Rakasta minua.

tämäontotta

Edes kaukaa. Saan siitä voimaa.

48

2721

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämäon

      Kenelle?

    • Kylmennänitseänikokoajan

      Saat, saat. Mä kanssa, mutta kun minua vartavasten kiellettiin etten saa olla missään yhteydessä, niin en sitten ole.

      • Enkyllä

        Minäkö kielsin???


      • tämäontotta

        En ole kieltänyt häntä olemasta yhteyksissä. Hän valitsi itse hiljaisuuden ja etäisyyden.


      • aaassasss

        Koska et rakasta


      • niin_se_meni
        Enkyllä kirjoitti:

        Minäkö kielsin???

        Kyllä sinä nainen sanoit että nyt riittää...


      • Tahdonkuulla
        niin_se_meni kirjoitti:

        Kyllä sinä nainen sanoit että nyt riittää...

        Mikä riittää?


      • Kylmennänitseänikokoajan

        Huomaatteko nämä Naiset vain inttävät vailla minkäänlaista korjausehdotus toimenpideehdotusta:(


      • HAHHAHHAH
        niin_se_meni kirjoitti:

        Kyllä sinä nainen sanoit että nyt riittää...

        niin sinä nainen mutta älä sekoita häneen täällä olevia, äo??


    • minun.elämä

      En voi enää.

    • RakastanRakastan

      Koetuksella on. Paljon on vielä tunteita, jotka leihahti hyvinkin pikaisesti, pitkään kauan kytenyt ihastumisen ja välittämisen tunne. Annoin itselleni luvan rakastua sinuun. Se on menoa nyt!!

      • tämäontotta

        Oijoi! Tämä kuulostaa hyvältä. Onnea teille!


      • Uusiny
        tämäontotta kirjoitti:

        Oijoi! Tämä kuulostaa hyvältä. Onnea teille!

        Tai voisko sanoa meille..


      • tämäontotta
        Uusiny kirjoitti:

        Tai voisko sanoa meille..

        En ole niin optimisti, että ajattelisin tälläisellä nyymiydellä löytyvän se oikea.

        Mutta kiva ajatus silti.


    • Vaalealle

      6 km päästä ❤️

    • Viikkiin
      • Sltä_Jlle

        Asuuko kaivattusi Viikissä? Ja jos asuu, asuuko hän varmuudella siellä vielä edelleen?

        Jos olisit hän, on itselläni tunteet edelleen samat sinua kohtaan.


    • suapitäärakastaa

      Kuinka kaukaa

    • Tahdonlähelle

      Minä saan voimaa, jos tiedän että sinä saat siitä voimaa.
      Toisaalta en enää tyydy sinua kaukaa rakastamaan. Pitkäaikainen kiinnostus ja ihastus on muuttunut holtittomaksi rakastumiseksi. Haluan kääntää kaikki kivet ja katsoa kaikki kortit, mitä ikinä sieltä löytyykään <3

      • tämäontotta

        Tykkään sun asenteesta.


      • Niinmistäasenteesta
        tämäontotta kirjoitti:

        Tykkään sun asenteesta.

        Siinä että kirjoittaa nettipalstalle eikä tee asialle mitään muuta on kyllä todella kaukana mistään asenteesta.


      • tämäontotta
        Niinmistäasenteesta kirjoitti:

        Siinä että kirjoittaa nettipalstalle eikä tee asialle mitään muuta on kyllä todella kaukana mistään asenteesta.

        Asenne tarkoittaa suhtautumistapaa tiettyyn asiaan. Ei me voida tietää mitä viestin kirjoittaja todella tekee, mutta ainakin hän ilmoitti aikeensa.


    • pläääähh

      miten äitelää ! 😣

    • Pepiltä

      Oon tykäänyt kans kaukaa ja kauan.
      Se kaikki on ollut tosi vaikeaa... Jospa joku yhteys nyt löytyy ennenkuin simahdamme...
      Hyviä unia ja yhteyttä piakkoin...
      <3

      • Kkaupunki

        Hyviä unia.


    • Taate.li

      Niin, kai se on pakko täältä kaukaa vaan rakastaa kun lähemmäksi en pääse... 😟

    • TervieisiäKkaupungista

      Tuntuu siis hyvältä, että joku kaipailee ja rakastaa sinua kaukaa. Hivelee varmaan itsetuntoa. Joopa joo. Ei tule tapahtumaan. Aion päästä eroon näistä turhista tunteista ja pääsenkin. Onko tullut ajateltua, miltä toisesta tuntuu?

      • tämäontotta

        Hän ei onneksi asu Kkaupungissa. Ja toki hän saisi rakastaa lähempää ja ihan iholta astikin, jos haluaisi.


      • Maailmansurullisintarina
        tämäontotta kirjoitti:

        Hän ei onneksi asu Kkaupungissa. Ja toki hän saisi rakastaa lähempää ja ihan iholta astikin, jos haluaisi.

        Samaa ilmaa hengittää ❤


      • MinäsinuAvaan

        Minä olisin halunnut rakastaa läheltä ja hellästi..
        En kaivannut mitään itsetunnon kohottajaa..
        Vaan rakastuin oikeasti..
        Tällaisia terkkuja Kkaupungista.


      • Sinulleminulta

        Tuossa kolahti. Jotain tuttua. Ole kiltti ja kerro se. Vai tietääkö toinen halusi rakastaa hellästi.? Jos olisit hän tahtoisin kuulla tuon. Kerran sanoit minulle hellästä rakastelusta. Sano se uudestaan. Minulla uusi kommentti.


      • Hellästi
        Sinulleminulta kirjoitti:

        Tuossa kolahti. Jotain tuttua. Ole kiltti ja kerro se. Vai tietääkö toinen halusi rakastaa hellästi.? Jos olisit hän tahtoisin kuulla tuon. Kerran sanoit minulle hellästä rakastelusta. Sano se uudestaan. Minulla uusi kommentti.

        Haluaisin rakastaa hellästi.


    • YliKolmekymppinen

      Pitkän parisuhteen(17v.) omaavana voin sanoa että ei se ole rakkautta kun pää on toisesta pilvissä tai toinen saa sun halut hyrräämään, kun ei edes vielä oikein tunneta.
      Sitten kun olet elänyt toisen kanssa jo toosi kauan ja nähnyt ne toisen rupisimmatkin puolet ja tunnet edelleen samoja tunteita, se on rakkautta.

      • Ylinelikymppinen

        Jostainhan sen rakkauden täytyy alkaa, vai pitäiskö olla rupinen meininki heti alusta alkaen?


      • yli50kymppinen

        Elämä on rupista kun ryystetään samasta kupista.


      • Ylinelikymppinen
        yli50kymppinen kirjoitti:

        Elämä on rupista kun ryystetään samasta kupista.

        Kyl se samasta kupista ryystäminen on just ihanaa, ihan missä iässä vaan!


      • ylikolmekymmpistenkerho
        Ylinelikymppinen kirjoitti:

        Jostainhan sen rakkauden täytyy alkaa, vai pitäiskö olla rupinen meininki heti alusta alkaen?

        Mä komppaan tätä vaikka pitkä suhde on takana. Voi seuraava onnistua?


      • kokemuksella

        Mun mielestä on aika tympeää sanoa mikä on ja mikä ei ole rakkautta. Kyllähän sen itse tietää mitä tuntee, eikä sitä tarvitse ulkopuolisten määritellä. Moni voi olla suhteessa sen 17 vuotta ihan ilman rakkauttakin.


    • TiedänPaljon

      Samalla kun sinä teet mitä? Mitä minä saan? Vaikka välittäisinkin ihmisestä, mulla on tiukat rajat. Ja kun ne ylittyy, vain mun omalla hyvinvoinnilla on väliä. Menen eteenpäin helposti.

    • tämäontotta

      Aika moni tuntuu lukevan aloitusviestini hieman huolimattomasti.

      Ennen kaikkea pyydän, että hän rakastaisi _edes_ kaukaa mikäli ei voi rakastaa läheltä. Syy tähän on se, että kaikesta huolimatta minulla ja hänellä on mielestäni jokin mystinen yhteys, joka ylittää meret ja vuoretkin, ja on kuin voisin joskus vaistota hänen tunteensa vaikka kilometrien takaakin. Hyvinä hetkinä se antaa voimaa.

      • toinentotuus

        Hän on kertonut tunteistaan sinulle vai vaistoatko ne vain?


    • OnkoTämäTelepatiaa

      Samat tuntemukset täällä eräästä kauniista naisesta. Välillä on tosi vahvat tuntemukset että hän ajattelee juuri minua sillä hetkellä hyvinkin rakkauden ja kaipuun omaisesti. Varmahan en tokikaan ole ja välimatkaakin meillä on ihan riittävästi

    • Pirpanainen

      Rakastan toki. Kiitos sinulle.

    • ZxZ

      Minähän rakastan koko ajan.

      Voitko rakastaa takaisin?

    • eijurinytpysty

      mieli on nyt niin täynnä muita ajatuksia. Olen pahoillani.. :-((

    • valaistuneena

      Minäkin luulin et se toimis niin, mut ei se toimi..

    • kaukorakkaus

      kyllä rakkaani rakastan kaukaa sua

    • Entiedämitäsanoa

      Ei se toimi, jos ei oo mitään konkreettista

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2048
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1942
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      147
      1544
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1207
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1173
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1137
    Aihe