Viikko sitten tapasin 55v. naisen, jonka tavara oli kuin 16 v. tytöllä. Sirot häpyhuulet ja tosi tiukka. Nainen oli muutenkin kuosissa, pienet rinnat, eikä selluliittiä missään. Yleensä olen tottunut tuon ikäisiltä siiderivalailta oikein etsimällä etsimään hupireikää ihran keskeltä. Kyllä treenaus ja kuntoilu pitää naisenkin kondiksessa.
55 v. naisen vittu ?
10
3655
Vastaukset
- 16-90
Ei tuolla ole juurikaan tekemistä iän kanssa. 16v voi olla ruma todella räjähtäneen näköinen vittu ja vanhuksella voi taas olla todella kaunis kireänoloinen vittu. Geenijuttu.
- tätinainen
..hupi, hupi, voi toivittavasti "järkesi" ei sua jätä tainnut jo jättäää, vai?
- Noinsemenee
Turhaan täällä kirjoitellaan parasta ennen juttuja. Tietämättömien huuteluja.
- Ryhmykulli
Tämä 55-vuotias nainen oli luonnollisesti äitisi, eikö vaan?
Olen 70 vuotiaan naisen kanssa rakastellut, aivan ihana, muodokas ja eroottinen ihminen :). Naiset ja miehet, me kaikki yksilöitä, erilaisia.
- Pikkukullinenukko
Mulla ei ihan 55 vuotiaista kokemusta, mutta lähes, ja voi sanoa että täyttä tavaraa.
- Anonyymi
Pillun huulien koolla ei ole ikään katsominen, minun tyttöystävällä 23v on tosi ulkonevat huulet alakerrassa. Huulet työtyvät ulospäin tosi reilusti ja kun hän kävelee alasti selkeästi erottyvat mutta ei se haittaa, päin vastoin niitä on mukava imeskellä ja venytellä suulla, tykkään.
- Anonyymi
Tunnen 70+ naisen jolla posliini ja pillu näyttää kuin teinitytön pimppero. Eikä ole ylimääräisiä leikkeleitä. Reikä on tiukka , 2 sormea just ja just menee sopivasti.
- Anonyymi
Vahinko että se oli 'vain' unta.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333184Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441589Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19991Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32979- 59943
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22938Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37850Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173803- 48719