Rakasta minua.

Edes kaukaa. Saan siitä voimaa.
Ilmoita

Kenelle?
Ilmoita
Saat, saat. Mä kanssa, mutta kun minua vartavasten kiellettiin etten saa olla missään yhteydessä, niin en sitten ole.
7 VASTAUSTA:
Minäkö kielsin???
En ole kieltänyt häntä olemasta yhteyksissä. Hän valitsi itse hiljaisuuden ja etäisyyden.
Koska et rakasta
Enkyllä kirjoitti:
Minäkö kielsin???
Kyllä sinä nainen sanoit että nyt riittää...
niin_se_meni kirjoitti:
Mikä riittää?
Huomaatteko nämä Naiset vain inttävät vailla minkäänlaista korjausehdotus toimenpideehdotusta:(
niin_se_meni kirjoitti:
niin sinä nainen mutta älä sekoita häneen täällä olevia, äo??
+Lisää kommentti
En voi enää.
Ilmoita
Koetuksella on. Paljon on vielä tunteita, jotka leihahti hyvinkin pikaisesti, pitkään kauan kytenyt ihastumisen ja välittämisen tunne. Annoin itselleni luvan rakastua sinuun. Se on menoa nyt!!
3 VASTAUSTA:
Oijoi! Tämä kuulostaa hyvältä. Onnea teille!
tämäontotta kirjoitti:
Oijoi! Tämä kuulostaa hyvältä. Onnea teille!
Tai voisko sanoa meille..
Uusiny kirjoitti:
Tai voisko sanoa meille..
En ole niin optimisti, että ajattelisin tälläisellä nyymiydellä löytyvän se oikea.

Mutta kiva ajatus silti.
+Lisää kommentti
6 km päästä ❤️
Ilmoita
Kuinka kaukaa
Ilmoita
Minä saan voimaa, jos tiedän että sinä saat siitä voimaa.
Toisaalta en enää tyydy sinua kaukaa rakastamaan. Pitkäaikainen kiinnostus ja ihastus on muuttunut holtittomaksi rakastumiseksi. Haluan kääntää kaikki kivet ja katsoa kaikki kortit, mitä ikinä sieltä löytyykään <3
3 VASTAUSTA:
Tykkään sun asenteesta.
tämäontotta kirjoitti:
Tykkään sun asenteesta.
Siinä että kirjoittaa nettipalstalle eikä tee asialle mitään muuta on kyllä todella kaukana mistään asenteesta.
Niinmistäasenteesta kirjoitti:
Siinä että kirjoittaa nettipalstalle eikä tee asialle mitään muuta on kyllä todella kaukana mistään asenteesta.
Asenne tarkoittaa suhtautumistapaa tiettyyn asiaan. Ei me voida tietää mitä viestin kirjoittaja todella tekee, mutta ainakin hän ilmoitti aikeensa.
+Lisää kommentti
miten äitelää ! 😣
Ilmoita
Oon tykäänyt kans kaukaa ja kauan.
Se kaikki on ollut tosi vaikeaa... Jospa joku yhteys nyt löytyy ennenkuin simahdamme...
Hyviä unia ja yhteyttä piakkoin...
<3
1 VASTAUS:
Hyviä unia.
+Lisää kommentti
Niin, kai se on pakko täältä kaukaa vaan rakastaa kun lähemmäksi en pääse... 😟
Ilmoita
Tuntuu siis hyvältä, että joku kaipailee ja rakastaa sinua kaukaa. Hivelee varmaan itsetuntoa. Joopa joo. Ei tule tapahtumaan. Aion päästä eroon näistä turhista tunteista ja pääsenkin. Onko tullut ajateltua, miltä toisesta tuntuu?
3 VASTAUSTA:
Hän ei onneksi asu Kkaupungissa. Ja toki hän saisi rakastaa lähempää ja ihan iholta astikin, jos haluaisi.
tämäontotta kirjoitti:
Hän ei onneksi asu Kkaupungissa. Ja toki hän saisi rakastaa lähempää ja ihan iholta astikin, jos haluaisi.
Samaa ilmaa hengittää ❤
Minä olisin halunnut rakastaa läheltä ja hellästi..
En kaivannut mitään itsetunnon kohottajaa..
Vaan rakastuin oikeasti..
Tällaisia terkkuja Kkaupungista.
+Lisää kommentti
Pitkän parisuhteen(17v.) omaavana voin sanoa että ei se ole rakkautta kun pää on toisesta pilvissä tai toinen saa sun halut hyrräämään, kun ei edes vielä oikein tunneta.
Sitten kun olet elänyt toisen kanssa jo toosi kauan ja nähnyt ne toisen rupisimmatkin puolet ja tunnet edelleen samoja tunteita, se on rakkautta.
5 VASTAUSTA:
Jostainhan sen rakkauden täytyy alkaa, vai pitäiskö olla rupinen meininki heti alusta alkaen?
Elämä on rupista kun ryystetään samasta kupista.
yli50kymppinen kirjoitti:
Elämä on rupista kun ryystetään samasta kupista.
Kyl se samasta kupista ryystäminen on just ihanaa, ihan missä iässä vaan!
Ylinelikymppinen kirjoitti:
Jostainhan sen rakkauden täytyy alkaa, vai pitäiskö olla rupinen meininki heti alusta alkaen?
Mä komppaan tätä vaikka pitkä suhde on takana. Voi seuraava onnistua?
Mun mielestä on aika tympeää sanoa mikä on ja mikä ei ole rakkautta. Kyllähän sen itse tietää mitä tuntee, eikä sitä tarvitse ulkopuolisten määritellä. Moni voi olla suhteessa sen 17 vuotta ihan ilman rakkauttakin.
+Lisää kommentti
Samalla kun sinä teet mitä? Mitä minä saan? Vaikka välittäisinkin ihmisestä, mulla on tiukat rajat. Ja kun ne ylittyy, vain mun omalla hyvinvoinnilla on väliä. Menen eteenpäin helposti.
Ilmoita
Aika moni tuntuu lukevan aloitusviestini hieman huolimattomasti.

Ennen kaikkea pyydän, että hän rakastaisi _edes_ kaukaa mikäli ei voi rakastaa läheltä. Syy tähän on se, että kaikesta huolimatta minulla ja hänellä on mielestäni jokin mystinen yhteys, joka ylittää meret ja vuoretkin, ja on kuin voisin joskus vaistota hänen tunteensa vaikka kilometrien takaakin. Hyvinä hetkinä se antaa voimaa.
1 VASTAUS:
Hän on kertonut tunteistaan sinulle vai vaistoatko ne vain?
+Lisää kommentti
Samat tuntemukset täällä eräästä kauniista naisesta. Välillä on tosi vahvat tuntemukset että hän ajattelee juuri minua sillä hetkellä hyvinkin rakkauden ja kaipuun omaisesti. Varmahan en tokikaan ole ja välimatkaakin meillä on ihan riittävästi
Ilmoita
Rakastan toki. Kiitos sinulle.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Rakasta minua.

Edes kaukaa. Saan siitä voimaa.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta