En ikinä koskaan

Anonyymi-ap

En tule ikinä hyväksymään!

54

920

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Kato peiliin, kuka sinut hyväksyy!

• Anonyymi
        UUSI

Mene sinä vttuun!

• Anonyymi
        UUSI

Aika utopistista tekstiä taas. Sivusta Tämä

• Anonyymi
      UUSI

Oletko joku itkevä isoäiti?

• Anonyymi
        UUSI

Mene sinäkin vttuun!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mene sinäkin vttuun!

Mikä noin harmittaa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä noin harmittaa?

Kspäät ja elämä!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kspäät ja elämä!

Voi harmi😕

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä noin harmittaa?

Varmaan palstasetää harmittaa kuule ihan nääs tämä huono menekki näille performansseilleen. Mutta oletko sinä hermostunut?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan palstasetää harmittaa kuule ihan nääs tämä huono menekki näille performansseilleen. Mutta oletko sinä hermostunut?

Sinuahan vaan jututetaan tässä epävirallisesti tai epävirallifefti ässää särkien.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mene vttuun!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mene vttuun!

Minkä tahon sinä palstasetä, ei siis tämä edellinen kommentator koet hengittävän niskaas?

• Anonyymi
      UUSI

Tervemenoa palstasetä. Huomio on taattu

• Anonyymi
        UUSI

Mene vttuun!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mene vttuun!

On tullut käytyä ja monesti. Tätä iloa ei varmaan ole suotu naisia esittävälle skitsolle 😄

• Anonyymi
      UUSI

Kyse on aina itsensä hyväksymisestä. Omassa päässähän asia hautuu, kuten tänne kirjoittaminenkin.

• Anonyymi
        UUSI

Ei ole mitään ongelmaa itseni hyväksymisessä, joten voit....

• Anonyymi
        UUSI

Yksi kysymys sinulle palstasedän tilityksiin ns sarjana vastaavalle- onko sinulla useampi välilehti auki suomi24:lle että olisit ikäänku aikaa edellä kun näihin vastailet? T naiselta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole mitään ongelmaa itseni hyväksymisessä, joten voit....

No miten voit ratkaista asian toisen päässä, et mitenkään. Sinun pitää hyväksyä omat ajatuksesi ja nähdä myös oma vastuusi. Toista ihmistä et voi muuttaa, koska et ole hän.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No miten voit ratkaista asian toisen päässä, et mitenkään. Sinun pitää hyväksyä omat ajatuksesi ja nähdä myös oma vastuusi. Toista ihmistä et voi muuttaa, koska et ole hän.

Ja kenen ajatuksiin se sinä yrität vaikuttaa tälläisellä psykedeelisellä kommentoinnilla?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siis vttu oikeesti nyt stana! Mene neuvomaan vaikka isoäitiäs nssimaan. En kaipaa sun muka tietäviä mielipiteitä, jos et jo ymmärtänyt, enkä todellakaan mitään pään silittelyä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siis vttu oikeesti nyt stana! Mene neuvomaan vaikka isoäitiäs nssimaan. En kaipaa sun muka tietäviä mielipiteitä, jos et jo ymmärtänyt, enkä todellakaan mitään pään silittelyä.

Se oli neuvo ja tämä on keskustelupalsta. Jos et kestä mitään realismia, se on sinun ongelma.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se oli neuvo ja tämä on keskustelupalsta. Jos et kestä mitään realismia, se on sinun ongelma.

Se, että sinä luulet tietäväsi asiasta jotain ja jaat itsesi mielestä hyviä neuvoja, niin SE ei todellakaan tarkoita, että sinä olisit oikeassa tai edes sinne päin. Tässä vain osoitat itsestäsi sen, että katsontakantasi on hyvin kapea, etkä pysty näkemään, kuin yhden tilanteen ja yhden ratkaisun. Tämä on todellakin keskustelupalsta, joten ota sinäkin vinkkiä, kun sinulle sanotaan, että puheesi on päin vttua!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Muista nyt hyvä mies tapella tämän palstaäijän kanssa koko aamupäivä vähintään. Muuten, jos et itse kestä muiden mielipiteitä niin vaivaa vaikka ylläpitoa asialla. T naiselta just sulle antisankarille

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se, että sinä luulet tietäväsi asiasta jotain ja jaat itsesi mielestä hyviä neuvoja, niin SE ei todellakaan tarkoita, että sinä olisit oikeassa tai edes sinne päin. Tässä vain osoitat itsestäsi sen, että katsontakantasi on hyvin kapea, etkä pysty näkemään, kuin yhden tilanteen ja yhden ratkaisun. Tämä on todellakin keskustelupalsta, joten ota sinäkin vinkkiä, kun sinulle sanotaan, että puheesi on päin vttua!

Hyvä ihminen, parhaimmat ratkaisut ovat yksinkertaisia, parhaimmat keksinnöt ovat yksinkertaisia. Ei kannata tehdä asioista monimutkaisempia kuin ne ovat. Muita ihmisiä haukkumalla et auta itseäsikään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä ihminen, parhaimmat ratkaisut ovat yksinkertaisia, parhaimmat keksinnöt ovat yksinkertaisia. Ei kannata tehdä asioista monimutkaisempia kuin ne ovat. Muita ihmisiä haukkumalla et auta itseäsikään.

Ja yhä edelleen kirjoittelet tämän palstaäijän kanssa siinä hurmoksessa, että tämä olisi sinulle jollain tavalla tuttu henkilö. Urpå olet. T naiselta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Muista nyt hyvä mies tapella tämän palstaäijän kanssa koko aamupäivä vähintään. Muuten, jos et itse kestä muiden mielipiteitä niin vaivaa vaikka ylläpitoa asialla. T naiselta just sulle antisankarille

Minä en tappele. Minulla riittää energiaa ihan minne tahansa paikkaan ja voin häippäistä vaikka tämän viestin jälkeen lopullisesti, tämä ei ole minulle välttämätöntä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ihminen neuvoo olettaen asioita ja hyvin mustavalkoisesti, ei minussa herätä minkäänlaista arvostusta. Sinulle/-kin tiedoksi, että on olemassa tilanteita, joita ei ole pakko hyväksyä... näistä pari esimerkkiä:
        - tiettyä kohtelua ei ole pakko hyväksyä
        - tiettyä ihmistä tai ihmisiä ei ole pakko hyväksyä piiriinsä
        jäykät ajatuskuviot sopivat muuten tiettyihin persoonallisuushäiriöihin ja toiseksi ei ole kovin älykästä olettaa omien yksipuolisten ajatusten takia jotain, edes kysymättä tarkennusta!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ihminen neuvoo olettaen asioita ja hyvin mustavalkoisesti, ei minussa herätä minkäänlaista arvostusta. Sinulle/-kin tiedoksi, että on olemassa tilanteita, joita ei ole pakko hyväksyä... näistä pari esimerkkiä:
        - tiettyä kohtelua ei ole pakko hyväksyä
        - tiettyä ihmistä tai ihmisiä ei ole pakko hyväksyä piiriinsä
        jäykät ajatuskuviot sopivat muuten tiettyihin persoonallisuushäiriöihin ja toiseksi ei ole kovin älykästä olettaa omien yksipuolisten ajatusten takia jotain, edes kysymättä tarkennusta!

Tottakai voit tehdä omaan elämääsi vaikuttavia asioita kuten valita ihmiset elämääsi. Itse olen koko ajan kommentoinut tilannetta, jossa ihminen ei hyväksy toista ihmistä tai hänen persoonaansa, luonnetta. Ratkaisu on luonnollisesti, ettei ole hänen kanssaan tekemisissä, mutta jos silti haluaa olla siitäkin huolimatta, niin siihen asiaan olen kommentoinut. Sitä toista ihmistä et voi muuttaa, voit toki olla hänestä kaukana jos hän ei miellytä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai voit tehdä omaan elämääsi vaikuttavia asioita kuten valita ihmiset elämääsi. Itse olen koko ajan kommentoinut tilannetta, jossa ihminen ei hyväksy toista ihmistä tai hänen persoonaansa, luonnetta. Ratkaisu on luonnollisesti, ettei ole hänen kanssaan tekemisissä, mutta jos silti haluaa olla siitäkin huolimatta, niin siihen asiaan olen kommentoinut. Sitä toista ihmistä et voi muuttaa, voit toki olla hänestä kaukana jos hän ei miellytä.

Nimenomaan. Tätähän koko ajan sanoin, että ei pidä olettaa ja neuvoa sen pohjalta, kun on monenlaisia tilanteita ja asioita, joita et ottanut huomioon!
        En ole missään vaiheessa puhunut kenenkään muuttamisen tarpeesta (kommenttisi kertoo taas ja ainoastaan vain itsestäsi ja omasta ajatusmaailmastasi).

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan. Tätähän koko ajan sanoin, että ei pidä olettaa ja neuvoa sen pohjalta, kun on monenlaisia tilanteita ja asioita, joita et ottanut huomioon!
        En ole missään vaiheessa puhunut kenenkään muuttamisen tarpeesta (kommenttisi kertoo taas ja ainoastaan vain itsestäsi ja omasta ajatusmaailmastasi).

Tein virheen siinä kun oletin kyseen olevan toisen ihmisen hyväksymättömyydestä. Kun tämä palsta on täynnä sellaisia aloituksia. Anteeksi siitä, nyt pitää mennä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jep. Saksi vähä lisää tuulilasin pyyhkimiä. Äläkä vaa unoha sitä pilliäs. Saatat raivareihis viel tarvita. ;)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jep. Saksi vähä lisää tuulilasin pyyhkimiä. Äläkä vaa unoha sitä pilliäs. Saatat raivareihis viel tarvita. ;)

Mitäköhän vttua tarkoitat?

• Anonyymi
      UUSI

Rauhotu ja ota ryyppy kyllä se siitä ;)

• Anonyymi
        UUSI

En juo, muuten kyllä!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En juo, muuten kyllä!

Oletkin pahemmmanluokan sekakäyttäjä. Siinä tilassa tulee varmaan tehtyä virheitä, alaikäisiin kohdistuvan materiaalin lähettely kanssapedoille kenties se vakavin rike

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oletkin pahemmmanluokan sekakäyttäjä. Siinä tilassa tulee varmaan tehtyä virheitä, alaikäisiin kohdistuvan materiaalin lähettely kanssapedoille kenties se vakavin rike

Mene vajakki imppaamaan Tolua tai juo vaikka kodin putkimiestä!

• Anonyymi
        UUSI

Aiotko itse palstasedän tapaan soveltaa vai katatko lainit pöytään? Sivusta awink

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mene vajakki imppaamaan Tolua tai juo vaikka kodin putkimiestä!

Kuulostaa aika tyhmältä harrastukselta, lähtee vielä henki mikä on rinnastettavissa sedän harrastuksiin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aiotko itse palstasedän tapaan soveltaa vai katatko lainit pöytään? Sivusta awink

Naama nykii ja katse seisoo ja harhailee. Varmaan aina hyvissä ja näkeehän sen tästä mielikuvitusmaailmastaankin. Lisäys

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vastaus alla

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kananlento Kolumbiaan varmaa auttaa. Ja hei ap, muistahan se matkavakuutus ja varmistus! -sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Naama nykii ja katse seisoo ja harhailee. Varmaan aina hyvissä ja näkeehän sen tästä mielikuvitusmaailmastaankin. Lisäys

Palstaäijä saa mun puolesta nykiä itsensä lähimpään monttuun, voin avittaa ellei joku ehdi ensin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Palstaäijä saa mun puolesta nykiä itsensä lähimpään monttuun, voin avittaa ellei joku ehdi ensin

Aika monikin voisi nykyä itsensä hyvin syvään monttuun tai lähinnä rotkoon omasta mielestäni!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Juu. Sepä se. Mutta tämä eräänlainen mielikuvamatkaaja ei ole tämä palstasetä, vaan eräs oman sortin viraton vaikuttaja

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kananlento Kolumbiaan varmaa auttaa. Ja hei ap, muistahan se matkavakuutus ja varmistus! -sivusta

Miksi puhuttelet minua aapeena, tuoko se tähän sanomaasi jotenkin ytyä? Mitä tulee tähän muuhun sisältöön, niin varmaan taas jotain palstalta poimittua potaskaa. T naiselta

• Anonyymi
      UUSI

En tarvii sun enkä kenenkään muunkaan pellen hyväksyntää. Pidä huoli omista asioistas.

• Anonyymi
        UUSI

Mene vttuun.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mene vttuun.

Uliuliuli reppana

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Uliuliuli reppana

Noni, loppuko pussikaljaa kesken vai etkö ehtinyt happy hour:Iin?

• Anonyymi
      UUSI

venaa..mua? aika sama kosk oon yksin siihen ku kuolen

• Anonyymi
      UUSI

Kuka siitä edes välittää?

• Anonyymi
        UUSI

No varmaan sinä vtun pelle! Tiedät varmaan mihin voit painua...

• Anonyymi
      UUSI

Se että kuvittelet kenenkään tarvitsevan hyväksyntääsi yhtään mihinkään tai että muka ansaitsisit sellaista arvostusta kertoo, vain ettet edes ansaitse mitään keneltäkään. Joko olet harhainen narsisti tai muuten vaan kuvittelet olevasi, niin tärkeä, että yksinäisyytesi on mukamas epäreilua, etkä ansaitse olla yksin yksinäinen ja kaikki muut ovat väärässä suhteesi. Eivät ole ja kyllä ansaitset!!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      32
      1974
    2. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      57
      1789
    3. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      36
      1504
    4. Kaikki on hyvin rakkaani

Ja tulee olemaan.
      Ikävä
      77
      1210
    5. Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin

Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j
      Ikävä
      23
      1135
    6. En enää uskalla laittaa sulle viestiä

Naiselta miehelle ****
      Ikävä
      52
      1079
    7. En ikinä koskaan

En tule ikinä hyväksymään!
      Tunteet
      54
      920
    8. Keskisarjan puheet

Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?
      Suomussalmi
      179
      894
    9. Sovitaanko ja halataanko?

Pyydetään toisiltamme anteeksi...❤️
      Ikävä
      49
      893
    10. Olen selvästi rikki

Narsistiset ihmiset jotenkin koukuttaa minut.
      Ikävä
      24
      884
    Aihe