Moi!
mulla on getz ja meinasin kesäksi hommata isommat vanteet ja renkaat, meneekö muut kuin 15" ? mitä maksaa suunnilleen?
kiva kiitos neuvoista!
Getz ja isommat vanteet
11
3133
Vastaukset
- konna k
jos n. 200e maksaa yksi vai onko noin 200e 4 vannetta? mitenkä paljon nuo renkaat sitten maksaa?
- vianor
pyysin tarjouksen: vianor alumiinivanteet nokian renkaat=780€ 15``
- jonna k
mahtuvatko tuomoiset alle ilman mitään kikkailuja?
- Erkki
Mulla on normaalit 14" vanteet mitkä tuli auton mukana uutena ja sitte talvirenkaina Nokian kitkat Hyundain omilla peltivanteilla. Mä en siis keksi miks pitäis ostaa jotain uusia vanteita kun nää on ihan hyvät.
Ruostesuojauksen teetin ja se makso 580 euroo.
Miks ne pitäis olla isommat ku alkuperäiset? Kulkeeks se sitten jotenkin lujempaa vai?- jonna k
ovat vähän tyylikkäämmät kuin nuo tavalliset joita ei meinaa alta huomata. ruostesuojauksesta 580e, huh. Myyn getzini kuitenkin pois vielä kun on takuuta jäljellä niin ei ole hyötyä tuommoiseen panostaa. vuoden nyt olen tuolla ajellut.
- syystä
Aja sinä Erkki 14" alkuperäis valsseilla, ethän erotu massasta muutenkaan.
Aja Jonna kärry rengasliikkeeseen ja kerro mitä haluat niin pojat laittaa mielellään. Kannattaa käydä useammassa liikkeessä kysymässä kun näitä "Erkkejä" on joitten mielestä 15" on jo iso pyörä ja sekin on turhuutta. Itse laskisin lisäksi alustaa koska henkilöautoista tulee koomisen näköisiä isoilla vanteilla ja alkuperäisellä korkeudella. Tuommoinen -30mm tekee ulkonäköön paljon ja ajettavuus paranee mukavuuden vielä kärsimättä. - Teijo
Mieluummin sijoitan ne rahat kauniisiin aluihin. Mahtuuko 17" pyörimään Getzissä? 15/185 näyttää jotenkin leveytensä puoleltä rälläkän laikoilta takaapäin.
- hht
En ottanut autokaupasta talvipyöriä, vaan ostin heti syksyllä 14 alut (rial) ja talvirenkaat. Ja sitten regasliikkeessä laitettiin talvirenkaille ne alkuperäiset peltivanteet. Koko paketti eräästä halvasta liikkeestä yht. 550e.
Olis kai noi 15tuuman vanteet ja hieman matalempi rengas parempi.... mut hyvähän toi getz on ajaa noilla vakiorengaillakin...175/65 R14. Niin ja mitä olisin sit tehnyt niillä mukana tulleilla kesärenkailla, en tiedä kuinka helposti ne olis saanut kaupaksi? - jonna k
Kannattaako vaihtaa madallusjouset jos ostan 15" tai 16" alumiinivanteet? mahtuvatko renkaat vielä pyörimään. Eikös tuo madallus onnistu ihan vain jousia vaihtamalla, onko getzissä semmoset?
kiitos vastanneille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4382507Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek142320Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2521465Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821129Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel621046Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4131022- 153905
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41898- 56859
- 79845