Kävi surullisesti kymmenien alkana että en saanut vaimoa seurakunnasta vaikka minussa ei ollut mitään vikaa. Olen pitkä sievä mies, mutta ei varakas ja suusta sulava. Lisäksi asuin vaatimattomassa asunnosssa jojon ei tullut kukaan käymään. Olen hellä rauhallinen ja ystävävllinen mies joka pakota naista kotiorjaksi sillä teen kaikki kotityöt itse. Minulla ne taidot on.
Kun kysyin vanhemmilta apua sain selkääni että se ei käy niin vaikka tuota puhemiehen hommaa on tehty kymmeniä vuosia miehille ja naisille. Vanhimmat on rikkaat ja lukeneet, minä en. Siis olen huonompi ihminen? Olen, sillä olen kuullut sen vanhempien suusta. Kiitoksia vain.
Kumppanin haku
13
381
Vastaukset
- partiotorni
Älä välitä tai ainakaan luovuta, sillä loppu on aivan pian, sieltä se rientää. aivan kohta sen aika koittaa, rohkeutta veli.
Oletko ajatellut että sinä voisit olla hyvää juttu seuraa, tätä tällä palstalla etsivälle homo veljelle. - totuudentorni
Oi hyvä veli. Minä aikoinani, ollessani uskovainen, päätin hieman livetä seurakunnan aatteista ja menin paikalliseen tavernaan. Ostin itselleni oikein tupla Wiskin ja sen lisäksi ostin kymmenen lasillista viiniä, jotka sitten baarimikko asetteli riviin baaritiskille. Ja sitten, kuinka ollakaan, eräs viehkeä daami alkoi hiljakseen hivuttautua viinilasien viitoittamaa reittiä luokseni, kunnes oli juonut viimeisenkin lasillisen. Tästä sitten oli seurauksena seurakunnan vanhimman suorittama vihkiminen kevyen kenttäkärryosaston parivaljakoksi, jota olemme vetäneet perässämme vuosikymmeniä.
- viiksekäsmuija
JT vaimoni oli täys aasi. Joten katselin toisen paremman ja hyvän näköisen muijan ei jehovantodistajien joukosta. Nyt olen onnellinen. Kehtaa näytellä muillekin.
- UskoJehovaan
Homous paranee rukoilemalla!!
- RumaJt
Vetelen kumibarbaraa kun en naista saa
Voi voi. Tuohon ei ole kuin yksi toimiva ratkaisu. Ilmottaudut välittömästi tohtori Kikcsennagelin ja lady Horofiilian panokurssille Reberbahnille Hampuriin. Siellä oppii ratapölkkykin oikeaksi panomieheksi.
- mainosvaltuutettu
Hyvä veli paras neuvo sinulle on, että pätevöidyt itse vanhimmaksi, sitten voit ottaa halutessa vaikka vähän nuoremmankin, tätä kutsutaan meillä päin laillistetuksi pedoiluksi.
- rändaja
No, minä olen täys hetero, joten homous ei kiinnosta. Lupasin kyllä palvella Jumalaa mutta yksin en luvannut jäädä. Vanhimmat olivat kyllä vihamielisiä minun pyynnöstä, mikä tietysti järkyttää.
Tätäkö on kristillinen rakkaus, vihamielisyys ja syrjintä ei varakkaita kohtaan. Se mitä on nyt en pane itseni syyksi vaan siksi että minua syljettiin niin paljon kasvoille.- mainosvaltuutettu
Oisko sulla joskus aikaa käydä täällä Betelissä, niin otettaisiin sinusta valokuva ja pieni haastattelu jwtinderiin.
Keskustellaan samalla mistä se vanhimmaksi nimityksen kenkä puristaa.
- zmåq
No niin koettakaa kestää pikkutrollit.
- rändaja
Olen kyllä yöpynyt Betelissä, mutta että valokuva johonkin? Voi ei mitä tämä nyt on???
En usko että auttamista vaan tuomitsemista!
Ja en pyri vanhimmaksi, vaan tasavertaiseksi seurakuntalaisesksi. mutta luulen että sitä ei tapahdu?
Ja kun kuolen niin kuolen . Siis gehenna. Kiitos vanhemille joita monet ovat oikein julmat ja epäoikudenmukaiset. Olen kuulluut se monen seurakuntalaisen suusta ja monet ovat muuttaneet kaupugista. Pelosta.- mainosvaltuutettu
Hesekiel
21:6 Mutta sinä, ihmislapsi, huokaile! Lanteet murtuneina, katkerassa tuskassa huokaile heidän silmiensä edessä.
21:7 Ja kun he sinulta kysyvät: 'Minkätähden sinä huokailet?' niin sano: Sanoman tähden, sillä se saapuu, ja kaikki sydämet raukeavat, kaikki kädet herpoavat, kaikkien henki tyrmistyy, kaikki polvet käyvät veltoiksi kuin vesi. Katso, se tulee, se tapahtuu; sanoo Herra, Herra.
Ymmärrän että sinun on vaikea ottaa apua vastaan, kun olet saanut niin paljon kuraa niskaasi, mutta jos käyt suihkussa, niin se autta, katsos kun kura valuu pikkuhiljaa pois, usko vain se auttaa.
Suihkun jälkeen, jos kerrot tulko sinulle vesipolvi, tai mahdollisesti polvrt, niin annan sitten lisää ohjeita.
- rändaja
Katsokaas kun menestys riippuu seurakunnasssa mitä sinä omistat, onko sulla hyvät suhteet, oletko hyvä puhuja, ja muuta sellaista.
Kun ihminen on yksin, kaikki tarvitsevat rakkautta. Sen pitäisi seurakunata ymmärtää. Mutta vanhimpia se ei kiinnosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v16338Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3771936Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2471664Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281639Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2841343- 651069
- 731043
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen61789- 47776
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25739