Mieli tekis Big-twin Harrikkaa, ovat vain niin pirun kalliita. Huonon Harrikan hinnalla saa hyvän California mutajussin. Keväällä päätös täytynee tehdä.
Harley vai Motoguzzi?
9
268
Vastaukset
- Tunturi-mopo
Osta Jussi. Siinä on tyyliä ja laatua. HD-pellet vemputtavat huostaanottohenkilön (tai ehdonalaisvalvojan) tarkkailussa hiekkalaatikolla toisiaan, kun GuzziMan ajaa tyylikkäästi mihin haluaa. Ei ole identiteettivammaisten pyörä se Guzzi. Tosimiesten peli. Lisäksi myös toimii, jopa paremmin ja varmemmin kuin HSLn lipuntarkastajat tai Stadin metro.
Mulla rupes seisoon. - Tsutsuttelija1
Itsehän suosin siis kilokyykkyä Harrikan sijaan. Mutta jos noista aloittajan mainitsemista jompikumpi pitää valita niin älä silti osta kumpaakaan.
- Bfenrön
Mulla on ollut kumpaakin merkkiä. Juuri nyt Harley.
Pyörät ovat melko samanmoisia ajossa: tutinaa ja kehnohko jousitus. Guzzi ehkä jotenkin "pehmeämpi" moottorin käytökseltään.
Guzzi on lisäksi enemmäm "chic" -- siis tyylitietoisen valinta. Vähän niinkuin Alfa Romeo. Harrikka on enemmän amerikkalaisen sinikaulusporukan kulkupeli. Ei kovin hienostunut.
Mutta itselle nämä pyörät hankitaan! Muiden mielipiteistä viis.
On siinä Harrikan bruutaalissa olemuksessa ja käynnissä myös jotain kiehtovaa ja koukuttavaa. Alkukantaista perinteistä moottoripyöräilyä parhaimmillaan.
Galiforniasta siis aikanaan luovuin. Guzzeista kiinnostaisi tällä hetkellä Griso tai Stelvio, jos olisi tarvetta pyörää vaihtaa.
Kilokyykyt...hmmm. Kai semmoinenkin tavallaan hyvä on. Mutta eivät vaan ole mun juttuni. - wrwerewrr
Ostat juuri sen mikä itseä kiihottaa, mitä väliä muiden mielipiteillä on?
- Herbertti
Puhutaanko täällä taas jollain 80-luvun tosihomoseksuaalien koodikielellä miesprostituoitujen palveluiden ostamisesta. 110% heterona en pidä, että asialliset keskustelut pilataan kaikenlaisella irstailulla.
- mese69
Alfa romeossa tyyliä :) ai jumalauta ehkä 60 -luvulla
- GuzziMan
Enämpi Alfassa on tyyliä kun fattapummien Toijjotoissa.
- fillariasullepoju
Jos muutama tonni on sinulle iso raha ja liian kallista, niin osta polkupyörä.
- shitt
Osta kumpi vaan jos ongelmienratkaisu on sydäntä lähellä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734529Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos181231- 711168
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia123999Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255884- 65876