l111530