TAAS PITÄÄ KOMMENTOIDA SAMASTA ASIASTA!

satusedät

Lopettakaa se satujen kertominen palstalla!

27

709

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi aloittajan pitää aina kommetoida samasta asiasta ja aloitella satuilu-säikeitä. On se kumma ettei uskota, että se on tuhmaa,ja paratissipaikkakin on vaarassa. Laskisi vaan peräilmaa omissa oloissaan.

      • jhytrewr567890

        Opettele lukemaan moukka!


    • Vaimitä

      No lopeta sitten, parahin satusetä.

    • Niin juuri. Älä yhtään rupee alkaan ollenkaa siellä.

      • hgtredswwertyuiopå

        Jumala vihaa sinua samalla tavalla kuin saatanaa!


      • Ikävämpiasia
        hgtredswwertyuiopå kirjoitti:

        Jumala vihaa sinua samalla tavalla kuin saatanaa!

        Oletko mennyt taas lopettaan lääkityksesi.
        Hieno nimimerkki kuitenkin.


      • hgtredswwertyuiopå kirjoitti:

        Jumala vihaa sinua samalla tavalla kuin saatanaa!

        Mistäs tiedät? Tunnetko kenties ko. satuolennon, eli YHWH-sedän?
        Ja alahan, hgtredswwertyuiopå , viimein lopettaan se samasta asiasta kommentointi ja satuilu palstalla. Täällä on meitä hartaita henkisteyttetyijä jotka emme siedä yhtikäs samasta asiasta ja satuilusta toistuvasti puhumista. Taidat olla niitä YHWH:n hylkäämiä ja katkeroituneita, joilta ei tule tarpeeksi suhnua.


      • hgtredswwertyuiopå kirjoitti:

        Jumala vihaa sinua samalla tavalla kuin saatanaa!

        Aika usein tulee mieleen että maailma voisi olla parempi paikka, jos me kaikki suhtautuisimme toisiimme vähän lempeämmin. #pienipalarakkautta


    • meikämasa2.0

      Älä viiti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      EI LOPETETA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Kertoillaan satuja jatkossakin

      Ja kerrotaan niin kuin asiat ovat jatkossakin.

      ONKO SELVÄ?!!!!!?

    • toistontoistoa

      Mikä palstalla usein toistettu asia on aloittajan mielestä satua?

      • satusedät

        JT eivät ole lahkoilijoita, vaan Jumalan palvelijoita.
        Tälläkin palstalla jokaisen pitäisi olla JT:a.
        Toimikaa kerrankin oikein.


      • satusedät kirjoitti:

        JT eivät ole lahkoilijoita, vaan Jumalan palvelijoita.
        Tälläkin palstalla jokaisen pitäisi olla JT:a.
        Toimikaa kerrankin oikein.

        Taasko joku kirjoittaa samasta aisiasta ja sadusta. On se kumma kun pitää aina kirjoittaa samasta asiasta. Keskittyisi vain ennemmin lempiharrastukseensa: suhnaamiseen seuran ohjeiden mukaisesti.


    • Ja taas pitää kommentoida samasta sadusta. On se kumma.

      • hgfdfrtyui90

        Nulikka vailla järkeä!


      • kookoo2
        hgfdfrtyui90 kirjoitti:

        Nulikka vailla järkeä!

        Ai oletkin nuori, luulin vanhemmaksi. Jos itse tajuat tilasi on vielä toivoa järkiintyä. Mutta kuuleppas hgfdfrtyui90, älä viitsi kokoa ajan ruveta alkaan komentoida samasta sadusta.


      • mn4567iuyt
        kookoo2 kirjoitti:

        Ai oletkin nuori, luulin vanhemmaksi. Jos itse tajuat tilasi on vielä toivoa järkiintyä. Mutta kuuleppas hgfdfrtyui90, älä viitsi kokoa ajan ruveta alkaan komentoida samasta sadusta.

        Tulevaisuutesi on lannoittaa koiranputkea....hahahhahahahahhaha


      • mn4567iuyt kirjoitti:

        Tulevaisuutesi on lannoittaa koiranputkea....hahahhahahahahhaha

        Kaikkihan siihen tärkeään hommaan ennemmin tai myöhemmin joutuvat. Mahtaa uskiksia vit*uttaa, kun koko elämä meni kaiken maailman satuihin uskomiseen, ja eikun koiranputkea työtämään mullan alle. HOHOHOHOHOHOHOHOHO!


      • njhgrrrr123456
        kookoo2 kirjoitti:

        Kaikkihan siihen tärkeään hommaan ennemmin tai myöhemmin joutuvat. Mahtaa uskiksia vit*uttaa, kun koko elämä meni kaiken maailman satuihin uskomiseen, ja eikun koiranputkea työtämään mullan alle. HOHOHOHOHOHOHOHOHO!

        Jumalattomalla on kummalliset luulot.
        Jumalan lapset jatkaa elämistä rauhallisessa maailmassa, kun sotahullut ateistit on lannoittamassa pysyvästi koiranputkea!


      • njhgrrrr123456 kirjoitti:

        Jumalattomalla on kummalliset luulot.
        Jumalan lapset jatkaa elämistä rauhallisessa maailmassa, kun sotahullut ateistit on lannoittamassa pysyvästi koiranputkea!

        Niin. Uskonnothan ovat tunnetusti kautta aikain tuoneet muassaan rauhan, vai mitä? HOOHOHOHOHOHOHOHOHOOOHO !
        Ja silloin ihmisistä oli vielä osa tolkullisia ei-uskiksia. Minkähänlainen sotatanner maapallo onkaan jos siellä tepstelevat vai kunkin "oikean" uskonnon valitut. Siinä Saatanakin on vihreä kateudesta.


      • mainosvaltuutettu

        Sodassa kun uskovainen sai osuman, hän sanoi, voi luoja minuun osui.
        Ateisti sanoi, voi saatana minuun osui.
        "siis aika kuvaavaa"
        mitä Jehovan todistaja sanoi


      • mainosvaltuutettu kirjoitti:

        Sodassa kun uskovainen sai osuman, hän sanoi, voi luoja minuun osui.
        Ateisti sanoi, voi saatana minuun osui.
        "siis aika kuvaavaa"
        mitä Jehovan todistaja sanoi

        "mitä Jehovan todistaja sanoi "

        jullen terse?


      • mainosvaltuutettu kirjoitti:

        Sodassa kun uskovainen sai osuman, hän sanoi, voi luoja minuun osui.
        Ateisti sanoi, voi saatana minuun osui.
        "siis aika kuvaavaa"
        mitä Jehovan todistaja sanoi

        "mitä Jehovan todistaja sanoi "
        Meillä on ilo ilmoittaa, että jt katselevat sormi nenässä ja suu auki vierestä, kun muut puolustavat maataan sekä lapsia, naisia ja vanhuksia. Meidän oppimme mukaan se on hieno homma.


    • Eikö tämä nyt mene njhgrrrr123456, mn4567iuyt, hgfdfrtyui90, jhytrewr567890 jne. uskiksille jakeluun, että ei saa kommentoida samasta asiasta ja satuilla mitä sattuu. On se kumma. Luulisi, että aikuinen ymmärtää kerralla. Ei tuosta jessullikaan tykkäisi. Eikä aaprabam tai mooseskaan. Että yrittäkää nyt ryhdisdäydyä.

      • kjhgfdsert67890

        Maailmanloppu tappaa sinutkin, siitä voit olla varma....hahahhahahahahah


      • kjhgfdsert67890 kirjoitti:

        Maailmanloppu tappaa sinutkin, siitä voit olla varma....hahahhahahahahah

        "Maailmanloppu tappaa sinutkin, siitä voit olla varma....hahahhahahahahah "

        Aina kannattaa vaihtaa uskonnokseen kreationismi.
        Tällöin tajuaa, että Huhtasaari on kaunis ja älykäs.
        Sekä, että aurinko on pallosalama.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      39
      2040
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      846
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      844
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      721
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      691
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      610
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      66
      606
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      477
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      469
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      467
    Aihe