Jokunen aika sitten jouduin ottamaan yhteyttä Suomenkieliseen asiakaspalvleuun ja numero oli 09- alkuinen numeroi. Nyt sitä ei löydy mistään. Vain noin 10 vuotta sitten käytössä olleen 0303 alkuisen numeron löysin ja snekin täältä suoli24.stä.
TomTom asiakaspalvelun numero???
4
169
Vastaukset
- dfghnjmhgfd
Löysin sen numeron, mutta aika hassu tunne tuli kun soitin sinne ja toimin ohjeiden mukaan...
Suomennettuna... Ei ole enään tukea TomTOm- laitteille suomessa... - JanP
Oma TomTom Go 620 simahti juuri. Ei lähde käyntiin edes virtajohdon päässä. Lataaminenkaan ei auta. Ostettu alle 2 vuotta sitten, joten takuuta pitäisi olla hetki jäljellä. Tuki pyörii ja pyörii: "Odota, kunnes olemme muodostaneet yhteyden". Miten oeltte toimineet takuuasioissa?
- Jdjdkdk
Myyjäliikkeeseen yhteys, heillä on velvollisuus hoitaa takuu lain mukaan. Hehän sen sinulle möivät.
Tomtomin laitteitta en itse enää osta koska laitteiden tuki ja karttojen päivitykset huonot.
Eli täysin ehjiä laitteita jää käyttämättä koska uusia karttoja ei saa. Huono ympäristölle myös.
- JanP
Olen ostanut laitteeni suoraan TomTomin verkkokaupasta, mutta sinne ei saa millään yhteyttä. Heidän tukipalvelunsa ei vastaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305627
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus112921- 1862219
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631703Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan731517Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike321404Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141354En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.731287- 941185
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2201162