Miksi näin seksiunta?

seksiunta

Näin elämäni ensimmäisen seksiunen, jossa harrastin seksiä julkkisihastukseni kanssa. Olen ihastunut vaikka keneen vuosien varrella, ja tämäkin on tavallaan vanha juttu jo. Lukeutuu kyllä parhaiden julkkisihastusten joukkoon ehdottomasti, ellei ihan ykköseksi. Olen miettinyt häntä kyllä aina välillä, mutta miksi juuri nyt pitkän ajan jälkeen näen unen, jossa harrastan seksiä hänen kanssaan? Olen homoseksuaali eli unessa oli kaksi miestä, vaikka ei kai sillä oo merkitystä tulkintaan? :)

3

333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • unetoneiuntasaa

      En ole unien ammattilainen, mutta kiinnostunut niistä.
      Mielestäni jokainen osaa itse parhaiten tulkita omat unensa. Mieti, millaiseen elämäntilanteeseen se liittyi? Tärkeintä on unen tunnelma, oliko kivaa/ pelottavaa?
      Oliko se merkityksellinen, (=juonellinen uni, kuin elokuva) jonka muistit kokonaan herättyäsi?

      Mulle tulee mieleen, että sinulla on jotain ongelmia sun oman seksuaali-identiteettisi kanssa? Unissa ihmisen alitajunta käsittelee asioita, joita ei päivisin ehdi/ uskalla.
      Kerro, jos olen väärässä?

      • seksiunta

        Olen hyväksynyt oman identiteettini aikaa sitten, mutta en voi kieltää ettenkö sitä olisi silti vielä viime aikoina välillä miettinyt. En vain tiedä, miksi alitajunta kertoo minulle tällaista, kun olen itseni kanssa pääosin ihan ok.

        Muistan unesta vain pari vilahdusta (muistin vain sen verran jo herätessänikin), muistan että tunnelma oli mukava, mitään juonta siinä ei ollut. Tai ainakaan niin, että muistaisin.


    • Olen hieman pettynyt, et kerro unestasi oikeastaan mitään, pelkän tulkinnan sille.

      Seksin harrastaminen unessa on luonnollisesti verrattavissa siihen tosiseikkaan, että nälkäinen ihminen näkee unta ruuasta ja syömisestä.

      Tarpeista unet lähtevät. Ne vain usein pukevat itsensä naamiaisasuun, koska emme halua itse nähdä niitä asioita, mitä mielissämme oikeasti liikkuu.

      Aloittajan vihjaama uni saattoi kertoa tarpeesta saada seksiä. Mutta se saattoi myös merkitä, että unennäkijä on kyllästynyt salailemaan taipumuksiaan. Tästä johtuen seksikumppani on unessa nimenomaan julkisuudenhenkilö.

      Kenties uni ei tarvitse tämän enempää tulkintaa sen näkijän osalta, mutta mikäli hän kokee, että siinä saattaa olla taustalla jotain muutakin, kerro ihmeessä lisää unesta ja sen tapahtumista täällä.

      Kiitos unesi jakamisesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2793
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2370
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2150
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1934
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1786
    6. 141
      1762
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1501
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe