Olen selvästi rikki

Anonyymi-ap

Narsistiset ihmiset jotenkin koukuttaa minut.

24

864

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onnittelut. Mulla on vaan huono maku ja hyvin hatara käsitys siitä mikä on normaalia.

• Anonyymi

voi kuule samoin. varmaan sit nautin siitä kun kärsin.

• Anonyymi

Liian heikot mun kanssa ei edes pärjää jonka takia en voi päästää lähelle. Suojelen tottakai muita ihmisiä ny sen verran. Mut sit taas. Jaksanko enää yhtäkään narsistia ja sitä kylmyyttä? En tiedä. Mutta se ois ainoo vaihtoehto omalla kohalla

• Anonyymi

Jaksat kunhan opettelet sanomaan tarpeeseesi
        ääneen ja lähdet myös tekemään asioita
        Ja lopetat haaveilun ja vain oman pään sisällä elämisen.
        Ja opettelet sanomaan ei ja ei kiitos
        käytöksellä jotka ylittää sun rajat.
        Tottakai tollasta perässä vedettävää koiraa
        kohdellaan huonosti.
        Näytä ettei se käy enää!
        Korjaa myös sun kiintymys suhde käsitys
        Ettet hanki paskan äidin tai isän käytös kopioita alitajuisesti suhteisiin koska tuntuvat tutulle väärällä tavalla kun ihastut ja rakastut
        Ja ristiriitainen rakkaus .. sekin vaivaa varmasti .
        Sen lisäksi muistat et sun tehtävä ja annettava
        Ulinalla ja ruikkuttamisella ei pitkälle pötki.
        Toivotan onnee sun kasvuun ja kehitykseen!
        Vaadi parempaa niin saat sitä!

• Anonyymi
        UUSI

Narsisti valkkaa heikoimman

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Narsisti valkkaa heikoimman

Ei valkkaa heikoimpia höpö höpö ei heissä ois mitään haastetta eikä mitä aluksi näyttää muille ylpeänä. Se valkkaa ulkoisesti ja sisäisesti kauniin, viehättävän ja hyvän, yleensä koulutetun, fiksun, ystävällisen mutta hyvin empaattisen ja auttavan ihmisen ne on ominaisuuksia jotka itselleen olisi halunnut ja ne täytyy murjoa toisesta pois ja tuhota.

Eihän heikoissa ja onnettomissa valmiiksi ole mitään murjottavaa edes eikä niitä voi kadehtia. Narsistin kaksi aitoa tunnetta on kateus ja viha muuhun ei aidosti oikeasti kykene. Muu on sitten näytelmää ja illuusiota ja fantasiaa. Alun rakkauspommitus ja muu. Näin se vaan on. On tullut opiskeltua psykologian alalla aika kauan. Ja pitänyt myös erikoistua tähän välillä enemmänkin kun lisääntyneet ihmisissä nämä piirteet ja pers.häiriöt. Eli ei ole heidän uhrinsa alkujaan heikkoja vaan päin vastoin kaikkea mitä kadehtia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei valkkaa heikoimpia höpö höpö ei heissä ois mitään haastetta eikä mitä aluksi näyttää muille ylpeänä. Se valkkaa ulkoisesti ja sisäisesti kauniin, viehättävän ja hyvän, yleensä koulutetun, fiksun, ystävällisen mutta hyvin empaattisen ja auttavan ihmisen ne on ominaisuuksia jotka itselleen olisi halunnut ja ne täytyy murjoa toisesta pois ja tuhota.

Eihän heikoissa ja onnettomissa valmiiksi ole mitään murjottavaa edes eikä niitä voi kadehtia. Narsistin kaksi aitoa tunnetta on kateus ja viha muuhun ei aidosti oikeasti kykene. Muu on sitten näytelmää ja illuusiota ja fantasiaa. Alun rakkauspommitus ja muu. Näin se vaan on. On tullut opiskeltua psykologian alalla aika kauan. Ja pitänyt myös erikoistua tähän välillä enemmänkin kun lisääntyneet ihmisissä nämä piirteet ja pers.häiriöt. Eli ei ole heidän uhrinsa alkujaan heikkoja vaan päin vastoin kaikkea mitä kadehtia.

Kiitos tästä. Avasi silmät kyllä tämä kirjoitus.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Juurikin näin, narsisti valitsee kauneimman ja kirkkaimmin loistavan tähden taivaalta niin sanotusti jolla voi lesottaa alkuun kaikille kunnes se tähti on tuhottava ja saa toiminnallaan kunnes on sitouttanut ihmisen alun huuman jälkeen jotenkin sen tähden sammumaan lopullisesti. Surullinen kohtalo kaikille jotka sen lihamyllyn todella alusta loppuun joutuvat elämässään käymään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Juurikin näin, narsisti valitsee kauneimman ja kirkkaimmin loistavan tähden taivaalta niin sanotusti jolla voi lesottaa alkuun kaikille kunnes se tähti on tuhottava ja saa toiminnallaan kunnes on sitouttanut ihmisen alun huuman jälkeen jotenkin sen tähden sammumaan lopullisesti. Surullinen kohtalo kaikille jotka sen lihamyllyn todella alusta loppuun joutuvat elämässään käymään.

*läpikäymään siis

• Anonyymi
      UUSI

Mun tuleva mies on narsisti. Eipä tuo mua yhtään haittaa, vaan rakastan häntä silti äärettömästi 🩷🤍

• Anonyymi
        UUSI

Joo ei siinä mitään vikaa ole muuta jos sen kanssa vaan pystyy elämään
        Minä en pysty

• Anonyymi
        UUSI

Kerro lisää hänestä.

• Anonyymi
      UUSI

Nsrsismia ei ole luokiteltu sairaudeksi. Se on luonteen piirre.

• Anonyymi
        UUSI

Narsismia

• Anonyymi
        UUSI

Luonnevika tai luonnehäiriö se on.

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä se on sairaus.

F60.8 Muu persoonallisuushäiriö. Narsistinen persoonallisuus, epäkypsä persoonallisuus, psykoneuroottinen persoonallisuus ja passiivis-aggressiivinen persoonallisuus kuuluvat tuon sairausluokan alle.

• Anonyymi
      UUSI

minä voin auttaa korjaamisessa, toimiiko edes toinen kätesi, voin siihen lenkkiavaimen jolla voit korjata toisenkin kätsi toimivaksi ja näin se korjaaminen alkaa

• Anonyymi
        UUSI

Onnea vaan tehtävään kunnon narsistia et kyllä valitettavasti pysty korjaamaan vaikka mitä tekisit.

• Anonyymi
      UUSI

On kyllä omituista, jos moneen narsistiin olet onnistunut elämässäs törmäämään. Itse en tunne yhtään narsistia.

• Anonyymi
        UUSI

Ei kaikki kuspäät, ilkeät, veemäiset ja pirulliset ihmiset ole narsisteja. Ihmisillä menee se usein vähän sekaisin. Kunnon narsisti on pahuutta täynnä ja tietoisesti menee vaikka naimisiin jopa ja hänen kanssaan sairastuu takuuvarmasti sekä fyysisesti että henkisesti ja romahtaa jos pidempään elää siinä maanpäällisessä h*lvetissä. Mutta toki on myös lievemmän tason piirteitä omaavia versus kovan luokan narsistit. Ei niihin nyt joka kulmilla törmää kuitenkaan. Pitää muistaa se vakava ero ilkeän ihmisen ja häiriön välillä joka sairastuttaa toisen usein pahastikin.

• Anonyymi
      UUSI

Olen ollut kans koukuttanut yhteen kuvailemaasi persoonallisuustyyppiin. Aluksi kaikki oli tosi ihanaa, oli rakkausviestejä ja yltiöromanttisia juttuja. Sen jälkeen alkoi tapahtumaan "kummia". Jätti tulematta pari kertaa. Olin "hädissäni" toisella kerralla ja sekin oli minun syy. Yksi kerta loukkaantui, kun minulla oli pakollinen meno ja en osallistunut hänen tapahtumaansa. Olin niin rikki kaiken jälkeen..

• Anonyymi
      UUSI

No aina voi odottaa uutta menoa tapaamista

• Anonyymi
      UUSI

Minua ei voi koukuttaa kukaan, olen äärettömän hyvin yksin viihtyvä. En jaksa kuunnella kenenkään juttuja ja tykkään liikkua aina yksin!

• Anonyymi
      UUSI

On tyytyväinen piirre narsistille syyttää muita narsisteiksi, uhrautua ja kertoa muiden kamaluudesta esittääkseen itsensä hyvänä, empaattisena ja sympaattisena. Vastaus jatkuviin ihmissuhde ongelmiin löytyy itsestä! Ei ne muuten olisi jatkuvia ja toistuisi kaikkien kanssa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      23
      1870
    2. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      54
      1707
    3. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      30
      1440
    4. Kaikki on hyvin rakkaani

Ja tulee olemaan.
      Ikävä
      70
      1106
    5. En enää uskalla laittaa sulle viestiä

Naiselta miehelle ****
      Ikävä
      51
      1042
    6. En ikinä koskaan

En tule ikinä hyväksymään!
      Tunteet
      54
      890
    7. Sovitaanko ja halataanko?

Pyydetään toisiltamme anteeksi...❤️
      Ikävä
      49
      873
    8. Olen selvästi rikki

Narsistiset ihmiset jotenkin koukuttaa minut.
      Ikävä
      24
      864
    9. Keskisarjan puheet

Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?
      Suomussalmi
      176
      847
    10. Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin

Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j
      Ikävä
      21
      800
    Aihe