Mikkelin alueen Subaru jälleenmyyjä autoarina on avannut uuden toimitilansa ovet Juvantien varressa Olavi räsäsen OY:ltä ostetussa kiinteistössä osoitteessa Kuusitie 2.
Uusien subaru mallien koeajot ja kaupankäynti ovat jo käynnissä uusissa toimitiloissa.
Autoarina on ajanvaunu OY:n tytäryhtiö, joka laadukkaine tuotteineen ja palveluineen on vuosien saatossa kehittynyt arvostetuksi toimijaksi Mikkelin talousalueella.
Autoarina on myynti, huolto ja varaosapalveluineen täyden palvelun subaru-talo, jonka subaru huolloista vastaa mikkelissä Ajanvaunu oy osoitteessa Kinnarinkatu 8.
Autoarita avasi ovensa mikkelissä
KikkelinTalousOpersillän
2
273
Vastaukset
- HaluanVainKertoaEttä
Konkurssia pukkaa koska subaru ei ole ikinä vielä suomessa menestynyt.
- YhteiskunnanElätit
Milläs itse ajat? Skeidan kippanalla ? vai peräti volksvagenilla, , ruostuu ja mätänee jo uutena ja dsg vaihteistot hajoavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....608771Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3066604Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?995907- 1523810
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.283203Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.623119- 1541934
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171766- 321448
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191216