55 v. naisen vittu ?

Ikä_kunnossa

Viikko sitten tapasin 55v. naisen, jonka tavara oli kuin 16 v. tytöllä. Sirot häpyhuulet ja tosi tiukka. Nainen oli muutenkin kuosissa, pienet rinnat, eikä selluliittiä missään. Yleensä olen tottunut tuon ikäisiltä siiderivalailta oikein etsimällä etsimään hupireikää ihran keskeltä. Kyllä treenaus ja kuntoilu pitää naisenkin kondiksessa.

10

3655

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 16-90

Ei tuolla ole juurikaan tekemistä iän kanssa. 16v voi olla ruma todella räjähtäneen näköinen vittu ja vanhuksella voi taas olla todella kaunis kireänoloinen vittu. Geenijuttu.

• tätinainen

..hupi, hupi, voi toivittavasti "järkesi" ei sua jätä tainnut jo jättäää, vai?

• 64v...kun sais ees naista.....

• Noinsemenee

Turhaan täällä kirjoitellaan parasta ennen juttuja. Tietämättömien huuteluja.

• Ryhmykulli

Tämä 55-vuotias nainen oli luonnollisesti äitisi, eikö vaan?

• Olen 70 vuotiaan naisen kanssa rakastellut, aivan ihana, muodokas ja eroottinen ihminen :). Naiset ja miehet, me kaikki yksilöitä, erilaisia.

• Pikkukullinenukko

Mulla ei ihan 55 vuotiaista kokemusta, mutta lähes, ja voi sanoa että täyttä tavaraa.

• Anonyymi

Pillun huulien koolla ei ole ikään katsominen, minun tyttöystävällä 23v on tosi ulkonevat huulet alakerrassa. Huulet työtyvät ulospäin tosi reilusti ja kun hän kävelee alasti selkeästi erottyvat mutta ei se haittaa, päin vastoin niitä on mukava imeskellä ja venytellä suulla, tykkään.

• Anonyymi

Tunnen 70+ naisen jolla posliini ja pillu näyttää kuin teinitytön pimppero. Eikä ole ylimääräisiä leikkeleitä. Reikä on tiukka , 2 sormea just ja just menee sopivasti.

• Anonyymi

Vahinko että se oli 'vain' unta.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      33
      3184
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      44
      1589
    3. Kun kohtaat jotain ainutlaatuista

ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö
      Ikävä
      19
      991
    4. Mua ahdistaa

Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi
      Ikävä
      32
      979
    5. Minkälaisessa asunnossa

haluaisit kaivattusi kanssa asua?
      Ikävä
      59
      943
    6. Ei tämä enää tervettä oo

Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.
      Ikävä
      22
      938
    7. Tuli vain mieleen

että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -
      Ikävä
      37
      850
    8. Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista

Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä
      Savonlinna
      36
      813
    9. Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!

Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os
      Maailman menoa
      173
      803
    10. Mikä siinä on että sinkku yrittää varattua?

Siis ihan aina yrittävät muiden puolisoita.
      Sinkut
      48
      719
    Aihe