Mikkelin alueen Subaru jälleenmyyjä autoarina on avannut uuden toimitilansa ovet Juvantien varressa Olavi räsäsen OY:ltä ostetussa kiinteistössä osoitteessa Kuusitie 2.
Uusien subaru mallien koeajot ja kaupankäynti ovat jo käynnissä uusissa toimitiloissa.
Autoarina on ajanvaunu OY:n tytäryhtiö, joka laadukkaine tuotteineen ja palveluineen on vuosien saatossa kehittynyt arvostetuksi toimijaksi Mikkelin talousalueella.
Autoarina on myynti, huolto ja varaosapalveluineen täyden palvelun subaru-talo, jonka subaru huolloista vastaa mikkelissä Ajanvaunu oy osoitteessa Kinnarinkatu 8.
Autoarita avasi ovensa mikkelissä
KikkelinTalousOpersillän
2
356
Vastaukset 2
- HaluanVainKertoaEttä
Konkurssia pukkaa koska subaru ei ole ikinä vielä suomessa menestynyt.
- YhteiskunnanElätit
Milläs itse ajat? Skeidan kippanalla ? vai peräti volksvagenilla, , ruostuu ja mätänee jo uutena ja dsg vaihteistot hajoavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.662101Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt331676- 991122
- 45860
- 87793
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.25746- 29650
- 38626
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,126562Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56558