En tule ikinä hyväksymään!
En ikinä koskaan
54
920
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kato peiliin, kuka sinut hyväksyy!
- AnonyymiUUSI
Mene sinä vttuun!
- AnonyymiUUSI
Aika utopistista tekstiä taas. Sivusta Tämä
- AnonyymiUUSI
Oletko joku itkevä isoäiti?
- AnonyymiUUSI
Mene sinäkin vttuun!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mene sinäkin vttuun!
Mikä noin harmittaa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä noin harmittaa?
Kspäät ja elämä!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kspäät ja elämä!
Voi harmi😕
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mikä noin harmittaa?
Varmaan palstasetää harmittaa kuule ihan nääs tämä huono menekki näille performansseilleen. Mutta oletko sinä hermostunut?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan palstasetää harmittaa kuule ihan nääs tämä huono menekki näille performansseilleen. Mutta oletko sinä hermostunut?
Sinuahan vaan jututetaan tässä epävirallisesti tai epävirallifefti ässää särkien.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mene vttuun!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mene vttuun!
Minkä tahon sinä palstasetä, ei siis tämä edellinen kommentator koet hengittävän niskaas?
- AnonyymiUUSI
Tervemenoa palstasetä. Huomio on taattu
- AnonyymiUUSI
Mene vttuun!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mene vttuun!
On tullut käytyä ja monesti. Tätä iloa ei varmaan ole suotu naisia esittävälle skitsolle 😄
- AnonyymiUUSI
Kyse on aina itsensä hyväksymisestä. Omassa päässähän asia hautuu, kuten tänne kirjoittaminenkin.
- AnonyymiUUSI
Ei ole mitään ongelmaa itseni hyväksymisessä, joten voit....
- AnonyymiUUSI
Yksi kysymys sinulle palstasedän tilityksiin ns sarjana vastaavalle- onko sinulla useampi välilehti auki suomi24:lle että olisit ikäänku aikaa edellä kun näihin vastailet? T naiselta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mitään ongelmaa itseni hyväksymisessä, joten voit....
No miten voit ratkaista asian toisen päässä, et mitenkään. Sinun pitää hyväksyä omat ajatuksesi ja nähdä myös oma vastuusi. Toista ihmistä et voi muuttaa, koska et ole hän.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No miten voit ratkaista asian toisen päässä, et mitenkään. Sinun pitää hyväksyä omat ajatuksesi ja nähdä myös oma vastuusi. Toista ihmistä et voi muuttaa, koska et ole hän.
Ja kenen ajatuksiin se sinä yrität vaikuttaa tälläisellä psykedeelisellä kommentoinnilla?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siis vttu oikeesti nyt stana! Mene neuvomaan vaikka isoäitiäs nssimaan. En kaipaa sun muka tietäviä mielipiteitä, jos et jo ymmärtänyt, enkä todellakaan mitään pään silittelyä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siis vttu oikeesti nyt stana! Mene neuvomaan vaikka isoäitiäs nssimaan. En kaipaa sun muka tietäviä mielipiteitä, jos et jo ymmärtänyt, enkä todellakaan mitään pään silittelyä.
Se oli neuvo ja tämä on keskustelupalsta. Jos et kestä mitään realismia, se on sinun ongelma.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se oli neuvo ja tämä on keskustelupalsta. Jos et kestä mitään realismia, se on sinun ongelma.
Se, että sinä luulet tietäväsi asiasta jotain ja jaat itsesi mielestä hyviä neuvoja, niin SE ei todellakaan tarkoita, että sinä olisit oikeassa tai edes sinne päin. Tässä vain osoitat itsestäsi sen, että katsontakantasi on hyvin kapea, etkä pysty näkemään, kuin yhden tilanteen ja yhden ratkaisun. Tämä on todellakin keskustelupalsta, joten ota sinäkin vinkkiä, kun sinulle sanotaan, että puheesi on päin vttua!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muista nyt hyvä mies tapella tämän palstaäijän kanssa koko aamupäivä vähintään. Muuten, jos et itse kestä muiden mielipiteitä niin vaivaa vaikka ylläpitoa asialla. T naiselta just sulle antisankarille
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Se, että sinä luulet tietäväsi asiasta jotain ja jaat itsesi mielestä hyviä neuvoja, niin SE ei todellakaan tarkoita, että sinä olisit oikeassa tai edes sinne päin. Tässä vain osoitat itsestäsi sen, että katsontakantasi on hyvin kapea, etkä pysty näkemään, kuin yhden tilanteen ja yhden ratkaisun. Tämä on todellakin keskustelupalsta, joten ota sinäkin vinkkiä, kun sinulle sanotaan, että puheesi on päin vttua!
Hyvä ihminen, parhaimmat ratkaisut ovat yksinkertaisia, parhaimmat keksinnöt ovat yksinkertaisia. Ei kannata tehdä asioista monimutkaisempia kuin ne ovat. Muita ihmisiä haukkumalla et auta itseäsikään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä ihminen, parhaimmat ratkaisut ovat yksinkertaisia, parhaimmat keksinnöt ovat yksinkertaisia. Ei kannata tehdä asioista monimutkaisempia kuin ne ovat. Muita ihmisiä haukkumalla et auta itseäsikään.
Ja yhä edelleen kirjoittelet tämän palstaäijän kanssa siinä hurmoksessa, että tämä olisi sinulle jollain tavalla tuttu henkilö. Urpå olet. T naiselta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muista nyt hyvä mies tapella tämän palstaäijän kanssa koko aamupäivä vähintään. Muuten, jos et itse kestä muiden mielipiteitä niin vaivaa vaikka ylläpitoa asialla. T naiselta just sulle antisankarille
Minä en tappele. Minulla riittää energiaa ihan minne tahansa paikkaan ja voin häippäistä vaikka tämän viestin jälkeen lopullisesti, tämä ei ole minulle välttämätöntä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos ihminen neuvoo olettaen asioita ja hyvin mustavalkoisesti, ei minussa herätä minkäänlaista arvostusta. Sinulle/-kin tiedoksi, että on olemassa tilanteita, joita ei ole pakko hyväksyä... näistä pari esimerkkiä:
- tiettyä kohtelua ei ole pakko hyväksyä
- tiettyä ihmistä tai ihmisiä ei ole pakko hyväksyä piiriinsä
jäykät ajatuskuviot sopivat muuten tiettyihin persoonallisuushäiriöihin ja toiseksi ei ole kovin älykästä olettaa omien yksipuolisten ajatusten takia jotain, edes kysymättä tarkennusta! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos ihminen neuvoo olettaen asioita ja hyvin mustavalkoisesti, ei minussa herätä minkäänlaista arvostusta. Sinulle/-kin tiedoksi, että on olemassa tilanteita, joita ei ole pakko hyväksyä... näistä pari esimerkkiä:
- tiettyä kohtelua ei ole pakko hyväksyä
- tiettyä ihmistä tai ihmisiä ei ole pakko hyväksyä piiriinsä
jäykät ajatuskuviot sopivat muuten tiettyihin persoonallisuushäiriöihin ja toiseksi ei ole kovin älykästä olettaa omien yksipuolisten ajatusten takia jotain, edes kysymättä tarkennusta!Tottakai voit tehdä omaan elämääsi vaikuttavia asioita kuten valita ihmiset elämääsi. Itse olen koko ajan kommentoinut tilannetta, jossa ihminen ei hyväksy toista ihmistä tai hänen persoonaansa, luonnetta. Ratkaisu on luonnollisesti, ettei ole hänen kanssaan tekemisissä, mutta jos silti haluaa olla siitäkin huolimatta, niin siihen asiaan olen kommentoinut. Sitä toista ihmistä et voi muuttaa, voit toki olla hänestä kaukana jos hän ei miellytä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai voit tehdä omaan elämääsi vaikuttavia asioita kuten valita ihmiset elämääsi. Itse olen koko ajan kommentoinut tilannetta, jossa ihminen ei hyväksy toista ihmistä tai hänen persoonaansa, luonnetta. Ratkaisu on luonnollisesti, ettei ole hänen kanssaan tekemisissä, mutta jos silti haluaa olla siitäkin huolimatta, niin siihen asiaan olen kommentoinut. Sitä toista ihmistä et voi muuttaa, voit toki olla hänestä kaukana jos hän ei miellytä.
Nimenomaan. Tätähän koko ajan sanoin, että ei pidä olettaa ja neuvoa sen pohjalta, kun on monenlaisia tilanteita ja asioita, joita et ottanut huomioon!
En ole missään vaiheessa puhunut kenenkään muuttamisen tarpeesta (kommenttisi kertoo taas ja ainoastaan vain itsestäsi ja omasta ajatusmaailmastasi). - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan. Tätähän koko ajan sanoin, että ei pidä olettaa ja neuvoa sen pohjalta, kun on monenlaisia tilanteita ja asioita, joita et ottanut huomioon!
En ole missään vaiheessa puhunut kenenkään muuttamisen tarpeesta (kommenttisi kertoo taas ja ainoastaan vain itsestäsi ja omasta ajatusmaailmastasi).Tein virheen siinä kun oletin kyseen olevan toisen ihmisen hyväksymättömyydestä. Kun tämä palsta on täynnä sellaisia aloituksia. Anteeksi siitä, nyt pitää mennä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Saksi vähä lisää tuulilasin pyyhkimiä. Äläkä vaa unoha sitä pilliäs. Saatat raivareihis viel tarvita. ;)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Saksi vähä lisää tuulilasin pyyhkimiä. Äläkä vaa unoha sitä pilliäs. Saatat raivareihis viel tarvita. ;)
Mitäköhän vttua tarkoitat?
- AnonyymiUUSI
Rauhotu ja ota ryyppy kyllä se siitä ;)
- AnonyymiUUSI
En juo, muuten kyllä!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En juo, muuten kyllä!
Oletkin pahemmmanluokan sekakäyttäjä. Siinä tilassa tulee varmaan tehtyä virheitä, alaikäisiin kohdistuvan materiaalin lähettely kanssapedoille kenties se vakavin rike
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletkin pahemmmanluokan sekakäyttäjä. Siinä tilassa tulee varmaan tehtyä virheitä, alaikäisiin kohdistuvan materiaalin lähettely kanssapedoille kenties se vakavin rike
Mene vajakki imppaamaan Tolua tai juo vaikka kodin putkimiestä!
- AnonyymiUUSI
Aiotko itse palstasedän tapaan soveltaa vai katatko lainit pöytään? Sivusta awink
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mene vajakki imppaamaan Tolua tai juo vaikka kodin putkimiestä!
Kuulostaa aika tyhmältä harrastukselta, lähtee vielä henki mikä on rinnastettavissa sedän harrastuksiin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aiotko itse palstasedän tapaan soveltaa vai katatko lainit pöytään? Sivusta awink
Naama nykii ja katse seisoo ja harhailee. Varmaan aina hyvissä ja näkeehän sen tästä mielikuvitusmaailmastaankin. Lisäys
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vastaus alla
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kananlento Kolumbiaan varmaa auttaa. Ja hei ap, muistahan se matkavakuutus ja varmistus! -sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Naama nykii ja katse seisoo ja harhailee. Varmaan aina hyvissä ja näkeehän sen tästä mielikuvitusmaailmastaankin. Lisäys
Palstaäijä saa mun puolesta nykiä itsensä lähimpään monttuun, voin avittaa ellei joku ehdi ensin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Palstaäijä saa mun puolesta nykiä itsensä lähimpään monttuun, voin avittaa ellei joku ehdi ensin
Aika monikin voisi nykyä itsensä hyvin syvään monttuun tai lähinnä rotkoon omasta mielestäni!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juu. Sepä se. Mutta tämä eräänlainen mielikuvamatkaaja ei ole tämä palstasetä, vaan eräs oman sortin viraton vaikuttaja
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kananlento Kolumbiaan varmaa auttaa. Ja hei ap, muistahan se matkavakuutus ja varmistus! -sivusta
Miksi puhuttelet minua aapeena, tuoko se tähän sanomaasi jotenkin ytyä? Mitä tulee tähän muuhun sisältöön, niin varmaan taas jotain palstalta poimittua potaskaa. T naiselta
- AnonyymiUUSI
En tarvii sun enkä kenenkään muunkaan pellen hyväksyntää. Pidä huoli omista asioistas.
- AnonyymiUUSI
Mene vttuun.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mene vttuun.
Uliuliuli reppana
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Uliuliuli reppana
Noni, loppuko pussikaljaa kesken vai etkö ehtinyt happy hour:Iin?
- AnonyymiUUSI
venaa..mua? aika sama kosk oon yksin siihen ku kuolen
- AnonyymiUUSI
Kuka siitä edes välittää?
- AnonyymiUUSI
No varmaan sinä vtun pelle! Tiedät varmaan mihin voit painua...
- AnonyymiUUSI
Se että kuvittelet kenenkään tarvitsevan hyväksyntääsi yhtään mihinkään tai että muka ansaitsisit sellaista arvostusta kertoo, vain ettet edes ansaitse mitään keneltäkään. Joko olet harhainen narsisti tai muuten vaan kuvittelet olevasi, niin tärkeä, että yksinäisyytesi on mukamas epäreilua, etkä ansaitse olla yksin yksinäinen ja kaikki muut ovat väärässä suhteesi. Eivät ole ja kyllä ansaitset!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all321974Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔571789- 361504
- 771210
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j231135- 521079
- 54920
Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?179894- 49893
- 24884