ABC.n ukkokerho

lopputul

Ukkokerho kokoontuu juoruamaan valheellisia juttuja. Sainpa kuulla että minustakin valhetta puhutaan. Asun kerrostalossa en omakotitalossa. Miksi valhetta levitätte, ei tunnu kivalta kuulla toisten suusta teidän omituisia juttuja. Lopettakaa jo toisten mollaaminen.
Samoin parkkikytät lopettakaa toisten kyttääminen. Yksi kyttä etsii sitä kautta uhrin joka joutuu kärsimään hänen valheidensa takia. Miksi tuottaa tahallaan toisille kärsimystä. Paras sellasiin pysyy netissä ja etsiä sieltä sitä mitä hakee.

26

1057

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyyttyytt

      Siellä se Kamuttaja istuu

      • Vai siellä minä olin, hyvä kun muistutit, kun mietin missä olen ollut.


    • kakalla

      Parkkikytät ja ABC:llä harmaat huru ukot rollaavat kaikki päivän tapahtumat ovat eläkeläisiä toisten elämää loukataan kerrakin yksi ukko sanoi eikö olisi halvempi kotona syödä kuin ostaa valmista vanhat huruukot seuraavat toisia asikkaita siksi ABC:n aukioloaikoja lyhennetty klo 21.00. Eräät kyttäävät autolla että joutuu rollin kohteeksi eräs mies oli naimisissa jopa kauppaa tuli seurailemaan jos asikas käy Pokron sossulla voidaan lähteä saatille minne se köyhä menee. cittarin rollit on joka päiväinen näky siellä istutaan ja kytätää. Parkkikytät ovat sellasia kyttäävät asiakkaiden apteekissa ja kaupoissa käyntejä ihan vituttaa jopa terveyskeskuksen lähistöllä kytätään mitä toisten asiat muuten kuuluu perkele

      • vessapaperia.äkkiä

        Tuo on todellakin kirjoitettu kakalla. Ilmeisesti on kirjoitettu älykkään kännykän näyttöön ABC:n vessassa yhtä peräsuoltamista.


    • Joukahane

      Taidatte itse olla varsinaisiä kyttiä kun tiedätte kuka kyttää missäkin. On teillä kivat harrastukset.

      • eistumista

        Lieksan tyypillinen paskarinki on syrjäytyneet liikkuvat pitkin päivän niin pitkää kun on kauppa auki cittari-s-market näissä istuvat haisevat pulit ukot ja akat vievät vanhoilta mummoilta ja papoilta istumapaikkoja kun odottavat kimppakyytiä. Litissä ei ole istumapaikkoja pysyy paremmin kulkuväyläkin paremmin asiakkaiden käytössä. Käydään leipäjonossa nykyisin on syrjässä hyvä näin kun oli Asemakadulla suut oli naurussa kun köyhä oli pitkässä jonossa odottamassa sapuskaa


    • lopputul

      Jokainen näkee samat kytät missä ne ovat. Ei niitä tarvitse edes katsoa, kun tölläävät kulkijoita. Suu vaahdossa puhuvat, puheet saa kuulla jopa heiltä iseltään suoraan. Ei kaikki tule välikäsien kautta.

    • Kesäkahvio

      Jotkut hoitaa asiat lämpimissä sisätiloissa, toiset taasen ajelee ympäri kylää kyttäämässä toisten kyttäämisiä. Meneehön se aika tuollakin tavalla. Onnea valitsemillenne kyttäystavoille.

    • Siinäpä onkin hauska harrastus kun kyttääjät kyttää toisiaan. Toiset istuu absilla ja toiset ajelee ympäri kaupunkia kyttäämässä, että kuka kyttää ja ketä. Oletteko muuten muistaneet kytätä kerrostalokyttääjiä?
      🐃...😲

    • kyylätkää.rauhassa

      Mutta sehän se on kyylien kyylä joka toisia kyyliä kyttää! No, hupinsa kullakin! Onneksi en ole käynyt ABC:llä kuin kolme kertaa kahvilla koko sen olemassaolo aikana ja kerran matkahuollon paketin hakemassa!

    • lopputul

      Kaksi kyttää istuu lähes aina autossa. Toinen sanoo toisesta, tuo puhuu aina kyttääjistä eikä ite huomaa olevansa kyttäämässä. Ymmärrys kaukana molemmilla, molemmat kyttää. Omin korvin kuullut. En oikeasti ymmärrä miksei voi olla muualla kun kytätä kulkijoita. Lieksa on todella omituinen kylä.

    • jklojfhjhyhhd

      Onko kyseessä elokuvan kyttäkaksikko henkilöt! Mistä muuten tiedät mistä ne puhuu? Oletko salakuunnellut! Sinähän se vasta kyylien kyylä olet!

    • huuruinen.ukko

      Nyt täytyy tunnustaa, että pääpumpun kommentointi on täsä ketjussa ihan asiaa.

    • lopputul

      Toinen kyttä puhuu toisesta kytästä julkisesti. Tästäpä oivan elokuvan sais.

    • harraskyttä

      Kytätäänkö Lieksassa myös Alkossa käyviä asiakkaita,jollakin kylällä sitäkin tapahtuu.

      • haloalla

        Kyllä kytätää minullekin kerrottiin että hänen tuttunsa kävi viinaa ostamassa cittarissa on hyvä näköpaikka katsotaa kuin telkkaria vaikka kauniita rohkeita ihan ilmainen telkkari.onneksi pankkiasiointi on loppunut hoidan pankkiasiat möksällä aikoinaan seurattiin onko vekselivetoinen asiakas .parkkipaikalla voi istua kaksi kyttääjää toinen katsoo toiseen ja toiseen eli molempiin suuntiin kuka minnekin kävelee


    • lopputul

      Ainaski yksi ostaja kanta-asiakas kyttää ite ettei tietyt henkilöt ole paikalla kun hakee lastin.

      • olet_janoinen_jonottaja

        Olet jonossa seuraava?


    • lopputul

      Vettä saan hanasta.

    • pääpuskaan

      Aloittaja reppana luulee olevansa kylän ainoa puheenaihe ja kyttäyksen kohde. Miksi niin tunnet, kolkuttaako omatunto? Itse voin liikkua lieksassa kaikkialla enkä tunne olevani kytätty tai juorujen kohde. Onkohan sulla oikeat pillerit käytössä? Kysyisit lääkäriltä.

      • pitkämulkku

        Juoruämmä Hilkkonen cittarissa,abc leipäjono nyssyköitä polkupyörän tangot täynnä onko pääkoppa vialla on juoruämmiäkin kuin abc juoru ukot laumoittainen. Lieksan kova kateus seurataan millä rahalla vvaatteita ostetaan noin hyvät ja ulkonäkö arvostelut kukin paksupersiin ja kaksoisleuan kantaa se ei kuulu muille


    • lopputul

      En tiennyt että lieksassa on kyttääjiä, en ABC. n ukkokerhosta. Ennenkuin sain tietää ja totta on. Samat kytät istuu päivästä toiseen parkissa, yhden kytän takii jouduin kärsimään. Tajutkaa hyvänen aika miten paljon tuollaset voi saada kärsimystä aikaan. Jo juorut valheet ovat järkyttäviä. Eikö löydy muuta tekemistä kun aiheuttaa kärsimystä toisille. Miettikää

      • paskala

        Lieksalaisten harrastus on kyttääminen kytätään työttömiä, kuntouttavassa työtoiminnassa olevia ihan paskakylä


    • melekosta.sakkia

      Just. Kyllähän se nyt pitää uskoa ne jutut lieksalaisten sisäsiittoisuudesta johtuvasta pehmytpäisyydestä...

    • lopputul

      Olis kaikkien kannalta paras, kun jokainen eläis omaa elämää minkä rakentanut. Eikä puutos toisten elämään. Aviossa olevat olisi puolisoilleen uskollisia, eikä yrittäisi mitenkään vikitellä toisten puolisoita eikä vapaita. Kunnioittaa puolisoanne, älkää loukatko. Valheet ja muut ei auta niistä jää kiinni ja kaikki kärsii. Onko sellainen elämä hyvää, ei takuulla. Oppikaa ukkokerhossa ja muissa paikoissa puhumaan toisista ihmisistä hyvää, ei valheilla ja juoruilla saa mitään hyvää aikaan päinvastoin. Elämä jatkuu, älkää tuhotko ketään. Särkyneitä on aivan liian paljon kaikenikäisissä. Ettekö tajuu mitä tuskaa kärsimystä aiheutatte lisää. Sen edestään löytää minkä taakseen jättää.

      • kyllä.aika.kuluu

        Samaa mieltä! Keskittykää vain päivittäiseen kahvikuppiinne lippalakki päässä ja pääoven vieressä räkimään ja tupakoimaan tupakoinnista kieltävän kyltin alla.


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      276
      2974
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1538
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1270
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe